Weinig boodschappengeld, wat eten per week?

Discussie in 'De lounge' gestart door missym, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    nee ik niet alleen mijn vriend rookt ok dus dat komp op 11 euro per dag, en dan nog de lekkere tussen doortjes, iets lekkers voor de kat en de vogels. lol ik ben blij dat ik niet 600 euro per maand rook hahahaha, ik ben al bezig met stoppen hoop dat ik eerdaags ik een keer denk ik ga nu niet meer roken en dan ook nog vol houden.:p

2. Linana

Linana Niet meer actief

Voor de mensen die ook het vleespakket van de c1000 hebben gekocht: Vlees kan je ingevroren heel lang bewaren ;)

Als je het direct na kopen in de vriezer gooit en laat ontdooien wanneer je het nodig hebt is er niks aan de hand. Zo had de moeder van een kennis wel eens een halve koe of varken in de vriezer liggen (wel geprepareerd etc). Dat blijft minimaal een half jaar goed op -18 graden.

3. Linana

Linana Niet meer actief

@jackystory
    Ik vind 40,- per dag alsnog erg veel geld. Helemaal als ik zie wat de meiden hier per week uitgeven, inclusief luiers, flesvoeding, sigaretten etc.

4. Coortje

Coortje Niet meer actief

Klopt zo doe ik het ook!! Soms ligt het er wel langer in kan prima!

5. Coortje

Coortje Niet meer actief

40 euro pd aan eten is mega!!! Dan moet je wel heel luxe eten!! Kun je veeeel besparen

6. Linana

Linana Niet meer actief

@Coortje
    nou indd zeg. Wij eten ook wel eens luxe, maar dan nog doen we dat budget haha. (broodje roomkaas/zalm, maar dan wel alles euroshopper)
    Als onze vriezer meer inhoud zou hebben, zou het ook langer liggen denk ik. Maar het is vaak al lang op voor ik ook maar op een half jaar zit haha

7. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    jullie hebben gelijk, maar zo als ik al zij besefte ik dat niet tot ik dit las. ik kan dat niet goed praten maar ik ga der zeker iets aan doen. xx thanx meiden. t heeft mijn ogen wel geopend.

8. Coortje

Coortje Niet meer actief

blijf gezellig meekletsen!! Kun je mss nog meer leren! Ik wel iig

9. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    leren doen we iedere dag, gelukkig maar.
    ;)

10. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.883
    9.395
    113
    Gelderland
    Sorry maar 40 euro per dag?? Heb je dat wel goed uitgerekend? (serieuze vraag)

11. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    ja zo een beetje wel, ik heb mijnbonnetjes niet na gekeken. maar als ik het zo bereken ja en dan is ook een serieuse andwoord.

12. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Geeft niet miss Q denk dat ik morgenavond anders even heenfiets. Ik kocht die paketten ook altijd maar mijn vriend eet meer dan de helft niet en het bleef dan zo een jaar in de vriezer. Maar zag dat er nu ook wat ander vlees inzat en met de korting scheelt het toch wat :p

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat heb jij voor bakbeest dan? Mijn honden (35 en 45 kilo) eten met een zak van 15 kilo 1 maand.... :$

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Als het eerste vlees tot 11-3 goed is, moeten ze het morgen wel in de aanbieding gooien, probeer het aan het eind van de dag (misschien even van te voren bellen, dat je niet voor niets dat eind heen en weer fietst...!). -x-

15. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Het is 5 min fietsen (op mijn tempo :p) dus valt opzich mee, maar sleep D. dan niet helemaal mee. Of stuur mn S.mam heen die woont ernaast. Maar denk eerlijk gezegt dat ze wel al op zijn c1000 loopt storm hier (alle 2).

16. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Hier was het ook 15 kilo in 2,5 week, rottweiler 60 kilo en staff 20 kilo

Hangt natuurlijk ook van je hond af en of je veel met ze doet, als je dag 3 uur wandelt hebben ze een stuk meer nodig dan 4 rondjes van 5a10 minuten.

En het soort voer maakt ook heeeeel veel uit, eerder hadden we farmfood en poepte ze 1a2 keer per dag nu heb ik ES voer en poepen ze 4a6 keer op een dag plus dat ze van die voer meer nodig hebben merk ik nu na 2 weken, mijn staff word echt mager.

Heb nu weer ander voer 10 kilo voor 14,95

17. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    wowowowow, 40 euro per dag. Wat voor inkomen moet je dan hebben :$

18. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Mwah een gemiddeld gezin heeft neem ik aan wel zo'n 2500 netto aan inkomen. Dan zou je ( als je niet al te duur woont e.d. ) wel 1200 euro per maand uit kunnen geven aan eten.
    ( dan ga ik even uit van onze huidige situatie waarbij ik full-time en Marnat part-time werkt )

19. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.883
    9.395
    113
    Gelderland
    Ik schat zo in rond de 8000 bruto per maand.. Dan kun je het wel missen om 1213,33( gemiddeld)euro in de maand aan alleen boodschappen uit te geven.

Ik heb vaak zat echt goed mijn best gedaan maar aan dat bedrag ben ik nog nooit gekomen. Zelfs mijn ouders niet met 3 volwassen kinderen in huis..

20. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    **das toch wel ff schrikken.. Marnat-man op het forum ;) welkom (had je hier nog niet eerder gezien, forum al heel lang met Marnat op het temp forum!!)**

Deel Deze Pagina