Ik ben ook supertevreden over Albert! Vooral handig na de bevalling of toen ik op het laatst liep met dikke buik.
Jaja, daar kom ik met mijn eerste weekmenu en bonnetjes met uitkomst Weekmenu Zaterdag: BBQ (nu kan het nog, dus kon het niet laten) Zondag: Pannenkoeken Maandag: Kippenpoten uit braadzakmet rösti en sla Dinsdag: Braadworstje, aanrdappelen en sperziebonen met tomaat/ui mengsel Woensdag: Chicken tonight met paksoi en witte rijst Donderdag: Viscuisinge, aardappelen en worteltjes Vrijdag: Chapati wereldgerecht van Knorr Action Allesreiniger Strijkwater Colgate Tandpasta Actiff ruitenreiniger Sanex deo Drogerdoekjes Vochtige huishouddoekjes Totaal Action 6,60 Lidl Toiletpapier Sinaasappelsap Appelsap Appelsap kleine pakjes Sinaasappelsap kleine pakjes Kleine flesjes water Sambal Aardappelen Zout Casselerib 2x Kipfilet 2x (1,2 kg) Viscuisine 2x Zoetzure saus (ofwel Chicken tonight ) Beschuit Wortels Voorgebakken stokbrood Voorgebakken broodjes komkommer sla Totaal Lidl 26,52 AH Melk Olie Yoghurt 2x wereldgerecht van Knorr, in de bonus Drinkyoghurt Spa rood AH merk Boter Coca Cola 4 flessen Sperziebonen diepvries voor Chapati Kaas Spekreepjes Briketten Braadworst, 1 kg Rijst Brood Tomaten Nectarines Maiskolven Sperziebonen vers Druiven Rozemarijn Eieren Totaal AH 36,73 TOTAAL DEZE WEEK 69,85 Zoals jullie zien was mijn huis bijna leeg, want had een heleboel dingen nodig die ik volgende week niet hoef te hebben: Allesreiniger, strijwater, glassex, drogerdoekjes, vochtige huishouddoekjes, sambal, zout, deo, tandpasta, toiletpapier, olie en rozemarijn. Deze spullen kostten in totaal 14,01 Als het goed is ben ik volgende week dus nog een stuk minder kwijt. We hadden nog kunnen besparen op de boter en de kaas, bij Lidl, maar die dozen waren leeg en vrachtwagen was nog niet geweest. Rijst hebben ze bij de Lidl ook, maar dat kreeg ik er bij manlief niet in en is relatief een klein bedrag. Ben echt super trots, want normaal was ik zeker 100,- kwijt geweest voor deze spullen. Heb dus deze week ruim 30,- bespaard! Sorry voor de grote lap tekst
Ik moet trouwens nog wel paksoi halen vandeweek, dus er komt nog 1,49 bij. Was op bij AH. Kippenpoten had ik nog in de vriezer.
Zo, ik ga boodschappen doen. Weekmenu; Maandag; aardappelen,bloemkool, vlees Dinsdag; Makreel met aubergine en griekse yoghurt uit de oven plus aardappelen. Woensdag; Chinees halen ( laat thuis en sporten) Donderdag; macaronie met paprika, champignons, tomaat, ui. Vrijdag; Broccoli met aardappelen en vleesje Zaterdag; brooddag Zondag; Zalmpakketjes uit de oven met sperziebonen en aardappelen. Verder nog brie en iets van paturain halen, schoonmaakzout, keukenrollen, rosbief, filet americain, eieren, shampoo etc. Dus i kom straks wel met mn kostenlijstje
KUbus.. Netjes toch?! Als jij maar bespaard.. Devilchase.. Ben benieuwd. *** Kreeg net de folder van de AH en volgende week veel producten 1+1 gratis.. o.a. dreft wasmiddel, kipfilet, roerbakgroenten,unoxsoep, vaatwastabletten.. Helaas voor mij veel producten die ik anders ook niet koop.. C1000 heeft ook weer leuke acties.. Maar ook producten die wij normaal niet gebruiken..
Wat een leuk topic! Heb een hoop handige dingen voorbij zien komen, hier let ik wel op de aanbiedingen maar eerlijk gezegd heb ik geen idee wat we per week aaan boodschappen kwijt zijn. Nou hoeven we daar ook niet echt op te letten maar is toch zonde om teveel uit te geven toch Ik doe de boodschappen bijna allemaal bij de c1000 maar dat die duurder is dan de AH dat wist ik dus niet, terwijl de AH hier om de hoek zit dus misschien toch maar eens wat vaker daar boodschappen doen. Verder denk ik dat ik ook een weekmenu ga maken, niet zozeer om geld te besparen maar meer omdat ik het heel irri vind om te verzinnen wat ik nu weer moet eten haha. Bedenk het wel altijd voordat ik naar de winkel ga maar dan hoef ik maar 1x na te denken Wat ik altijd doe is eten zoals nasi,bami,macaroni en risotto voor 4 personen maken. Wat ik dan over heb gaat gewoon in de vriezer en zo heb je weer een goedkope en makkelijke dag Dit doe ik trouwens ook met spaghettisaus die bv nog over is zo hoef je de volgende keer alleen spaghetti te koken. Hier eten we meestal 2x per week een rijstgerecht, 2x pasta 2x aardappelen,vlees en groente en nog een dag soep,pannenkoeken,taco's etc.
Nu pas terug aan het lezen Nee, geen gouden boontjes... We aten altijd waar we trek in hadden en lette eigenlijk nooit heel erg op de aanbiedingen. Mijn mannetje is er een van de A-merken en dat scheelt natuurlijk ook een hoop. Daarnaast is hij een flinke eter, dus aan 1 slavinkje heeft hij niet genoeg. Boodschappen bij Lidl deden we zelden. Ik moet zeggen dat ik me al tijden erger aan de hoeveelheid geld die we aan boodschappen uitgeven. Het is gewoon zonde! Ben dus heel blij met dit topic
Hier gister de boodschappen gedaan, ivm haast, alles bij de AH. Ben tot nu toe 70,12 kwijt en ik heb volgens mij alleen nog 2x een half brood nodig. Gaat super dus!!
Komt ie; ALBEERT HEIJN Pastasaus; 0.95 Eieren;1.39 Zalm uit de oven; 1.24 Keukenrollen; 0.74 3x 2L melk; 2.98 2x Fructis shampoo; 1.85 (2+1 GRATIS) ES Aardappelschijfjes; 0.65 Sodazout; 0.93 Kaas; 1.27 Olijven; 1.59 (enige die ik zalig vind) Griekse Yoghurt; 0.85 Druiven; 2.29 Bananen; 1.25 Meloen; 1.29 Ijsbergsla; 0.79 Tomaten; 0.70 ES Citroensap; 0.58 Champignons; 0.89 2x ES chips; 0.66 Dille; 1.09 2 Chocorepen; 0.66 ES Brie; 0.79 3x coolbest; 2.86 3x roomkaas; 1.86 Halvarine; 0.35 Aubergine; 0.99 Paprika; 1.29 32.72 Visboer; Makreel; 3.00 3,00 Slager; Filet americain met ui 2x Rosbief 4.50 Bakker; Witbrood maanzaad; 1,25 1,25 DEEN: 2x 35 luiers huggies 2+1 gratis; 7.89 7,89 SUBTOTAAL; 49.36 best netjes al zeg ik et zellef. Daar komt alleen de broccoli nog bij voor donderdag.
Ja die druiven waren duur, ik had en witte en rode (vandaar 70 euro) en ik had een zak aardappelen 5 euro!
lol. Die luiers waren btw wel lekker goedkoop. Heb nu in totaal 4 pakken staan. 140 luiers voor 16 euro doen we zon 5 weken mee.
Deze week voor 45 euro aan boodschappen kwijt, ik kan weer een week of meer vooruit. Vandaag op de markt 2kg (4 pakjes van 500gr) bio tomaten gescoord voor een euro, ze zijn heerlijk. Groente/fruit en vis haal ik 1x per week van de markt (goedkoper dan in de winkel vind ik) en de rest van Albertheijn/Jumbo/C1000/Lidl. Luiers en billendoekjes alleen in de aanbieding bij Kruidvat of etos. Heb geen huisdieren dus dat scheelt en koop ook regelmatig luxe eten.
Devilschase.. Netjes zeg! Net nog 2 zakjes kauwgom, doos frikandellen en hondenvleesstrips gehaald.. + 3,65.
@Devilschase: Hier waren de witte druiven in de bonus bij AH, 1,49 of heb je andere druiven gekocht dat die van jou zo duur waren? Volgende week rundertartaar en kipfilet inslaan bij AH met 1+1 gratis Ben alweer met weekmenu voor volgende week bezig...