meiden mischien is dit wat voor jullie gratis pizza http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media/000666000/000/000666004_001_coupon2.pdf
Er wordt weinig meer gepost.. Volgens mij heeft iedereen de smaak goed te pakken! Hier het goed gered met de boodschappen.. Alleen nog even wat chips halen voor het weekend.. De rest hebben we allemaal nog wel in huis.. De AH had trouwens weer de huggies 2 voor 7,99.. en wat goede vlees acties.. Volgende week de laatste restjes uit de vriezer halen al neem iik af en toe als ik in de supermarkt ben ook 50% korting vlees mee en vries het direct in.. Dus we eten nog steeds erg voordelig vlees. Volgende week dus een een goedkoop weekje.. Die week er op de voorraad lekker bijvullen want we hebben de Lekker Leven bonnen weer gehad!
zijn die lekker leven bonnen eigenlijk niet onzin aangezien het allemaal om A-merk producten gaat? leuk dat je 50cent korting krijgt op Roosvicee... maar die kun je goedkoper kopen als eigen merk toch? mits je daarvoor kiest uiteraard.... Frisdrank kopen wij A-merken en chips ook, maar voor de rest... allemaal huismerk of Lidl! ben ook echt te spreken over het geconcentreerde wasmiddel met de rode dop van de Lidl!! blijft langer lekker ruiken dan zelfs robijn!
Wij gebruiken oa. de chocomelk, de soep, cola, fanta, wasmiddel met 50% korting is altijd lekker.. Ik gebruik wel alleen de bonnen van de producten die we normaal ook gebruiken. Anders is het i.d. duurkoop!
hoi Ik haal ok per week booschapen bij bas van der heijden maar toch ben ik zo rond de 120 a 140 euro kwijt hoor groente haal k altijd op de markt ben ik 20 euro ook aan kwijt heb ik groente en fruit voor de hele week ik maak ook een lijst wat ik nodig moet hebben en maak ook op de ljst per dag wat we gaan eten mar ik kom er niet vor 50 euro per week was het maar WAARRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! liefs Citta
Anders ik Die heb ik 2 weken geleden meegenomen omdat 'ie in de aanbieding was, maar wat een fijn wasmiddel!!
Zo was ik eerst ook, maar ik red het nu dus (met zijn 4tjes!! incl. verse groente en fruit) voor 50 tot 75 euro per week!!!
Maandag :aardappelen, sperziebonen ,karbonade Dinsdag: aardappelen, Spinazie,gehakt woensdag: aardappelen,bloemkool,worst donderdag:doosje kipsiam van knorr,lenteuien,kipfilet vrijdag: altijd patat dag zaterdag en zondag dan maak ik altijd eten voor 2 dagen zoals ....macaroni/spaghetti,chillie con carne maar als ik dit alleen maar haalt in de winkel ja daar ben ik niet voor 120 euro kwijt dat snap je ook wel ? maar ik bedoel gewoon ook je huishoudmiddelen (waspoeder) enz erbij dan kom ik op dat bedrag liefs Citta
Ik heb vandaag boodschappen gedaan voor 4 dagen en was 22euro kwijt. Mijn menu: zaterdag:stampot spitskool met runderrookworst zondag: ovenfriet, met rundvleeskroket en salade maandaag: gebakken aardappelen, spruitjes en een kipburger dinsdag: gekookte aardappelen, witlof, en een rundertartaatje Verder heb ik nog brood,melk,fruit enz moeten kopen.
toevallig vandaag boodschappen gehaalt zal even opschrijven wat ik gehaalt heb voor 120 euro waspoeder wit Robijn waspoeder kleur Robijn wasverzachter Nettie ( goedkoop) Ultra Oxi vleken verwijderen 3x shampoo ( goedkoop) tandpasta (goedkoop) zak aardappelen 5kg 2x groenten voor macaroni 2x smeerboter becel op de markt : 3x croma 3x 2l melk 2x vla 2x melk met smaak 3x mona yoki (goedkoop) 6x toetje (0,59 cent) 2x chocolade melk 2x tree wicky 3x koffiemelk fr vlag eieren grote zak chips met kleine zakjes erin van lays pipi toiletpapier pickwick thee komo zakken 7x beleg (goedkoop) beschuit(goedkoop) 3x zaken senseo pads speculaas pasta hagelslag pindakaas patat avriko frikandelen mora suikersin drop pepernoten amandelstaaf 2x shag met vloeitjes 2x sigaretten 3x billendoekjes diksap liga luiers haal ik bij kruidvat ( kruidvat merk ) en extra dun 9,99 euro bloemkool,sperziebonen, spinazie, bananen,appels manderijen,kiwi,druiven liefs Citta
citta, het is misschien aan te raden om zoals wasmiddel echt in de reclame te halen. Vaak is het dan 3 pakken/flessen voor 10 euro. Sla je gelijk bijv. 6 flessen in kan je weer ff vooruit ben je 20 euro kwijt. Ik koop ook altijd grootverpakkingen tandpasta, doe ik zo een jaar mee. En zo gaat dat ook met bijv. toiletpapier. Nu ook weer 3 pakken voor 5 euro. Stel het gaat echt hard kan je ook kiezen voor 6 pakken. Tegen de tijd dat het op is is het weer in de aanbieding. En zeker is de wasmiddels van de lidl erg fijn. Ben er erg over te spreken en is zeker niet duur. Zelf haal ik altijd wel wasverzachter van lenor, die zo lekker ruikt maar dan ook alleen grootverpakkingen in de reclame. Ik sla dan altijd lekker in, ben dan een weekje meer kwijt maar dat compenseer ik met andere weken. Ik heb nu bijv. nog 1,5 fles wasmiddel staan voor gekleurde was. heb ik denk 2 maanden geleden al gekocht.
Ben even aan het spieken bij alle online reclame folders, LIDL wasmiddel is komende week in de aanbieding, 2 flessen 4 euro (i.p.v. gebruikelijke 5,30)
Voor iemand die dieren heeft en vandaag nog naar de ah gaat: http://albertheijn.yourzine.nl/pdf/AH_Dierendag_printbonnen6x.pdf Deze is volgende week ook nog goed: http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000670300/000/000670372_001_coupons.pdf en nog een x gratis pizza: http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media/000666000/000/000666004_001_coupon2.pdf
Wat een leuk topic! Wij hadden voor dit weekend: 4 liter melk 2 broden 4x beleg 5 kilo aardappels 2x groente 15,- vlees had ik nog in de vriezer en vanavond eten we kip met rijst, dat had ik nog in huis
Wij hebben gister even drinken ingeslagen. Wel veel gehaald in een keer, maar ik kan elk moment bevallen en vind het dan wel fijn om genoeg in huis te hebben.. We waren bij de jumbo geweest en heb gehaald : -4 flessen coca cola -4 flessen 7 up -4 flessen spa en fruit bosvruchten -2 flessen spa en fruit orange -12 flessen van 0,75 ltr gazeuse (jeugd sentiment haha) (deze waren overigens in de aanbieding, 35 cent per flesje en dan de 2e voor de helft van het geld) -4 Pakken chocomelk -3 Pakken Appelsap -4 Pakken Taxi -2 Pakken melk en had ook nog : -2 broden -Zak granny smith appels -2 pakken koekjes -Kaiserbroodjes om af te bakken -Koffiemelk -3 rollen beschuit en ik was kwijt : 31,56.. Nou dat vond ik best nog wel meevallen voor wat ik had
Donderdag naar de Aldi geweest. Was 42,40 en de gewone super 5.50. Vlees bij de slager was 14 euro. fruit 7 euro en brood 3,50. ik heb nu genoeg voor de komende week. Voor vijf personen ruim onder de 100 euro.. Ik ga voorruit! (Wij hebben bijna 700 euro kinderopvangtoeslag teruggekregen daar heb ik na heel lang wikken en wegen een nieuwe fauteuil voor gekocht de andere verkoop ik op marktplaats hoop ik)