Ons menu voor komende week: Maandag Spitskool ovenschotel met gehakt ( Heb ik al in huis ) Dinsdag Aardappels rode kool worst ( Heb ik al in huis ) Woensdag Bami of bij schoonouders ( Bami in huis ) Donderdag Boerenkool stamppot met spek en rookworst ( Spek en boerenkool kopen ) Vrijdag Pizza ( Kopen ) Zaterdag ? Zondag Pasta ovenschotel ( Kopen ) Moet van de week het volgende nog in huis halen: Boerenkool Spekjes Pizza Pasta ovenschotel Courgette Blok kaas Boeren slavinken Melk Yogo Koeken Fruit Brood Ik verwacht ca 25 - 30 euro kwijt te zijn.
Maandag: aardappelen met schnitzel en boontjes (alles in huis) Dinsdag: tagliatella met geschnetzeltes zuricher art Woensdag: hollandse gehaktschotel met aardappelpuree Donderdag: aardappelen met speklap en rodekool Vrijdag: pannenkoeken (aldi mix) Nog halen: vlees voor geschnetzeltes (filetlapjes meestal) champignons (2x, dinsdag en woensdag) worteltjes speklappen drinken Geschatte kosten 20 euro ofzo Dit weekend hadden ouders boodschappen voor ons gehaald en die waren in totaal 19 euro. Zat wel snoep en kleine voorraad bij (1 euro dagen bij c1000) Vandaag eten we misschien chinees (ouders komen eten) en als daar van overblijft, eten we dit morgen ook nog... dan schuift dus alles 1 dag.
Heb je daar recept van? Lijkt me wel lekker, wij ozuden laatst gekookt eten maar weg gegooid na 2 dagen.. :x
Hier mijn menu lijstje en boodschappenlijstje.. Weer een prima weekje dacht ik zo! Maandag: Aardappels, doperwten en slavink Dinsdag: Gekookte aardappels met snijboontjes en sausijsje Woensdag: Pittabroodje met gyros , salade en tzatziki Donderdag: gebakken aardappels met koolvis/steak en worteltjes. Vrijdag: Vriend en Esmee iets halen/ ik eet op het werk. Zaterdag: Kibbeling met een soepje. Zondag: Ovenfriet met vlees en wortel/komkommer. Maandag: Doperwten, gekookte aardappels en slavinkjes. Boodschappen: C1000 2x 2,5 kgsnelschillers 2.00 ( genoeg voor +/- 3 weken.) scharreleieren 1,00 12 pakjes wicky 1,00 karnemelk 0,49 2 net mandarijntjes 2,00 2x mona pudding 1,00 Lays baked 1,20 Tzatziki 1,00 4x rexona deo 4,00 ( voorraad) muesli fruit, 1,89 ( voorraad) 2x dubbelpak honig soep 2,00 ( voorraad) Lays baked 1,25 luchtverfrisser, 1,00 Slamix, 0,76 pringles 1,00 snoepsleutels redband 1,00 tarwe 0,89 Totaal: 23,40 ************** Lidl: Yoghurt drink Limoen 0,89 3x karnemelk 1,47 magere yoghurt 0,49 4x cristal clear 2,00 4x statiegeld 1,00 2x komkommer 1,10 magere rookworst 1,00 2x 500 gram shoarma 4,50 ( voorraad) 1 kg wortels 0,65 zuurkool 0,39 gebraden gehakt 0,55 boterhamworst 0,45 edel salami 0,89 1,5 kg Elstar appels 0,97 smeer boter.. dieet light 0,55 Totaal: 16.35 ******** Supercoop: beneful hondebrokken 6.99 ( voorraad) Pot hollandse snijbonen 0,75 pot doperwten 0,49 Mosterd 0,49 10 stuks shoarma broodjes 0,79 2 pakjes cup a soep kip 1,30 2x sun vaatwasser verfrisser 2.00 ( voorraad) Totaal: 12.54 Totaal aan boodschapen: 52.29
Weekmenu: Maandag: lasagne, salade Disndag: soep, salade, mini pizzatjes Woensdag: aardappel/prei ovenschotel, salade Donderdag: uitgenodigd bij vriendin (voor man left over van woensdag) Vrijdag: naar schoonouders toe Zaterdag: gegrilde sardientjes, auberginesalade, wortelsalade Zondag: uit eten
Ook ik kom mijn lijstje even delen, met eigenlijk de vraag aan jullie of ik een beetje 'oke' qua bedrag heb geshopt voor wat je krijgt. We zijn net 1,5 week terug verhuisd en moet de (andere) supermarkten en prijzen nog even uitpluizen, maar heb wel op de acties gelet. Wij zijn met zijn 2en. Dit zijn weekboodschappen, maar met sommige dingen (zoals het vlees, 2 dozen ontbijtgranen, wasmiddel enzo) doen wij langer omdat we maar met zijn 2en zijn. Wat dat betreft kan je de meeste boodschappen/het bedrag eigenlijk over een langere periode spreiden dan een week. Weekmenu: Vandaag - Broodjes shoarma Morgen - Aardappels, broccoli, varkenslapje Woensdag - aardappels, andijvie, gehaktbal Donderdag - Pannenkoeken Vrijdag - aardappels, boontjes, hamburger Zaterdag - Patat halen Zondag - Soep met brood/aardappels-vlees-groente of iets anders Begonnen bij de Lidl: 1 x Broccoli - 0,79 2 x Ontbijtgranen Choco (aanbieding) - 4,00 1 x Chocomelk - 0,69 1 x Vloeibare margarine - 0,99 2 x Houdbare halfvolle melk - 0,98 1 x 800 gram (4 rollen van 20 stuks) Mariabiscuits - 0,99 1 x biscuits met chocolaag ertussen - 0,89 1 x voorgebakken broodjes - 0,32 2 x vloeibaar 1,5 L wasmiddel Color (aanbieding) - 4,00 2 x vloeibaar 1,5 L wasmiddel Wit (aanbieding) - 4,00 1 x afwasmiddel 1 L - 1,29 2 x 500 gram Shoarma (aanbieding) - 4,50 Totaal Lidl: 23,44 Vomar: 1 x andijvie voordeelverpakking - 1,49 1 x markant toiletpapier 4 rol - 1,08 1 x koffiemelk - 0,39 1 x poedersuiker - 0,49 1 x schenkstroop (aanbieding) - 0,75 1 x gratis kaas beleg gesneden t.w.v. - 2,91 (voordeelbon) 1 x shoarmabroodjes - 0,58 1 x gratis champignons 250 gr. t.w.v. - 0,95 1 x gratis zonnepitbrood t.w.v. - 1,69 1 x wit brood - 0,55 1 x knoflooksaus - 0,65 1 x margarine - 0,35 1 x gratis stevige boodschappentas t.v.w. - 1,79 Totaal Vomar: 6,27 Deen: 1 x voordeelverpakking varkenslappen 1 KG aanbieding - 3,47 1 x tartaar 8 stuks voordeelverpakking aanbieding - 4,59 2 x kleine drop suikervrij aanbieding 1+1 gratis - 1,35 Totaal Deen: 9,41 C1000 2 x Mona pudding euroknaller - 1,00 1 x 1 Liter bad/douchegel euroknaller - 1,00 2 x 10 scharreleieren euroknaller - 2,00 2 x vaatwaszout - 1,48 Totaal C1000: 5,48 Totaal alles bij elkaar: 44,60
@Selena, best netjes toch? Als je echt wilt bezuinigen zijn er nog wel wat kleine dingentjes die je niet kan kopen (toetjes bijvoorbeeld) biscuitjes etc. hoe kom je aan die voordeelbonnen?
Ik was 33 euro kwijt, ben wel naar de "dure" supermarkt geweest ( Emtee ) omdat ik glasservies zegels spaar voor een glasservies voor mn broer. Dat krijgt hij voor de kerst. Had hierbij 5 glaszegels wat bijna gelijk staat aan 2 wijnglazen of 2 limonadeglazen! *ben happy* Hoef nu enkel nog maar iets van koeken of wat lekkers voor het weekend te halen.
ik vind wel dat er even over het heel algemeen gezien erg weinig verse groente op de lijstjes staan (en vleeswaren voor op brood, maar die zijn niet echt nodig natuurlijk), ik denk dat bij mij daar de kosten in gaan zitten.
Wij eten ongeveer om de dag verse groenten, verder bijvoorbeeld uit een blikje, maar ik heb ook een flinke voorraad verse groenten in de diepvries van het groentetuintje van mn schoonvader. Nu bv 4x snijbonen, 3x sperziebonen, 1x rode kool, en er ligt nog een pakket bamigroenten in de diepvries etc. Vleeswaren eten wij inderdaad niet ivm de verhoogde kans op darmkanker en mn schoonzus die net 4 maand geleden aan darmkanker overleden is.
Die voordeelbonnen hebben we via de post binnengekregen omdat we verhuisd zijn en dus nieuwe bewoners, om kennis te maken met Vomar enzo. Alles wat we gratis kregen was van een voordeelbon. Toetjes koop ik trouwens voor mezelf ook nooit, ben geen toetjesklant. Staat hoogstens 1 pak huismerkyoghurt in de koelkast voor vriendlief, maar verder niets. Vind het te duur en eet het toch niet Maar voor deze heb ik 1 keer een uitzondering gemaakt, die vind ik wel lekker en zijn nu ook in de aanbieding/maar 1 euro. Bovendien hebben we dan 1 keer een iets lekkerder product wat we normaal niet zullen nemen, soort van uitzondering waardoor we er extra van genieten. Ik ga echt niet elke week toetjes kopen hihi... Koekjes heb ik ook bewust gekeken naar goedkoopste van het goedkoopste en het voordeligste, wat resulteerde in 80 mariabiscuitjes voor onder een euro. Koekjes van 2 euro koop ik bijv. al niet Vind het trouwens wel leuk om er een soort van sport van te maken om zo goedkoop mogelijk boodschappen te doen Maar WC papier en afwasmiddel koop ik voortaan elders, heb al gezien dat degenen die ik nu heb gekocht (van C1000 en Lidl) duurder zijn dan in een andere winkel (Deen bijv.)..
Gratis Euro Shopper Pizza. Print de bon en haal t/m 24 oktober gratis een Euro Shopper diepvriespizza naar keuze bij de AH. ( pizza ) Gratis Zuivelhoeve Boern Taart, een eenpersoonstoetje (200g) dat bestaat uit ambachtelijk bereide yoghurt met onderin de beker koek en vruchten. Verkrijgbaar in de smaken aardbei en citroen (actie geldig t/m 30 november). ( boerntaart ) Gratis proefpakketje Pickwick Dutch Tea Blend, een verfijnde lichte thee met een Hollands tintje. ( dutchtea ) Gratis proefpakketje Senseo Bio Selection. Heb je een Senseo? Vraag dan een gratis proefpakketje Senseo Bio Selection aan. ( senseo )