Van de AH krijg ik elke week nieuwe kortingsbonnen, deze week bv drinkyohurt een liter voor 47 cent. Ook de kindercakjesmix voor 74 cent. Het is alleen waken dat je geen overbodige spullen koopt omdat het voor de helft van de prijs is.
op het fok forum plaatsen ze elke week de kortingsbonnen van de ah (zijn er deze week 7 vellen met soms dubbele kortingen), maar je moet idd echt alleen nemen wat je ook daadwerkelijk eet!
Moet je wel een vent hebben die alles lust! Soms kook ik voor mezelf en Esmee apart zodat we wat meer variatie hebben maar om dat nou 3-4 keer per week te doen.
Verse groente & vleeswaren: Hier toch zeker 3 á 4 soorten verse groente in de week.. Deze week, prei-witlof-spruiten-andijvie.. Vleeswaren hebben we niet echt in huis, ik ben de enige die het eet en m'n vriend neemt 't niet mee. Dan wordt het weg gegooid en da's zonde!
@ vers.. hier salade, wortels, groentepakket ( soep) en rauwkost.. 2 keer uit pot en 1 keer groenteloos. Wel eten wij minimaal 2 stuks fruit per dag. Dus dat wordt wel gecompenseerd.
Hier de weekboodschappen weer binnen.. 2x brood plakken 30+ kaas peren Appels, 2 zakken krieltjes roerbakgroenten boterhamworst tartaartjes 3x chips keukenrol Voorraad wcpapier Voorraad wcblokjes voorraad fanta cola light kindercola woksaus ketchup voorraad augurken 2x tomatensoep voorraad 2x soepballen Voorraad 2x cup a soep voorraad 2x ontbijtkoek Voorraad melkliga's bumba koekjes sultana's gevulde koeken Voorraad voordeelzak hot chocolat Voorraad zakjes hot chocolat gilet deodorant tuinbonen snijbonen boerenkool 4x optimel 2 liter melk vicks snoepjes schuursponsjes vissnitzels kratje grolsche met korting en - 4,40 embalage Totaal: 59,70 Oja.. Weekmenu: Maandag: Gebakken aardappels, doperwten en kipsnitzel Vriend en Esmee en ik : roerbakgroenten,tartaar en krieltjes. Dinsdag:Stampot boerenkool met rookworst. Woensdag: restjes boerenkool opbakken, met slavinken.. Of krieltjes met slavinken en tuinboontjes. Donderdag: Gekookte aardappeltjes met snijboontjes en verse worst & tartaartje Vrijdag : frietjes bakken Zaterdag: Gebakken aardappeltjes met 1/2 haantje en rauwkost.. Zondag: chinees ophalen..
Voor het weekend de boodschappen gedaan: Bami 1 kg Afwasmiddel (Voorraad) Suikerwafels roomboter croissants appelkoeken Chocoladekoekjes eierkoeken Ribbelchips Saucijzenbroodjes yoghurt emmer 1 l. 4 x kalkoenfilet 6 pakken melk chocolade vlokken (voorraad) Cheeseburgers chocozoenen 2 x kipsate Vissticks 1 brood tape ( voor ondervloer babykamer) goulashsoep geraspte kaas eiersalade Kaas 1 pakje speklapjes Hier gaat nog 0,50 emballage af. Maar we waren klaar voor 34,14 Weekmenu: Woensdag: bami met kipsate Donderdag: chili con carne Vrijdag: restantje bami met kipsate en een eitje Zaterdag: uitgenodigd voor een etentje Zondag: Pizza/ restant spare ribs van het etenje Maandag: Aardappelpartjes met kip cordon bleu en boontjesin satésaus Dinsdag: Rijst met doperwten/wortels en vissticks Woensdag: Aardappels met groenten in saus en een speklapje Donderdag: Aardappelrondo's met snijbonen en een hamburgertje Vrijdag: Verrassing Zaterdag: Verjaardagsetentje van moeder Zondag: MacaroniHihi normaal loopt ons schema wat logischer hoor, maar ben erg grieperig dus hebben woensdag wat boodschapjes bijgehaald en er lag nog een deel in de vriezer. Hebben ook enorm veel lekkers gehaald voor de keer haha, had een zwangerschapsbui! En we hebben veel in de vriezer, vorige week boodschappen (30,00). Donderdag of vrijdag ga ik weer om boodschapjes, in de hoop dat ik dan wel fitter ben! Daarnaast halen wij aardappels, rijst en eieren altijd ergens anders dan in de supermarkt. 1 keer in de maand 30 eieren voor 3 euro 1 a 2 keer in de maand 5 kg aardappels voor 3 euro 1 keer in de 8-12 maanden 25 of 30 kg rijst ( weet niet zo goed hoeveel er in zit) voor 25 euro
Hier ook boodschapjes binnen; 3 pondspakken kip ( 2 + 1 gratis AH bonus ) 1 kilo gehakt 1 kilo winterpeen Tomaten Bananen 4 liter melk 1 pak yoghurt geraspte kaas parmezaanse poeder kaas voor de voorraad 2 rollen koekjes 1 pak stroopwafels half brood blik tomaten 2 blikken kidney bonen 1 potje fajitasaus fajita wraps fajita kruiden kattenvoer 2 pakken taxi doos eieren = 38 euro Nog nodig van de week; evt lekkers voor het weekend. Ik heb de luxe normaalgesproken nooit brood te hoeven kopen omdat mn man bakker is. Vanmorgen had hij echter geen brood meegenomen Menu: Wraps met kip kidneybonen en tomaat Rijst zoet zuur met kip Lasagne ( grootste deel uit de voorraad ) Rode kool gehaktbal ( voorraad ) Pannekoeken ( voorraad ) Hamburgers met salade en verse friet, bij mn broer Zelfgemaakte soep met tosti's ( voorraad )
Hier wat duurder uit... Extra fruit, wat lekkers voor het dagje uit en frituurvet ( 10,00) Kom deze week op bijna 90,00.. Volgende week maar een beetje rustig aan doen..
we geven aankomende zondag 2 kraamfeestjes. 1 voor fam en vrienden van mijn ouders en smiddags voor de carnavalsvereniging waar we lid van zijn. We hebben afgelopen periode al extra drinken enz ingeslagen van de aanbiedingen. Morgen eens kijken wat we hebben en dan nog wat bijhalen. Verder niet veel uitgegeven deze week, behalve gisteren, hebben we pizza gehaald. Wel in de aanbieding, maar had er z;on zin in.
Afgelopen week 95 euro incl. flesvoeding en 3 pakken pampers in de aanbieding: We hebben gegeten: Ma pasta Di witte bonen in tomatensaus schotel Wo zelfgemaakte pizza Do bami Vr lasagne met pitabroodje belegd met mozzarella tomaat en basilicumblaadjes. Za pasta Zo zelfgemaakte hamburger met zelfgemaakte patatjes.
Ook maar eens zien wat ik heb gekocht... Was 55,- kwijt totaal bij de Aldi. voor de verbouwing: 12 mini blikjes coca cola light 6 pakjes taksi 6 pakjes dubbelfris 4 reuze bokkenpoten 4 reuze mergpijpjes 4 gevulde speculaaskoeken totaal 13,- (gister bij de C1000) 8 pakken aqua clear 6 flesjes appelsap 6 flesjes sinaasappelsap zak mini rozijnenbolletjes zakje choco eclairs totaal: 12,- (Aldi) weekboodschappen: cola light + statiegeld fruit & fresh + statiegeld orange light + statiegeld 4 pakken melk 3 bakjes magere kwark pak chocolademelk pak appel-kaneel vla pakje boter 2 pakjes slagroom 3 pakjes kaas 1 pakje ham 1,5kg royal gala 2kg granny 1kg peren kratje mandarijnen ijsbergsla wortelen champignons broccoli pot appelcompote blik annanasstukjes luchtverfrisser ontbijtkoek 1 brood pakje roggebrood fles fritesaus fles curry 1kg penne 2x 2 steenovenpizza's zak musesli doos eieren TOTAAL 43,- (aldi) Geen vlees want heb nog voldoende in de diepvries voor 2 weken. totaal deze week dus 68,- incl. te veel lekkere dingen verbouwen = dik worden! ow, ben zwanger, dat was het
Ik net ook boodschappen gedaan bij de AH. Broccoli Rode kool Sperziebonen Bloemkool Half om half gehakt Bananen Appels Aardbeien Rijst Pleepapier Ham Kaas (euroshopper nu ook kaas!) Toastjes Chocoladehagelslag Boter 3 van die plastic kannen melk Fles ranja Toetjes Pakje koekjes (froufrou) Zak chips Brie Roomkaas Salami Pak wasmiddel ES Totaal AH: 33 euro BOER Aardappels (4,-) 20 Eieren (2 euro) Totaal: 6 euro BAKKER 3 broden Totaal: 4 euro nog wat Totaal hele week: 43 euro En maandag even naar de Deen want die hebben 2 pakken Huggies voor 10 euro. Dan zit ik op de 53 euro incl luiers, wasmiddel en die troep.
wat een handig topic dit ik zit elke week weer te denken wat zullen we eten en kom er vaak niet goedkoop vanaf dus ik neem even een abo hier haha goed voro tips en dan kan ik vanaf maandag eens proberen ook wat creatiever te zijn .. al heb ik niet de mogelijkheid om naar aldi of lidl te gaan tenzij er iemand meerijd met de auto maar dat is komende weken niet het geval.. dus ik moet het doen met ah, plus en jumbo maar goed van 3 winkels wat aanbiedingen proberen in gaten te houden moet ook te doen zijn
AH is het goedkoopste van de 3 door de Euroshopper! En maak een lijstje met wat je de hele week gaat eten, maak een lijstje met die ingredienten en een lijstje voor de extra's. Scheelt je veel geld.