1 keer per maand haal ik dingen als wasmiddel op. Maar dat doe ik bij die cheape winkel, hoe heet die ook alweer? Kan niet meer op de naam komen,,Die alle spullen hebben met foutgedrukte labels erop. Wc eend; 0.99 cent Glorix hygienedoekjes; 0,99 cent Cheape allesreiniger van 0,49 cent Keicheape bleek van 20 cent LOL Pleepapier haal ik vd euroshopper, das tenminste nog lekker zacht aan je kont, heb je iets van 16 rollen voor minder dan 2 euro geloof ik. die andere zijn schuurpapier waarmee je je hele aars wegschuurt.
Frambozen, besjes, bramen etc zijn jummie maar i.d. duur in de winkel. Kiwi, meloen etc valt nog wel mee.. Hoelang duurt het dan voordat je 1 meloen hebt? We hebben niet zo'n grote achtertuin..
Haal ook 1x per 2-3 maanden voor 25,00 aan schoonmaakmiddelen, shampoo, douchegel, tandpasta/borstels.. Heb nu nog 2 flessen shampoo en 3 flessen douchegel staan.. Action of Op= Op winkel.
Voel me echt zo'n kniepert nu ik hier schrijf.. We hebben het helemaal niet slecht maar vind het zo zonde om te veel aan spullen uit te geven terwijl het ook goedkoper kan.. ( nu sparen we lekker wat centjes elke maand )
mja, wij hebben het ook niet slecht, maar ik spaar dat geld wat we overhouden nu weg voor de vakantie van volgend jaar We gaven altijd 100 per week uit, dus 400 pm. Nu maar 160 pm en we sparen dus ruim 240 euro uit elke maand.
Als je begint met zaadjes planten ben je ruim een jaar verder wil je meloenen hebben, die planten worden ook meters hoog :S de galiameloen dan. Meloen en kiwi hebben wij onder folie staan omdat die warm gekweekt moeten worden en de "kas die we gebruiken te klein is, die hadden we gekocht voor de tomaatjes en paprikaatjes. De neprodebessenframboos staat gewoon zonder iets eromheen in de tuin. We hebben ook een hzelnootboom en een walnootboom. Walnoten hebben we nog steeds niet (staat al 2 jaar) en hazelnoten nu het eerste jaar dat we die hebben Meloen is nu een ieniemini meloen en t zal me benieuwen of ie het overleeft.
Ik heb niet alle pagina's gelezen. maar hoe doen jullie dat met bijv drank? Ik neem aan dat de flessen wijn niet in het budget van 50 euro worden meegenomen? Wij spenderen rond de 70 euro aan boodschappen per week en dan zijn we maar met z'n tweetjes en een baby?! Daar zit dan ook wel eens een 'grote aankoop' tussen als wasmiddel of vaatwastabletten en 1 a 2 flessen wijn per week. Ik maak altijd een boodschappenlijstje voor de week compleet met overzicht wat we de komende week elke dag gaan eten. Maar manlief komt toch altijd wel thuis met andere dingen. Wij wonen maar klein en kunnen dus geen voorraad aanleggen van producten ook niet in de vriezer, helaas.
Wij hebben het niet slecht, maar vind het weleens leuk om rustig/goedkoop te shoppen bij de supermarkt. Vandaag maar eens gedaan. Ma: gekruide aardappeltjes (oven) wokgroente en kipsnitzel (kipsnitzel: aanbieding plus, 2 pakken vlees van 5 stuks voor 5 euro) Di: gebakken aardappeltjes, sperciebonen en vissticks. Woe: Broodje Shoarma met sla (aanbieding Plus, 4,80 voor 1100 gram kunnen we 2 keer van eten) Don: Rode kool, aardappelpurree, gehaktbal Vrij: Chicken tonight met rijst. Zat: Brood Zon: Tosti of stokbrood met kruidenboter en soep. Nu heb ik nog niet alles, heb nog wc papier nodig en moet nog wat melk halen (donderdag) en nog een chippie ofzo. Was vandaag 37 euro kwijt dus laat het 55 worden. Nou, das een goeie normaal tussen de 80/90 pw voor 2 pers.
Hier zit er een kratje bier bij, wijn drink ik niet.. VOor vrienden is er wel altijd wat lekkers qua alchol in huis. Hier is de voorraad altijd gevuld met pinda's, borrelnoten en verschillende soorten chips.. We leven echt niet van een arme en er ligt genoeg lekkers in huis.. Scheelt dat ik net flink ben afgevallen en het er graag wil afhouden en dus minimaal snoep/snaai.. Vriendlief die eet echter zo'n 3 -4 zakken chips per week.
Meis. Mooi menu hoor! En veel mensen voelen zich te goed om vissticks oid te eten.. lekker toch en lekker goedkoop!
Vissticks...heerlijk juist. Ook mijn kleine man is er tegenwoordig gek op.... Wij willen ook echt een vrieser erbij. Kun je inderdaad voordeelverpakkingen inslaan. Iemand nog een vriezer te koop??
We willen naar Australie heel erg graag, dat is eind 2011 want dan is het daar zomer. En in mei willen we nog een weekje naar Zweden. Dus kijken of dat lukt, zo niet, dan wordt Australie vervangen door Hongarije, lekker goedkoop
Nou ik niet hoor, mama van esmee. Ik eet het echt heel weinig. Zag het vanmorgen in de vriezer en dacht, dat is ook wel weer een keer lekker. Vandaar dus Best een gezond weekmenu dacht ik zo, haha. Lunanoa, wij drinken sowieso geen alchohol. Wel hebben we altijd wat in huis als er visite komt. En anders is een kratje bier zo gehaald. Dit is exclusief rookwaar en shampoo etc, dat komt er nog wel bij.
@ devilschase, ik moest zo lachen om jouw reacties, net of ik zelf geschreven heb Vooral dat stukje over je aars wegschuren met wcpapier ... lol
nou dat is toch gewoon zo. Op school hadden ze dat altijd, van dat gerycycled papier. Gerycled van plastic dan zeker. Zo hard dat je de schaafwonden tussen je naad hebt staan.Kost je weer pleisters en zo wordt het toch weer duur. Nee, dan geef ik liever iets meer uit aan wc papier die lekker zacht is. Ik heb nog van Page dat Hup holland hup papier, haha. Met oranje. Geeft je toch een andere definitie van "ik schijt op Oranje" lol.