Weinig boodschappengeld, wat eten per week?

Discussie in 'De lounge' gestart door missym, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hmm hier is het niet echt gelukt.
    158,- :(
    Maar moest ook weer weight care dat tikt ook nog wel aan.
    En mannetje had beetje veel chips ingeslagen.
     
  2. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    @Moon; Moet je dan speciale voeding van Weight Care kopen of is dat gewoon aan een dieet houden?
     
  3. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ben uiteindelijk alleen bij de Adi geweest en was daar 55 euro kwijt!

    En...nog 9,77 euro bij het Kruidvat voor nog 2 testen :), potje zwangerschapsvitaminen en een lippenbalsem.
     
  4. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    @Annedore; Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk is het een kleine plakbeeb!
     
  5. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ elena

    Mm dieet shakes en repen ;).. moet 25 kilo kwijt.
    Maar had afgelopen 2 weken gewoon meegegeten met het gezin omdat ik longontsteking had.

    @ annedore

    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
     
  6. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    @Moon; Vind je dat fijn dieeten met van die shakes en repen? He bah, longontsteking, gaat het nu weer?

    @Hier; Vandaag een druk dagje in de keuken. Vier morgen me verjaardag maar maak altijd mijn taarten ed. zelf. Zal wel even puzzelen worden met een kleintje erbij. (Sinds zoonlief is geboren nog geen verjaardagen gehad hier en vriendlief werkt op zaterdag) Ben benieuwd of ik alles op tijd afkrijg :) Hoef geen onverwachte boodschappen meer te doen voor mijn verjaardag. Heb alles in huis :) Driedubbel gecheckt ;)
     
  7. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Wij eten deze week:

    vrijdag: tosti's
    zaterdag: bij s.o.
    zondag: macaroni
    maandag: rijst met een prutje
    dinsdag: wereldgerecht
    woensdag: spinaziestamppot (uit de Allerhande)
    donderdag: sperziebonen, aardappels, vlees

    Ik was deze week € 65,-- kwijt aan boodschappen, de € 50,-- dus niet gehaald, maar ik heb wel voor de eerste tig weken wc-papier :D en die verdomde Dolce Gusto's hè, die waren al een derde van mijn budgetoverschrijding ;).
     
  8. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    @Mermaid; 65 euro is toch ook netjes als je en wc papier en Dolce Gusto's hebt ;)
    Laat je even weten hoe die spinaziestamppot is? Het leek ons ook lekker :) Ga je der nog iets bij maken qua vlees of niet?

    Wij hadden een paar weken terug een mazzeltje qua wcpapier; was bij de C1000 in de aanbieding 5,50 voor 24 rollen (Edet) dus ik had 2 pakken gehaald en nog wat boodschapjes toen. Kom ik thuis zie ik op de bon dat ze maar 1 pak hadden aangeslagen... ik ben lekker niet terug gegaan hoor :);) Dus had 48 rollen Edet voor 5,50... Heb nog meer als een pak staan dus kan er nog wel even mee voort :)
    Heeft iemand hier trouwens zo'n easy pull keukenpapier ding hier? Is die duur en is het een beetje goed keukenpapier?
     
  9. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36

    Ja ik heb er een in de keuken hangen, vind t ideaal, zeker als je een flesje voor de kleine moet maken en je morst. even stukje trekken en vegen. klaar! gebruik t alleen wel voor kleine ongelukjes, verder pak ik gewoon een vaatdoekje oid.
    Dispenser voor een tientje, en de vulling in de aanbieding voor 2.50. wij doen wel zon 2 a 3 maanden met een vulling.
     
  10. made

    made Bekend lid

    5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    deze week een hopelijk goedkoper weekje, want we waren ruim 130 euro kwijt deze week.
    we eten:
    za: spagetti
    zo: bij broertje en schoonzusje
    ma: spinazie met gehaktbal(spinazie heb ik in vriezer)
    di: chili con carne(heb ik in vriezer)
    wo: prei ovenschotel
    do: nasi(heb ik in de vriezer)
    vr: penne(saus heb ik in de vriezer)
     
  11. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    Volgende week weer 100 aanbiedingen voor 1 euro bij C1000!
     
  12. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ spinazi stampot

    Wij hebben hem vorige week gegeten.
    Vond het ergggg lekker.

    @ elena

    Vind het wel gaan.
    Eerst hadden ze me op modifast gezet maar werd heel erg duizelig enz.
    En is niet lekker.. nu met weight care kan ik het wel beter volhouden.
    Ja hoest alleen nog heel veel.
    Maar volgens de HA hoort dat er bij.

    Leuk taarten maken!
    Ook zo mooi bekleed?
     
  13. stampvamp

    stampvamp Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    nou wij hebben deze week onze voorraad eens opgemaakt, weinig meer over, moest wel want we hadden een heel beperkt budget en nog wat extra kosten ivm verjaardag deze week...
    ik geloof dat ik 25 euro boodschappen heb gedaan...

    vandaag voor het eerst bij nettorama geweest omdat ik de kleine bij mn moeder op moest halen en ik zag dat de luiers daar echt goedkoop zijn .. een voordeeldoos pampers die hier bij de AH en etos 20 euro kost kost daar maar 17,50 goed dat ik dat weet want als ik dus geen aanbiedingen kan pakken voor pampers is dat goedkoop!

    verder wil ik er deze aankomende week mn boodschappen gaan doen, alleen het nadeel is dat het een half uur fietsen is, met de bus een uurtje maar zuo het wel kunnen combineren met bezoekje aan mn moeder natuurlijk..
    denk wel dat ik daar goed kan besparen als ik zo de prijzen zag..
    ook olvarit was goedkoop bij 3 stuks nog 25 procent korting erboven op...
    ben benieuwd of het me lukt daar steeds heen te gaan, miscshien schoonouders eens lief vragen om 1x per 2 weken ofzo even de auto mee te nemen haha
     
  14. Joyce1983

    Joyce1983 VIP lid

    8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier hadden we de nodige dingetjes, en we waren weer buiten de 50 euro, we hadden ook luiers.. Ik krijg het niet voor elkaar goedkoper dan 50 euro uit te zijn.. Of dat ligt aan mij, of dat ligt gewoon aan de spullen dat ik koop..

    Deze week het menu:

    Aardappels met witlof en americaanse schnitszels (vinden we niet lekker dus da's erg zonde 2dagen vlees weg)
    Enchilada's (nog nooit gehad, dus hoop op lekker :))
    Aardappelpartjes met sla en vlees
    Macaroni
    Aardappels met rode kool en vlees..
    Aardappels met spruiten en vlees..
     
  15. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Nou dames ik heb gisteren weer flink gescoord op de markt,
    en dan tussen 15:00-16:00,als ze gaan opruimen.
    Had eerst een kilo sinaasappelen voor 50 cent(net 3 stuks,maargoed;)) 3 bloemkolen voor 1 Euro,2 kilo peren voor 1 Euro,20 sinaasappelen voor 2 Euro,5 komkommers voor 1 Euro,2 gratis :D netjes mandarijnen(die vent moest er van af)
    Gisteren was de ijsbergsla 59 cent bij de Lidl,want ik wil sla door een Knorr-wereldgerecht gebruiken.
    Had vorige week voor 3,33 een kilo shoarma bij onze kilo-slager.
    Dus het wordt al met al best een goedkoop weekje.

    Mijn contracturen zijn verlaagd dus ook mijn salaris :(
    Dus moet even goed opletten nu...
     
  16. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Vergat nog witlof,had ik ook nog,2 pakjes á een pond voor een Euro.

    Heb verder nog 2½ kilo patat in de vriezer liggen,en nog een zak waar ongeveer de helft uit is.
    Dus we komen wel een aardig eindje vooruit,dacht ik zo...
     
  17. anja89

    anja89 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik doe ook maar eens mee met dit topic, wij moeten al maanden goedkoop boodschappen doen en dit topic is al die tijd een grote inspiratie geweest om het vol te houden. ;)

    Wij waren afgelopen week klaar voor 33 euro, maar had nog een hoop in voorraad.

    Maandag: Lasagne (bladen, tomaten en gehakt in voorraad)
    Dinsdag: Broodje hamburger met frietjes en salade (frietjes in voorraad)
    Woensdag: Gebakken aardappels met spinazie en kippenbouten (spinazie en kip in voorraad)
    Donderdag: Gebakken aardappels met bietjes en vissteak
    Vrijdag: Pasta Carbonara (spek, eieren en spaghetti in voorraad)
    Zaterdag: Erwtensoep met een broodje
    Zondag: Pizza (ik eet vandaag alleen want mijn vriend werkt tot 10 uur)

    Heb het weekmenu voor de komende week al gemaakt, maar vrees dat ik wat duurder uit ben dan vorige week omdat de voorraad aardig op aan het raken is en er vers fruit in huis moet komen.
     
  18. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    @ Elena: Hm, ik weet eigenlijk nog niet of ik iets van vlees bij de spinaziestamppot ga maken. Er zit ook al cervelaatworst doorheen dus vandaar, maar misschien is een gehaktbal erbij toch wel erg lekker. Nu ik er zo over nadenk ga ik er denk ik toch maar een gehaktbal bij maken :D.
     
  19. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    @ Joyce: Ik red de € 50,-- vaak wel, maar bij zit er dan nog geen luiers en melkpoeder voor Ayla bij hoor. Die haal ik nog apart.

    @ Anja: Zo, da's helemaal netje € 33,--. Lekker als je nog dingen in voorraad hebt.
     
  20. Blaak

    Blaak Niet meer actief

    Dat vraag ik mij af en toe ook af idd. Had eerst altijd bij de Liddle bijv. een hele kar vol voor 50 euro ongeveer en als ik nu de hele kar vol heb ben ik het dubbele soms wel kwijt!

    Ik maak zelf meestal eten voor 2 dagen dat scheelt ook enorm. Ik ben een alleenstaande moeder van 2 kleintje, dus geen vent die mee eet, (scheelt ook enorm trouwens haha)
     

Deel Deze Pagina