Als ik ooit nog zwanger mag raken wil ik weer graag bv gaan proberen. Nu is het dus zo dat ik erg weinig borst weefsel heb En de bv niet tot nauwelijks opgang kwam ,90cc per dag was de max. Zal dat bij een evt een 2e ook zo zijn?
Bedoel met met weinig borstweefsel klierweefsel of maat borsten? Dit maakt namelijk nogal verschil! Je kunt kleine borsten hebben maar voldoende klierweefsel en een meerling volledig voeden. Ligt dan aan hoe je hiermee om gaat. Wanneer je tot 90 zou produceren per voeding, dan kan dat prima, maar zul je vaker voeden om tot volledig te komen. Kindjes komen dan weer eerder voor een voeding, kun je je voorstellen. Kindjes die ineens heel veel binnenkrijgen, zullen er langer tegen kunnen en dus langer tussen twee voedingen kunnen laten. (niets is zeker overigens!) Heb je echte in aanleg te weinig, dan heb je mogelijk ook andere indicatoren die wijzen op dat het een uitdaging kan zijn en dat je tot een bepaald punt kunt produceren. De rest vul je dan aan. Tegen die tijd in je zwangerschap al met een lactatiekundige afspreken voor een pre-consult en een plan op maat maken. Je bespreekt dan je doelen en begeleiding af. Zo wordt het voor iedereen een goede start! Geniet van je Sharky!