Ik ben gek op die stijl van versleten broeken. MAAR.... ik zou ermee oppassen zeker aangezien je weinig geld hebt. Ik heb het wel is gepresteerd een broek van 100euro ermee te verpesten en terug halen doe je het niet. Daar gaat je geld dan. En geloof me een foute move en je broek is naar de *****... Dan kan je ze ech beter kant en klaar zo kopen, ik zie ze zat tussen de 15 en 30 euro.
ik koop vaak bij de M & S online, ik liep er vroeger weleens langs en dan dacht ik wat oubollig maar ze hebben best leuke dingen! en vaak aanbiedingen, ik heb een beetje hetzelfde figuur. Ik heb laatst ook een leuke trui bij zeeman gekocht met 3 kwart mouwen (die was 9 euro), ik doe er een hemdje onder en ik draag graag jeans (die heb ik bij M&S gekocht).
toevallig gisteren geshopt bij wibra en zeeman voor de oudste van 3: 6 dingetjes bij zeeman voor 20 euro - 5 shirts met lange mouwen + een spijkerrokje en bij wibra ook voor weinig shirtjes + superlief spijkerjurkje voor de jongste. Leggings/maillots/spijkerrokje/sokken bij de action (voor ons allemaal wat dus) Ik kwam erachter dat zij eigenlijk amper nog wat winterspullen had die nog paste, ze is zó hard gegroeid... ook lidl/aldi houd ik in de gaten voor regenkleding/warme truien/laarsjes en af en toe shirts + ondergoed.
Jep, ik heb net een jas die hier 380 euro kost voor 90 euro op ebay gekocht met kaartjes en al er nog aan, gloednieuw. Let wel op de verzends kosten!
Lange grijze (valt mooi over je heupen en verbergt eventuele forse bovenbenen. Je kunt zelf kiezen voor de bolero (moet ik zelf niet dragen, ben ook fors) of dat lange gebreide vest met korte mouwen (in zwart of grijs als dat er is)
Ik ook, zoals ik de juiste maar vind! Het nadeel van die tuniekjes is dat ze zo ópgepoft' zijn waardoor een vest/bolero/colbert niet staat.
ik slaag altijd goed bij miss etam voor tuniekjes en jurkjes. Naar mijn idee is de collectie daar wat meer gemaakt voor de forse vrouw. ( ik ben 1.67 en rond de 74 kilo met vooral buik en heupen)
Ik weet niet waar je woont maar als je bij een Primark in de buurt woont, leuke kleding voor weinig geld. Ook voor kinderen trouwens.
Dan zien we er het zelfde uit. Bij mij zit het op mijn buik en heb van die zwembanden. Zal ik daar ook eens kijken!
C&A. Voor mannen ook leuke kleding.. Soms koop ik voor mijn vriend een blousje met een shirtje eronder die daar bij hoort voor 19e. En broeken voor 25 per stuk. En die zijn echt mooi en goed. En ik: Laatst een broek voor 19euro en 2 leuke truitjes voor 6euro per stuk! En een shirtje voor 9euro, wit met zwarte knoopjes en kant! En ik zou GEEN nep-uggs doen. Maar juist een mooie leuke laars. Shoe-outlet of Van Haren ofzo.
Ik heb niet het hele topic gelezen dus sorry als het al gezegd is, maar je kunt op marktplaats vaak hele leuke en goedkope kleding vinden. Vaak ook nieuw, met kaartje en al er nog aan!
als je maar een paar goede basisstukken hebt zoals een spijkerbroek, laarzen en een jas. Met shirtjes, jurkjes, leggings kun je leuk afwisselen. Idd via MP kun je best leuke (merk) kleding kopen voor weinig. Wat sommige mensen al niet wegdoen! Maar ook de sale van de H&M Online, Wehkamp (dan nog relatief duur) of eens lekker winkel in winkel uit op de struun voor een paar leuke dingetjes. C&A is ook leuk geprijsd en een goede kwaliteit.
Je moet inderdaad de laatste aanbiedingen in de gaten houden. Het is vaak even zoeken op die grote tafels...maar als je wat hebt, dan heb je het voor een prikkie. Laatst voor mijn man vier overhemden van het merk esprit gekocht voor 40 euro. Tientje per stuk en dat voor een goed merk! Verder misschien nog een tip om te kijken welke merk broeken je kids goed passen en deze vervolgens van marktplaats te kopen. Hier zit vingino bijvoorbeeld als gegoten. Nieuwprijs zo'n 50 euro, mp 12 euro en ze gaan lang mee! Kleine dingen kunnen ook veel doen. Een sjaaltje, make up, sieraden. Hoeft niet duur te zijn! C&A is ook een aanrader. Daar koop je soms truien voor de kids van vijf euro en ze gaan echt wel lang mee! Schoenen bij de Scapino of de van Haren. Doen ze niet moeilijk als ze te vroeg stuk gaan. Succes!!
wachten tot januari en dan in de mega sale leuke dingen scoren! Had vorige jaar echt super leuke kleding voor weinig (ook merk). Als je advies wil kan je met een vriendin gaan winkelen die een er altijd leuk uit ziet. Die kan jou vast ook goed adviseren!
Nou neem ook even abbo. Wil ook wel weten hoe me te kleden. Voel me soms net een boerin: spijkerbroek, sneakers Had van de week een jurkje en legging aan... zo leuk, maar die stalpoten eronder uit... Zomers heb ik wel vaak jurken en rokken aan. Maar lijtk wel of die benen door een legging net worstjes zijn. Ik zou ook wel graag tips willen.