En zo ook voor het haar... Heel lang lang gehad, maar dat ging vaak in een staart. Nu kort, maar ja dat vind ik ook niet echt vrouwelijk. Ik ben wel van nogal makkelijk. Moet er niet te veel aan hoeven doen. Geen pony, want ik hou niet van haar in mijn gezicht. Ik heb een flinke bos, dus het zakt ook vaak snel naar beneden. Dus wie heeft daar ook de tip voor?
Kaboutertje; ben dan wel benieuwd wat voor schoenen/laarzen je onder een jurkje/rokje aan hebt. Ook je houding doet natuurlijk veel. Als je schouders wat naar binnen staan dan komt het soms wat sloom over. Doe je echt je borst vooruit en loop je op hakken lijkt het alweer heel anders. Een beetje make-up (mascara/lipgloss) doet soms wonderen. Ik draag een beetje foundation; oogschaduw, eyeliner, lipgloss en teken mijn wenkbrouwen een beetje bij (maak ze wat donkerder net als mijn haar). Ik voel me dan altijd lekker. Zonder make-up zie ik er ook niet uit vind ik zelf. Dan is het af zeg maar. Verder heb ik ook lang haar, tot bh bandje zeg maar. Ik draag het ook niet los maar altijd in een staart. Ik heb een scheve scheiding. Die doe je aan een kant van je hoofd ter hoogte van de ^ van de wenkbrouw. Je staartje doe je dan iets hoger, op je achterhoofd bijvoorbeeld. Misschien is een leuk kleurtje of high/lowlights ook wel eens leuk. Kun je ook in een doosje kopen (bij action ook wel) Ik hoop mijn haarverf ook bij action. Daar heb je l'oreal en andere bekende merken voor 5,99 of 6,99.
hallo waar woon je in de buurt,maybe is dat makkelijker voor meiden in de buurt om je tips te geven.. ik ga vaak naar de outlet van miss etam, daar is heb je soms al leuke shirts en rokjes vanaf 4,95 euro. niks mis mee maar niet meer van het seizoen.. esprit online heeft ook altijd sale,op internet is bonprix niet duur en alle maten zelfde prijs,ook de grote maten.. Folders in de gaten houden ook de shoeby heeft vaak goedkope bassis kleding.. succes.. oja voor de kids kun je ook keer naar (rommel) markt gaan.. In den bosch in brabant hallen is 2x per jaar de grootste van europa, daar staan veel dames met kinderkleding die bijna nieuw is maar niet duur.. en de beurzen die er nu weer aankomen voor de feestdagen, daar kan je ook veel goede spullen vinden voor weinig succes kuzz
hier nog een! Bij school staan de moeders altijd strak in de lak (niet dat ik dat hoef hoor haha), hele leuke en hippe kleding aan. Maar goed de helft komt bij dure winkels weg waar ik dus niet kom. Plus een gewicht van 93 bij 1,63 voel me net zo michelin poppetje en dan ben ik niet eens zwanger. Ik zou mezelf ook weleens leuk willen kleden, maar hoe?? loop nu vaak in een trainingsbroek en wat wijde shirtjes. Heb wel hele leuke kleding in me kast maar daar pas ik helaas niet in op dit moment. Omdat ik veel te dik ben moet echt het een en ander kwijt aan kilo's.
waar dan want 2 weken geleden ben ik er nog geweest. Er zit er een in de Kalverstraat en op de Nieuwendijk maar een andere heb ik niet gezien?
Het valt uiteraard meer op als je kids er tiptop uitzien en jij niet dus verwen ook eens jezelf! De Primark in R'dam is goedkoop en heeft echt hippe kleding zowel voor jong als oud. Zoals eerder gezegd is zorg voor goede basics zoals een spijkerjasje kort model met name als je geen taille hebt en wat fors dan staat een kort getailleerd jasje erg goed en slankt af eronder wel een shirt/tuniek die over je heupen komt en bijv een legging. Durf te combineren dus niet alleen 2 kleuren maar 3. Donkere kleuren slanken af en ogen stijlvol en je kunt er eindeloos mee combineren door elke keer een andere kleurtje aan toe te voegen en andere sierraden. Wat sieraden betreft zou ik niet kleurtjes aanschaffen ivm je budget maar bijv goudbruin/donker bruin/ zilver/wit bij het kruidvat heb je mooie sieraden stijlvol en niet duur. Een paar dikke armbanden is voldoende om te combineren en idem voor de oorringen. Vaak is een lange kralen ketting om een simpele t- shirt ook erg chique met een spijkerjasje en een legging. Voordeel van werkeloos zijn je kan alle winkels afgaan en prijzen vergelijken ga niet in het weekend dan is het druk en heb je gen overzicht. Zeeman heeft vind ik echt dure kleding en kwaliteit is waardeloos. Een lange wolle zwarte vest kun je met veel combineren en slankt ook af als je deze los draagt. Lange bloemetjes bloesjes met een simpele riem net onder de borst oogt hip en met een legging eronder ben je ook meteen klaar. Verder kun je met een blazer en verschillende shirts en armband en lange parelketting er hip uitzien en je hoeft niet veel te veranderen. Ik zou zeggen plaats eens wat uit je garderobe dan kunnen we er bijpassende dingen zoeken. succes
hier hetzelfde probleem. ik ben nog werkzoekend. mn vriend heeft alleen werk. we hebben 2 kids en om het weekend nog 2 kids erbij. 500 euro voor 5 personen voor winterkleren pfff. ik vind dat behoorlijk veel. we mogen blij zijn als we 100 euro voor 6 personen hebben. mn kinderen gaan met kleren voor. ik heb liever dat mn kids er leuk uitzien dan ik. (en dan krijgen mn kids al alleen maar 2ehands) gelukkig hoor ik wel altijd dat ze er superleuk uitzie. ikzelf heb nog een aardig buikje en ben vrij lang (1,83) vind ook dat ik niet vaak leuke combi's aan heb. begint al beter te worden, maar dan schaam ik me weer zo voor mn buik (heb ook bijna alleen maar zwart omdat dat afkleed. heb vaak jurkjes/rokjes met zwarte legging aan.
Koop vaak in de opruiming bij merkwinkels kleding. En dan ook echt wachten tot de 75% ofzo. En een paar basic dingen: goede spijkerbroek, zwart colbertje of zpijkerjasje. En een paar effen shirts die je kan combineren met een sjaaltje of leuke ketting. Paar mooie laarzen voor zowel onder een rok als broek en je komt al een heel eind. Tuniekje kan zowel met een legging als een skinny jeans. colbertje erover in de winter en klaar.
Misschien ook eens sparen voor een kleur-en stijladvies bij een consulente? Als je eenmaal weet welke kleuren je goed staan, kan een simpel uni shirtje je al enorm geweldig staan. En met stijladvies krijg je dan ook advies wat je met jouw figuur juist wel en juist niet moet aantrekken. Da's handiger dan tips van dames die totaal andere figuurtjes hebben dan jijzelf
O, en verder zijn mijn tips vooral: basics kopen in de uitverkoop, want daar kun je jaren mee toe. Daarvan zorg je dus ook dat je kwaliteitsspul koopt: beter eenmaal een spijkerbroek van 60 euro, die je 4 jaar draagt, dan nu eentje van 25, die volgend jaar in de prullenbak kan.... Alles wat helemaal hip en hot is, moet je juist niet teveel in de uitverkoop kopen, want dan is het volgend seizoen alweer uit. Die hippe dingen koop je dus in het seizoen zelf, maar dan dus niet van dure merken, maar bij goedkopere winkels. Zo houd je het een beetje leuk voor je portemonnee
Colbert met bijpassende kleur schoenen Zwart colbertje is altijd goed.. Een goede spijkerbroek is ook belangrijk.. Verder bij de action: Thermolegging en zo'n korte 'leggingstof' minirokje voor als je tuniek net iets te kort zit.. een paar nepuggs of laarzen eronder en je outfit is compleet.. Verder is een leuke accessoire voor deze winter wel een tijgerprint sjaaltje.. En een goede riem is ook altijd goed.. Leg vooral je accenten op wat mooi is.. heb je mooie borsten.. leg daar dan nadruk op met een leuk sjaaltje bijv. Ik heb ook verre van een ruim budget.. maar in de goedkope winkels zijn ook veel leuke dingen te vinden.. en anders misschien keer naar de zwarte markt?
Op de site van miss etam kan je complete outfits vinden. erg leuk om ideeen op te doen. Complete dames kleding combinaties |Miss Etam
Ik lees ook even mee. Heb een redelijk figuur maar "teken" wat snel. Zie vaak leuke dingen met tuniekjes en leggings voorbij komen maar alle treggings die ik zie en leggings hebben zo'n elastieken band die je dan door je kleding heen ziet zitten... Echt niet mooi.... En ik voel me daar dik door. Hoe lossen jullie dit op? Oja en ik draag veel basics zonder accesoires, maar die sjaaltjes vind ik echt niks voor mij, wat is leuk dan? Lange ketting of riem? Zit dat allemaal niet in de weg? Tip voor ts: ik winkel vaak bij sans-online. Hebben er regelmatig sale en de basic shirts van only zijn echt van een superkwaliteit! Ze hebben ook lang en x-long. Blijven echt tijden goed!
Ik shop vooral voor m'n dochter en schiet er dan zelf nogal eens bij in... Voor haar sof mijn man hoppen vind ik geweldig, voor mijzelf vind ik er niets aan... dus haal ik veel via internet. Mijn favo's: Wehkamp: jurken van het merk Brooker, vallen erg mooi (ook toen ik zwaarder was). Ook tuniekjes zijn leuk. Vaak aanbiedingen van 10 Leggings: Bristol heeft niet zulke dure maar die zitten vrij strak (elastiek), anders H&M en Hema of waar ze maar in de aanbieding zijn Rokken: vind de rokken van de Hema fijn, zijn vaak in de aanbieding! Ook leuk met een vestje er boven! Broek: zwarte broek met ietwat wijde pijp bij C&A, draag verder alleen jurken of rokken, dus heb er maar 2. Hemdjes: tshirt met spaghettibandjes van de Action Zitten heeeeerlijk zacht, doe er al jaren mee en zijn in verhouding dan echt niet duur! Schoenen: aanbieding Edit: sans-online is echt leuk zeg, en leuke jurkjes en tuniekjes in de aanbieding Wat ik overigens doe, is 'dunnere' kleding met een basic-shirt met lange mouwen te dragen of er een vestje overheen te doen! Heb dan ook een paar basic-shirtjes met lange mouw en een paar vestjes in verschillende kleuren. Kan ik eindeloos combineren!
Ik koop goedkope ff t-shirts bij de Hema, action of zeeman voor Eef en strijk daar applicaties op, goedkoop en origineel.. Voor mezelf heb ik veel leggings met tuniekjes en laatst heb ik ergens 4 bolero's gekocht in verschillende kleurtjes voor 10 euro.. Ideaal.. Ik vind "what not to wear" ook een leuk programma.. Succes, dikke knuf!
Ik weet niet of het al genoemd was, maar bij Neckermann kun je al je maten invullen (heupomvang, tailleomvang, bovenbenen, armen, alles!) en dan krijg je elke week een mail met kleding die jou goed zal staan.. Ik vind de kleding daar vrijwel altijd veel te duur, maar als je weet wat leuk is kun je daar naar op zoek gaan bij goedkopere winkels natuurlijk!