We willen een zandbak kopen voor dochter van 2,5 jaar. Maar nu twijfel ik tussen een echte zandbak en een zandtafel. Wat is leuker? Zandtafel lijkt vooral voor mij prettiger, want iets netter. Denk ik. Maar het ziet er zo weinig comfortabel uit voor een kind. En misschien is het voor hen ook gewoon prettiger om ín het zand te zitten?
Met zand vind ik een zandbak leuker omdat daar ook nog flink ingegraven kan worden. Ik heb er wel nog een watertafel bij. Wordt overigens niet gelijktijdig gebruikt haha
Bij een zandtafel heb je de zwaartekracht tegen...alles valt steeds omlaag! Ik zou bij voorkeur kiezen voor een ingegraven bak, als dat enigszins kan. En verder zitten de meeste kindjes volgens mij graag op een randje, dus anders zou ik een bak zoeken met een randje dat breed genoeg is om op te zitten.
Ik heb ook getwijfeld, maar uiteindelijk heb ik net een zandbak besteld. Vooral ook omdat ze graven e.d. zo leuk vind. Ik heb er eentje waarvan de deksel in een bankje kan worden gevouwen.
Hier altijd een zandwater tafel gekozen en daar word al jaren met veel plezier mee gekliederd en gespeeld.
Hier hadden we allebei, ware het niet dat de zand/watertafel het vorig jaar begaf . Aiden vond dat erg jammer, dus wellicht krijgt hij op zijn verjaardag een nieuwe .