Weinig contacten, zuid limburg.

Discussie in 'De lounge' gestart door scooby26, 10 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Ik wil wel een poging wagen hoor :)

2. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Heerlen
    @ ashley, ik zie dat onze 2 kids zich echt nauwelijks schelen, bijna even oud :)

Lijkt me wel zwaar fulltime werken en een kleine erbij!
    petje af :)

Ik heb zelf een contract van 24u
    Ik ben nu 7 jaar samen met Luciën waarvan al dik 3 jaar gelukkig getrouwd. We hebben nog een hond genaamd Rex, mijn maatje mijn alles.. 2 konijnen en dan nog een paard genaamd Helmer. Die staat in Sittard. Verder fotografeer ik graag hobbymatig :)

3. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    Ik weet kerkdag niet precies hoe hey werkt en facebook pagina aanmaken adres had ik het wel gedaan

Ik ben zelf 28 jaar en ben 8 haar samen met mijn man waarvan nu 5 jaar getrouwd en 3 jongens ik werk op dit moment niet

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Leuk! Doe maar als je wilt dan kan iedereen daar aanmelden :)

5. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Heerlen
    okee leuk! Ik ga aan de slag :)

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Een faceboookpagina lijkt me wel leuk, beheren is wel niks voor mij, geen idee hoe dat moet
    ik woon in Maastricht maar ben afkomstig van het Belgische Limburg en Maastricht,...100 meter van ons af begint bemelen city dus of je het echt maastricht kan noemen,....
    ik ben 28 maar ik voel me jonger en heb een huppelke van 6 maandjes, contacten lijken me zeer leuk want behalve de kassamedewerkers van de AH zie ik niemand hier regelmatig;)

7. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Heerlen
    iemand een idee voor een groepsnaam?? :) ben niet zo crea

8. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik wil er wel mee helpen mocht het nodig zijn :)

Oh wat leuk dat onze kindjes bijna even oud zijn! Met hoeveel weken ben jij bevallen? Ik met 37weken+2dagen

Dankje! Helaas is fulltime werken niet echt een keus maar meer een verplichting aangezien we het financieel anders niet redden. Maar ik moet zeggen dat het wel goed gaat. We hebben een vast ritme en structuur waardoor alles soepel verloopt.

9. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Gewoon Z-Limburg zwangerschapspaginaclub ofzo. Is lekker makkelijk en kort :D

10. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Werk je bij een AH in Maastricht dan :D welke??

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

Nee niet zwangerschapspagina erin vermelden, dan weten ook onze vrienden op welk forum we zitten en zijn we voor onze vrienden niet meer echt anoniem op het forum

12. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    Hopenlijk lukt het je zou wel erg leuk zijn
    Sorry voor de typfouten doe het via de tablet

13. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Heerlen
    Ik zal de groep even aanmaken en dan eens kijken hoe dat werkt als je met meerderen beheerd? dat heb ik nog niet eerder gedaan, ma dat komt vast wel goed :) Moet alleen nog even een naam hebben voor de groep hihi..

Ik was eigenlijk 20feb. uitgerekend maar ben met 39w bevallen, dus op 13 feb. vrij pittige bevalling geweest, maar zoals iedereen zegt; het is het Zooo waard geweest hihi.. Was er een reden dat je vroeger was of heeft de kleine zich gewoon zelf vroeg gemeld?

Ja als je financieel geen keus hebt, dan houdt t inderdaad op.
    Ik ben van 28u naar 24u gegaan, verdeeld over 3 dagen. Das wel fijn, op die manier houd ik ook tijd over voor m'n paard want dat zou ik niet over m'n hart verkrijgen als ik die had moeten verkopen. Is wel even moeilijk om daar nog een goed ritme in te vinden, maar goed dat komt uiteindelijk wel. Ik wist dat ik nu minder tijd zou hebben nu Milan klein is, maar ook dat verandert straks wel weer en dan had ik er spijt van gekregen als ik hem verkocht had. Dus dan maar even nu wat moeilijker doen en we zien wel hoe het gaat :)

Een vast ritme en structuur is dan inderdaad wel heel fijn!
    Geef je borst of flesvoeding?
    Hier vanaf begin ook eigenlijk wel al een goed ritme erin gehad en nu nog steeds en zoveel mogelijk rust en regelmaat en tot nu toe hebben we nog niks te klagen. Hebben een erg vrolijk mannetje :D De dagen dat hij huilt zijn denk ik op een hand te tellen op een maand tijd bv .. Hopen dat dat zo blijft hihihi

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Nee ik werk er niet maar dat zijn de enigen die ik regelmatig zie omdat ik er vaak ga als ik me verveel haha

15. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Heerlen
    misschien iets van mama(to be) groep Zuid-Limburg?
    gewoon beetje 'simpel' houden? roep maar wat :p

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Zuid-limburgmeeting? Je kunt de groep op geheim zetten. Dan kan niemand onze berichten zien van onze vriendenlijst zeg maar.
    Aangezien ik dit nog nooit heb aangemaakt weet ik zelf nog niet goed hoe en wat haha.

17. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Heerlen
    Ja ik zit even vast omdat ik een naam moet invullen hihi, maar voor de rest lukt het wel. Ik heb er een geheime groep van gemaakt, dat houdt in;
    alleen leden kunnen de groep, de leden in de groep en de berichten van de leden bekijken.

Dus is echt niet te zien voor iemand anders

18. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    Dat si inderdaad wel een leuke en makkelijke naam
    Ik weet wel dat je hem ook besloten kan houden de pagina dan kan niet iedereen er zomaar op kijken en moeten ze eerst toestemming vragen

19. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Heerlen
    ik moet mensen uitnodigen dus ik heb even jullie namen nodig op facebook om jullie te vinden :)

20. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0

Deel Deze Pagina