Ha meiden, stel ik zoek bij google afbeeldingen een plaatje op...kan ik dat plaatje dan ook appen...en ik bedoel echt het plaatje zelf (evt opslaan) en niet de link...
Met een iPhone kun je een screenshot maken en die foto appen, zo doe ik het wel eens. Soms kun je ook op een afbeelding 'staan' en als je je vinger er lang genoeg op houdt dat kun je de afbeelding bewaren. Dan kun je die als foto versturen.
Met een samsung kan het ook. Gewoon met je vinger op het plaatje duwen en dan kiezen voor afb opslaan en dan staat hij bij je afbeeldingen/bestanden.
Je kunt met de samsung er een screenshot van maken. Wat ik meestal doe is het menuknopje en het knopje rechts tegelijkertijd indrukken en loslaten.
Pas appen ontdekt ideaal.. Foto.s zo verzenden zelfs gesproken tekst fimpjes kon zo in de vakantie foto.s en alles verzenden. Naar bekende familie enzo.
Tegenwoordig kun je ook een bericht inspreken en versturen via de app. Heb me vriendin daarmee laten schrikken Opname gestart, paar sec stilte, en dan heeeeel hard hé chickie en toen naar haar verstuurd. Ze schrok zich de apelazerus, ik lag helemaal in een deuk