weinig drinken overdag

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door cowgirl80, 7 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.030
    6.778
    113
    zuid-holland zuid
    sinds mijn kindje de smaak van bijvoeding heeft geproeft drinkt hij een stuk minder. Maar de afgelopen week wil hij overdag maar amper een voeding. Snachts en savonds wil hij wil drinken. Vanaf gisteravond bijvoorbeeld waren onze tijden
    22u, 02u, 6u, 15u, 18:30 (bedtijd)
    Tussen 6u sochtends en 15u smiddags heb ik herhaaldelijk geprobeerd hem aan te leggen, ook voordat ik hem bijvoeding ging geven, maar hij weigert de borst en duwt hem gewoon weg met zn handje (snif!)

Wat zal ik nu doen? Op zich zou 4 goede voedingen genoeg kunnen zijn.. maar ze zijn op van die vreemde tijden! Ik maak me toch zorgen of hij voldoende vocht binnenkrijgt. Hij heeft snachts wel een hele zware plasluier, maar overdag plast hij maar kleine beetjes.
    Zal ik gaan proberen hem overdag meer thee/water te laten drinken? Of zal hij dan alleen maar nog minder bv willen?

2. fafje

fafje Niet meer actief

mss geen echt antwoor dop je vraag, maar mijn zoontje plast ook in fases....dus niet per se na elke voeding ofzo...soms heeft ie heel veel gedronken en is de luier erna nog droog...maar die luier daaarna pas helemaal vol!

mss kan je em borstvoeidng uit een beker aanbieden...? anders zijn het mss tandjes?

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.030
    6.778
    113
    zuid-holland zuid
    hoi fafje
    ja ik hoop dat het tanden zijn die er nu eindelijk aankomen. Hij is al weken als een gek op alles aan het bijten... maar gaan ze daar minder van drinken?
    liever niet aanbieden in een beker, ik wil niet meer kolven dan strikt noodzakelijk is :( ik heb een haat-haat verhouding met mijn kolf.. zodra mijn werkweek is afgelopen smijt ik hem onderin de kast en wil ik hem niet meer zien!

4. fafje

fafje Niet meer actief

ja nouja, ik heb zelf geen ervaring, maar heb het wel meer gelezen, dat kindjes de borst kunnen weigeren omdat ze last van tandjes hebben...

ja das wle lastig niet kolven...hmmm..hopelijk is het snel voorbij is!

Deel Deze Pagina