Hoi hoi, Wie herkent dit ? Mijn dochter is altijd al een matige drinker geweest. Flessen gaan nooit op ( ze drinkt overigens niet traag ofzo ) maar ze is ws snel verzadigd. Nu zit ik op 4 flessen opvolgmelk en mag blij zijn als er uiteindelijk 600 cc in gaat. Nu maakt me dat niet uit,ze groeit is vrolijk etc. alleen ze drinkt NIKS anders niet uit een harde tuitbeker niet uit een zachte niet uit een rietje en ook niet uit de fles...geen water ook niet warm, geen sapjes geen thee. Heel irritant, vooral omdat ze soms bv de fles half leeg drinkt en vervolgens heel wat uren niets drinkt ( ik zou bv bij de fruithap willen geven....) Ik blijf maar proberen, maar ben eigenlijk heel benieuwd of er anderen zijn die in hetzelfde schuitje zitten....straks als het warmer wordt en er gaat nog een fles af.....pffff Juul
ik ken het gevoel. Mijn zoontje heeft nu 3 flessen van 180/6 en gaan ook niet allemaal leeg. Wel krijgt hij fruit 200 gram op een dag en 200 gram groente en een schaaltje yoghurt. Ik dacht ook dat het te weinig was maar volgens het CB is 700 minimaal. En in fruit groente en yoghurt zit ook vocht. Hier werkt een tuit beker of fles ook niet met wat anders drinken. Wat hier wel helpt is uit een harde plastic beker, dan wilt hij wel drinken. Wel gaat er veel naast maar toch krijgt hij ook wat naar binnen. Misschien kan je dat proberen? En van de zomer maak ik me ni zo druk als het echt warm is zullen ze ook wel dorst krijgen waardoor ze op een andere manier ook gaan drinken.