onze dochter van 9 weken drinkt echt maar het minimale van wat ze mag. Ze drinkt 5 voedingen van 100ml. heel soms 125 ml. Ze mag al ruim 150 per keer, maar het laatste beetje gaat altijd met moeite. Ik vind dat erg vervelend, en heb het idee dat ze te weinig binnenkrijgt. ze groeit wel voldoende. maar wat moet ik ermee? grt
Geen zorgen om maken! Dat deed ik eerst ook! Maar ons meisje drinkt beneden het min. Ze moet officieel 900 cc op een dag. Ze red de 770 eigenlijk niet eens! Ze zit meestal rond de 680/770. Maar ze groeit heel erg goed en slaapt de nacht door! De kinderarts zei dat ze dan ook niet meer nodig heeft!
heb een dochter van 4 maanden en die drinkt ook weinig met haar gewicht gaat ze naar beneden ze was ook erg klein bij de geboorte maar kan het moeilijk gaan dwingen ze wil overdag om de drie uur drinken en ik bied 180 aan en ze laat zo rond de 60 staan
Als ze goed groeit, vrolijk is, in de curve zit, niet huilt om honger en goed slaapt en goed plast: geen zorgen maken! Het zijn richtlijnen, maar je moet altijd per individu kijken.
die van mij is wel wat klein maar zat de vorige keer nog wle goed in de curve ging iets naar beneden en nu geef ik na het flesje een half uur erna een baby danoontje
Mijn baby van 8 weken drinkt ook lang niet wat ze 'mag/moet' hebben. Maar wat andere ook al zeggen...ze groeit goed, is alert als ze wakker is, heeft goeie luiers...oftewel, ze heeft het gewoon niet nodig schijnbaar!
heb gewoon een kleine baby maar ze is ook goed wakker en alert en doet het ook gewoon goed wil lekker bij je zitten en lekker lachen enzo