Onze dochter gaat naar de psz

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by butterfly1984, Nov 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Laatst al een topic geopend over dat onze dochter binnekort naar psz mag, vandaag hadden ze de papieren binnen en dinsdag mag ze al heen!:$

Nu dus een leuk rugzakje kopen.

Maar ze moet ook een beker mee, maar ze drinkt nog uit een rietjesbeker en deze is niet antilek, hoe op te lossen?

Pfffffffff, nu komt het helemaal dichtbij, heb erge zenuwen!!!

2. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Als je ziet hoe leuk je dochter het heeft, dan valt het allemaal best mee. Ik heb altijd heel enthousiast gedaan over de psz en ze heeft nooit gehuild en gaat er met plezier heen. Zou ook gewoon een beker kopen. Je zult zien, dat ze daar best uit kan drinken en anders heeft ze dat zo geleerd.

3. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou heel veel succes meid!
    Heb nog gereageerd in je vorige topic. ;)
    Ze vindt het vast geweldig! :)

Kan ze misschien drinken uit een beker met een sportdop?(zoals bijv. op een Aquariusfles ofzo) Zoeen hebben wij bij de Action gekocht, met Poeh, en die krijgt Alyna mee naar school.

Maar de kans is idd redelijk groot dat als zij de kindjes zo ziet drinken zij het ook zo doet. ;)

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ik zal het eens proberen met zo'n sportdop.
    Of misschien een gewone beker met rietje los erbij???

5. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

Oct 8, 2009
    641
    0
    0
    o spannend zeg! ik zou er ook zenuwachtig van worden hoor......
    hier duurt het nog eventjes ;)

probeer eens een gewone beker joh! hebben ze zo door! en anders lekker die rietjesbeker mee geven. maakt toch niet uit? als ze maar drinken.
    (heb stage ooit gelopen op een psz en daar zag je ook dat de een een gewone beker mee had en de andere had een pakje met een rietje....)

Share This Page