Hallo, Ik zit met een probleempje en hoop dat je me kan helpen. Mijn zoontje is nu 2 weken oud,het is een forse knul bij de geboorte 8 pond en 2 ons,Van de week was hij alweer 9 pond,nu vraag ik me af hoeveel voeding hij eigenlijk mag hebben,hij blijft altijd zo hongerig.We geven hem nu 7 a 8 keer rond de 110 ml en nog lijkt hij daar niet genoeg aan te hebben,soms na anderhalf uur komt hij weer om te eten, de andere keer slaapt hij er wel 3 uurtje op en het gebeurt ook nog wel eens dat hij meteen meer wilt hebben,er zit geen vast ritme in bij hem.Hij doet over de fles ongeveer 10 a 15 min,heb 2 verschillende flessen geprobeerd maar bij allebij drinkt hij ze even snel leeg. Ben bang dat we hem teveel geven maar ben ook bang dat ik hem weer te weinig geef.Wat kan ik het beste doen?Volgens de kinderarts hier geven we hem al meer dan dat hij eigenlijk mag hebben met zijn 2 weken.Hoe krijgen we er wat meer ritme bij hem in? Alvast heel erg bedankt voor het antwoorden,hoop dat je wat tips voor me heb. Groetjes patricia
Hallo Patricia, Het is goed om de hoeveelheid voeding aan te houden die de kinderarts of de kraamhulp heeft aangegeven. Je kunt proberen de voeding een klein beetje dikker te maken met Nutriton, dan drinkt je kindje misschien wat rustiger en kan hij wat langer tussen 2 voedingen in laten. Groetjes Eveline