Soms denk ik, vind het wel prima zo. We hebben niet superveel echte vrienden. Ik heb 2 echte vriendinnen, maar die zie ik niet wekelijks. Een nicht met haar man en kindje waar we het goed mee kunnen vinden, maar die wonen bijna 2 uur van ons vandaan en zien we misschien 3,4 keer per jaar. Dan nog 2 kennissen stellen, die we misschien eens in de 3 maanden een keer zien. En met mn zus en zwager wel veel contact, goede band. Maar toch mis ik dat ene stel of vriendin en met kindjes zou ook heel leuk zijn, die gezellig even komt eten in het weekend, of waar wij even op de koffie gaan of lekker samen dagjes weg of sporten, zie dat bij veel mensen om me heen dat ze dat wel hebben en dat zou ik ook wel leuk vinden. Maar soms denk ik dus ik vind het wel goed zo die paar contacten, maar vaak dus ook van goh voel me soms best eenzaam, ondanks mijn prachtige gezin en lieve ouders, broer en zus. En ik ben toch best een leuke meid denk ik Weet niet of iemand zich hierin herkent of dat er meiden zijn omgeving eindhoven die zich ook zo voelen en het leuk vinden eens iets te ondernemen?
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar waarom verdiep je de contacten niet die je hebt? Je zou met je nicht ook halverwege kunnen afspreken en dan iets gaan doen, is het nog maar een uur reistijd. Of meer afspreken met je kennissen... Ik vind eerlijk gezegd dat je best redelijk wat vrienden/kennissen hebt. Meer dan ik
ik heb nog minder mensen om me heen, veel minder zelfs. maar ik heb er vrede mee. ik ben al wat ouder dan jij denk ik en ik ben al zo verschrikkelijk vaak gekwetst, dat ik nu op een punt aanbeland ben dat ik voor mezelf en de rust kies. dat je daardoor minder contakten hebt is de keerzijde. maar het heeft wel veel rust gebracht bij mezelf. de hamvraag is denk ik dus of je er zelf last van hebt en meer mensen om je heen zou willen hebben, of dat je vind dat het anders zou moeten omdat dat zo hoort.
Dat is het hem juist, de contacten die we hebben (op mn 2 vriendinnen na) die komen altijd van mij af eigenlijk....en ik wil graag net die ene vriendschap die ook interesse in mij toont en graag met mij iets leuks wil doen, iemand met wie je alles kunt delen, tja weet niet hoe ik het goed kan uitleggen. Maar ik ben eigenlijk iedere keer degene die maillt om iets af te spreken. @xd24 hoe oud ben je
Wel herkenbaar eigenlijk. Soms wel heel jammer, maar over het algemeen vind ik het wel best. Heb leuke collega's, onderneem dingen en ben ook graag alleen. Had ook bij 1 'vriendin' dat op het laatst echt alles van mijn kant kwam, dat werd erg duidelijk toen ik ook een tijdje geen contact meer opnam. Kwam er dus ook geen enkele respons van haar. Toen was ik er helemaal klaar mee.
Ik kom ook uit de buurt van eindhoven! Ongeveer 20 min rijden. Ben 25 en heb 2 kindjes, van 4 en 1. Lijkt me ook gezellig om wat mama's te leren kennen!
Je woont helaas niet in de buurt. Maar ben ook op zoek naar nieuwe contacten met kinderen om gezelligte kletsen of leuke dingen te doen. Als iemand in de buurt dit leest mag je altijd pb'en.
Ik heb ook erg weinig contacten en niet echt vriendinnen, heel erg jammer en dat mis ik ook wel. Ik kom uit almere 2 kinderen 1 jongen van bijna 7 en een meisje van 2 wie komt er ook uit almere
@blup ik ben ook niet superjong meer hoor ook vaak genoeg gekwetst, maar ja ik blijf het toch nog proberen Hoe oud ben jij blup?
dit is heel herkenbaar, heb het zelf ook en heb me er inmiddels bij neergelegd, de mensen die ik wel om me heen heb, zijn goud waard.
Ik sta er ook voor open al vind ik het dood eng Woon ook iets van 20 min van Eindhoven ben 25 en heb 2 kindjes..
Hier precies zo alleen ik heb echt totaal geen vriendinnen. Of kennis haha. En helaas woon ik in niet bij je in de buurt en ik denk dat ik te jong ben. Hopelijk vind je iemand!
Oke blup ik ben 32 en ja misschien komt het ooit dat ik denk, wat heb je aan al die loze contacten? Mijn man denkt precies hetzelfde als jij overigens, voor hem hoeft het allemaal niet zo!
Ik ben 25, we hebben een zoontje van net geen 5 maanden. Dus wel ietsje jonger, maar ik kan me met iedereen vermaken hoor. Al ben je 50