Weinig echte contacten

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani11, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensea

Sensea Niet meer actief

ken je dat liedje. 1 keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie. en pakketje schroot met een dun laagje chroom.
    er zullen heus wel echte vrienden bestaan, maar in de praktijk zijn er dat maar heel weinig. ik ben natuurlijk niet zomaar tot deze levensstijl gekomen, daaraan is heel wat vooraf gegaan en heel wat kapot gemaakt. en daarvoor moet je ver gaan bij. maar nu is al mijn vertrouwen gewoon op. je man zal het wel begrijpen denk ik wat ik bedoel te zeggen.

2. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    heej ik woon in best en heb een zoontje van 7 en een dochter van 2 maanden ben zelf 25 :D dus heb ook wel interesse in meer contacten dan ik nu heb :(

3. Karoke

Karoke Niet meer actief

Ook ik heb niet veel sociale contacten, ben sowieso al 100km verwijderd van mensen die ik al lang ken (kom oorspronkelijk uit België). Hier had ik vrij snel een best goede vriendin, echter was deze vriendschap niet zo stevig, bleek toen ons zoontje werd geboren. De vriendschap bloedde hierna nogal snel dood.

Langs de ene kant zou ik best weer wel meer mensen leren kennen, maar zou niet echt weten hoe en waar. ;)

Woon overigens ook op zo'n half uur van Eindhoven en ben 28. :)

4. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Heej wat een leuke reacties.....we zouden met die meiden die hier hebben gereageerd uit de omgeving eindhoven misschien ook eens wat samen kunnen gaan doen? Wie weet komen er onderling wel leuke dingen uit en zo niet jammer dan, maar hebben we het geprobeerd toch ;)

5. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik lees er al verschillende uit jou buurt ja. misschien een eker anar een binnenspeeltuin gaan ofzo.

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zwangeremama, wie ben jij? Ik kom eigenlijk ook uit Best!
    Woon nu wel in Eindhoven maar voel me nog steeds 'Bests'';)

Dani, leuk idee. Ik ben altijd wel ergens voor in. Al is het wel spannend haha

7. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik vind het doodeng hahahahaha

8. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Anders misschien ook hyves/fb uitwisselen als jullie die hebben?

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik begrijp je heel goed
    en dat gevoel heb ik ook
    ondanks ik best wat mensen om me heen heb
    maar ja nooit iets leuks of gezellig kletsen jammer
    maar ja woon in kerkdriel hi hi dat in ongeveer half uurtje van elkaar vandaan;)

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dani, waar in eindhoven woon je. Misschien zijn we wel buren haha

Ik heb hyves en facebook, pb me maar. Ik vind het net zo eng hoor haha

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik ken het wel hoor ;)
    wij hebben een hele grote kennissen kring....maar een ECHTE vriendin...hmmmm kan ze op 2 vingers tellen geloof ik :) en ook zij woont niet bij me in de buurt, werken beide onregelmatige diensten, dus het lukt ons vaak maar 1 x per 2 maanden om wat af te spreken
    dan ga je je best eenzaam voelen als je al vanaf de 22e zwangerschaps week in de ziektewet zit :):):)
    waar woon je in de buurt van eindhoven?

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ìk heb ook weinig echte contacten maar ach ik vermaak me prima zo.. degene die wel langskomen en ik wel goed bevriend mee ben ben ik extra zuinig op.

ik vind het wel goed zo

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik heb ook weinig contacten. Voel me straks nog meer aan huis gekluisterd met 3 kids zonder eigen vervoer. Helaas komen er hier maar weinig mensen uit waalwijk..
    We hebben wel kennissen maar niet echt de rchte vriendin waar je alles mee kunt delen en dat mis ik soms weleens ja...
    Maar wel fijn om te lezen dat er meer meiden zo zitten, was al bang dat ik een van de weinige was...

14. Karoke

Karoke Niet meer actief

Degenen die mij op Facebook willen toevoegen sturen maar een pb'tje! :)

Ik wil best afspreken, maar heb een probleem: ik durf namelijk nauwelijks met de auto te rijden, al zeker niet in steden. :(

15. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Lijkt me leuk om meer moeders te leren kennen met kindjes rond dezelfde leeftijd. ik woon in Eindhoven en ben 30.

16. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Dat is ook een leuk idee.

17. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Voor mijn fb of hyves moet je maar even pb, ik woon tussen den bosch en eindhoven in... Ook waalwijk is me niet onbekent ;)

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    haha waar dan...ik ook namelijk :D

19. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Ik zal je even pb voordat heel het forum weet waar ik woon ;)

20. Dani11

Dani11 Niet meer actief

ik woon in eindhoven zelf :)

Deel Deze Pagina