Hoi hoi, Ik heb een mirena spiraatje. Toen ik nog aan de pil was had ik constant doorbraak bloedingen. Met de mirena is dat nu helemaal weg. Ik heb alleen gehad dat als ik bijvoorbeeld boven op zat, dat ik dan pijn voelde en erna bloedde. Nu ik aan het spiraal gewend ben is dat over gegaan. Nu heb ik een nieuwe vriend die wat groter geschapen is. Met sommige standjes heb ik pijn en de andere dag had ik een bloeding. Ik had voor mijn gevoel ongesteld moeten worden maar dat is normaal maar heel lichtroze en bijna niks en dit was een heftige bloeding en bloedde nog twee dagen licht. Ik heb geen soa en het spiraal blijkt goed te zitten. Ik durf nu echt geen sex meer te hebben en baal hier goed van. Wie herkend zich in mijn verhaal? Zou ik nou ongesteld zijn geweest?
Hoe lang heb je je spiraaltje al? Ik heb er ook één gehad (onding!!) en bloedde ook sneller. Sowieso heeft ie er bij mij maar een half jaar ingezeten, waarvan ik 5 maanden continu heb gevloeid (de ene dag erger dan de andere). Als ik even niet vloeide en weer seks kon hebben, kwam het bloed daarna wel weer. Daarom is ie er gauw weer uit gegaan
ik heb sindskort exact dezelfde klachten en ook een mirena......wilde het even in de gaten houden en anders toch maar naar de ha...
zijn de touwtjes niet te lang? ik zou hoe genant je het misschien ook vind een afspraak maken bij de huisarts of gyn (weet niet waar je het hebt laten zetten) en laten controleren
Ik heb ook wel eens bloed na de sex. Dit had ik voor de mirena en nu ook tijdens de mirena. Mijn man zijn piemel is redelijk groot en soms scheur ik hierdoor een beetje uit, vandaar het bloed.
Ik heb het ook weleens gehad, ben toen ook naar de HA geweest, die heeft een uitstrijkje gemaakt en er bleek helemaal niets aan de hand te zijn. Gewoon een adertje kapot gesprongen of zo. Dus het kan ook meevallen.
IK ben er mee naar de huisarts geweest. Geen soa of iets. Deze zit nu een jaar. Heb er eerder een gehad en die was dwars door een spier gezet. Daarna heb ik hem opnieuw laten zetten. Gister ook een echo gehad! Alles is ok, behalve dat mijn draadjes even spoorloos zijn maar dat is alleen ene probleem met het uithalen.