Weinig eetlust herkenbaar

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ann77, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik eet vooral de avondmaaltijd veel minder dan normaal, verder ook mindervaak honger, dus minder eten. Ik moet letten op dat ik wel genoeg eet, lukt wel overigens. Wie heeft dit ook?
    Groet!

2. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

Had ik in die periode ook....echt met vlagen heel veel eetlust en dan bijna niet meer....wisselde bij mij steeds af:)

3. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Ik heb er ook last van. Nu en bij mijn vorige zwangerschap. Ik zorg dat ik gewoon binnen krijg wat moet en verder zie ik wel. Voordeel is wel dat je dan niet enorm aankomt.

4. elcie

elcie Lid

7 feb 2013
    94
    0
    0
    Voor 20 weken had ik ook weinig eetlust. Van 20 tot 27 weken juist veel eetlust en vanaf 27 weken tot nu weer weinig eetlust..

5. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb vooral bij het avondeten weinig eetlust. Ik heb in plaats van ochtendmisselijkheid een beetje last van namiddagmisselijkheid. Maar aangezien mijn partner vaak late diensten werkt eten we toch apart. Nu eet ik tussen de middag warm en dat gaat best goed.

6. Chelle26

Chelle26 Lid

10 feb 2013
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook een beetje.

Als ik aan avondeten denk, dan krijg ik echt zon bleeehhhh gevoel. En als ik eenmaal iets heb gegeten heb ik het gevoel dat ik PROPVOL zit, ondanks dat ik juist erop let om niet veel te eten.

Zelf heb ik het idee dat dit misschien komt omdat ik ook onwijze last van mijn darmen heb, en erg moeilijk naar de wc kan.

Continu een vol gevoel hebben helpt natuurlijk ook niet om lekker trek in eten te krijgen.

7. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.853
    1.061
    113
    Herkenbaar ja.

Normaal ben ik echt een Bourgondiër, maar nu moet ik zoeken naar dingen die ik enigszins naar binnen krijg. Beetje martelen, maar na een paar happen gaat het wel. Sinds vandaag ook een beetje misselijk met vlagen.

Ik heb ook totaal geen behoefte meer aan zoet. Heel bijzonder, aangezien ik normaal ook zo'n type ben die een oud dropje uit haar binnenzak peutert en oppeuzelt (nou, bijna dan haha).

8. kimm2108

kimm2108 Lid

24 mei 2012
    82
    0
    0
    Ik heb het nog steeds.. helemaal geen last van vreetbuien.. ik eet minder dan voor mn zwangerdchap gewoon weg omdat ik totasl gern trek heb. Kleintje groeit gewoon goed!

9. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Heel herkenbaar. Voorheen at ik alles wat los en vast zit, maar dat is behoorlijk omgedraaid. Gelukkig is het iets beter dan een paar weken geleden, maar ik ben wat eten betreft nog steeds niet mezelf.

's Ochtends bedenk ik daarom ook al wat ik 's avonds wil koken, zodat ik de tijd heb om er 'zin' in te krijgen. Uit eten is lastig, het liefst zoek ik eerst de menukaart op via internet. Helaas is er niet zoveel afwisseling wat het avondeten betreft, aan veel dingen moet ik gewoonweg niet denken.

Ik ben nu een kilo aangekomen, echt op mijn buik, want verder zit alles behoorlijk wijd..

10. Kiiimberleey

26 feb 2013
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voornamelijk last van op de dag totaal geen honger, inderdaad echt moeite doen om wat binnen te krijgen, sinds een week onwijs misselijk in de ochtende bah !!
    Avond eten valt altijd tegen in, smaak veranderd compleet, en in de avonden krijg ik dan ineens trek trek trek in zoet zoeter zoetst

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Duurde bij beiden wel tot een weekje of 29 tot ik weer echt trek kreeg. Was verder geen probleem ofzo. :)

12. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Ik heb ook helemaal geen zin in eten, maar als ik niets eet wordt ik zoo misselijk... Dus ik eet bijna de hele dag door kleine porties.. De rijstwafels zijn niet aan te slepen en soms tussendoor bakje vannillevla.. Maar om te zeggen dat het me smaakt..:(

13. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    ik had het ook tot een week of 15 dan. ik moest nog maar denken aan eten , of kreeg er al genoeg van
    was dan ook 6 kilo vermagerd, maar helaas, die zijn er ondertussen al weer bij :D

14. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Bij mij ook het geval. De hele zwangerschap trouwens. Heb wel continu dorst.

15. Norumaniac

Norumaniac Nieuw lid

11 mrt 2013
    2
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    Inderdaad heel herkenbaar. Ik ben zowat de hele dag door misselijk en heb bijna continu een hongerig gevoel. Maar als ik ga eten zit ik na een paar happen vol. kleinde beetjes eten verdelen over de dag werkt wel beter bij mij. Maar ik wordt er helaas niet niet minder misselijk van.

Deel Deze Pagina