ervaringen PCOS na de bevalling

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by knarboor, Mar 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    Ik ben in april 2008 gestopt met de pil en was in augustus nog niet ongesteld ,doorgestuurd naar de gyn met al conclusie PCOS gelijk met menstru opwekkers begonnen en clomid, na 2 x 50 mg 1x 100 mg was ik zwanger.

November 2009 bevallen van een gezonde zoon! na mijn bvalling he ik tot nu toe cyclussen gehad van 45*57*140*47*46 * e zit n op dg 60alweer .

graag hoor ik vanjullie ervaringen met lengte cyclus en eventuele 2e zwangerschap?

2. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,063
    2,202
    113
    Brabant
    ok, mijn chronologische verhaal:

gestopt met de pil, geen cyclus/vaak bloedverlies etc etc
    gestart met clomid 50mg 3e ronde zwanger
    bevallen, 3 maanden volledige bv gegeven. bij 7 maanden 1x ongesteld geweest. bij 9 maanden weer bij de gyn ivm wens. clomid 50mg: enorme cyste. weer 50 mg: nik
    100mg: 2 eitjes en 5e/6e ronde clomid100mg was het raak!
    Nu meisje 2 maanden uit en nog geen menstruatie, maar dat is normaal.
    bij mij was het dus niet weg/beter na de bevalling

in ons pco clubje zijn er echter behoorlijk wat spontaan zwanger geworden van hun 2e kindje, terwijl ze bij de eerste in de MMM zaten

3. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    @tallia, ook weini gemenstrueer dus ek dat het ook nie meer over gaat, onze zoon is n 16maande bijnaen gebrikengeen anti conc dus denk da wij vor en tweede wondertje ook weer in de mmm gaan ,

Mooi onderschrift heb je!

4. Kiet

Kiet Bekend lid

Feb 26, 2009
    557
    0
    0
    Bij ons ook nog steeds het zelfde wij gaan voor een 2e kindje ook weer de mmm in

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Hier ook voor de tweede keer de MMM in. Voordat ik zwanger werd van onze dochter, heb ik 1 maand Femara geslikt en was direct zwanger (heb ook PCOS). Nu al weer 9 maanden in de MMM. 7x Clomid 50mg, 2x Clomid 100mg en geen eisprong. Ik ga terug naar het oude ziekenhuis en krijg weer Femara + pregnyl + inseminatie. Hopen dat we snel zwanger zijn van een brusje.

6. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hier in 2003 gestopt met de pil, nooit een eigen ongi gehad, maar wel steeds vloeien na de sex(cyste en vleesboom) MMM ingegaan, Leo gehad etc....maart 2005 zwanger van onze oudste en zijn brusje*, hij was een prematuur van 32w5d. na de bevalling NOOIT een ongi gehad, weer de MMM in, 1.5 jaar Clomid(goeie eisprongen maar geen zwangerschap). laatste ronde Clomid(dec 2009) zwanger van een 2ling (na een overstimulatie), helaas een MK in jan 2010.
    overgestapt op spuiten en in de eerste ronde zwanger, weer een 2ling, maar nu dus ook weer een * erbij EN een gezonde knul van bijna 4 maanden. na deze bevalling 2x heel licht ongi gehad, maar 2 daagjes, en vandaag voor het eerst goed ongi....

Share This Page