Hmnee, wat betreft Nederland heb ik geen tips. De protocollen en regeltjes zijn hier overal hetzelfde.. Misschien zijn er wel artsen die anders willen, maar door de regels in het ziekenhuis of de wetten van Nederland niet anders mogen..
Hier kun je cijfers bekijken van verschillende IVF klinieken. NVOG In Nederland zijn ze minder ver qua technieken. Maar als 225 de hoogste dosering menopur is wat ze hier in NL geven ?? Ik hoor verhalen over veel hogere doseringen.. zal dat dan buitenland zijn ? Ik heb wel gelezen dat de Isala in Zwolle ook wat andere technieken kan doen. (assisted hatching)
Hoihoi. Net poging 2 iui gehad. Gister positieve test in handen gehad en paar uur later negatief. Ben inmiddels begonnen met 1e poging ivf. Met de decapeptyl begonnen en morgen 300 fostimon erbij. Ik had in totaal 10 follikels klaarliggen met amh waarde van 0, 2. Geen idee of dit goed is. Volgens arts is dat netjes met mijn waarde. Ik vind het soms beangstigend hoe verschillend klinieken werken en snap niet waarom deze verschillen er zijn. Tegelijk is het afwachten of mijn lichaam en hoe mijn lichaam gaat reageren en is het vertrouwen hebben in wat de artsen weten en doen. Ik ga naar Geertgen. Ik verbaas me soms over wel of niet amh waarde prikken. Bij mij is mijn moeders vrorge overgang wellicht de reden geweest waardoor dit gelijk werd onderzocht. Ernstig dat ze dit sims pas doen na 2 ivf pogingen! Ik doe trouwens korte schema ivm dat dan meer kans om meer eitjes was? Ook daar lees ik verschillende berichten over. Verwarrend! Ik had met iui verder kunnen gaan. Na die positieve test besefte ik mij dat iui dus goed kan gaan. Ivf gekozen ivm lage waarde en leeftijd van 35 en wens voor eventueel 2 kindjes mocht dat lukken. Succes allemaal! Groetjes, Joos.