Ik maak me een beetje zorgen.... De afgelopen aantal keer dat mijn man en ik geklust hebben verlies ik bloed... En dan niet een beetje bruin of beetje rose, nee echt best wel veel helder rood bloed! Sorry voor de details, maar gisteren zelfs zo veel dat ik het in eens tijdens de seks rook (zon ijzer geur) en toen bleek alles er onder te zitten. Ik zit op CD 12 op het moment... Sorry voor de details, maar ik vroeg me af of meer meiden dit herkennen en wat er aan te doen valt!
Ja ik herken het, mijn menstruatie was vrijdag zeker weten gestopt zaterdag ook geen drupje meer.. Gistermiddag gevreeen en ik zag ineens over al heel veel herlderrood waterig bloed, schrok er echt een beetje van is nu wel weer gestopt , ben ook erg benieuwd wat het zou kunnen zijn....
Bij mij was het niet waterig... gewoon echt helder rood bloed, alsof je bloed uit een wond hebt :S... Maar goed ik heb de HA even gebeld, kan er morgen ochtend pas om 8:30 terrecht...
Een vriendin van mij heeft dit ook gehad. Had veel gesport en daardoor supersterke bekkenspieren. Dat resulteerde in het knappen van adertjes tijdens het vrijen. Kan verder geen kwaad, maar is wel vervelend. Toch even langs de HA, dan weet je het zeker... sterkte
Hey meid, Vreemd. Ben benieuwd wat je huisarts zal zeggen. Je zit toch niet echt rond de ongi periode, dus daarom heb ik ook geen idee wat het zou zijn.........Succes!!!