Zodra mijn dochter 6 maanden is ga ik beginnen met bijvoeden. Voor mijn oudste heb ik destijds alles gekookt in de Babycook, ideaal, ik ga het dus nu weer doen. Gisteren zag ik dat er wat handige hulpjes bij zijn gekomen, bijvoorbeeld een mandje om rijst en pasta in te koken en een kruidenbolletje. Wie gebruikt deze?
Weet je wat het is? Ik vind achteraf zout in mijn eten echt vies! Te ranzig gewoon! En aangezien ik tot anderhalf jaar zoutloos wil geven is zo'n Babycook natuurlijk wel makkelijk!
Oh wat handig! Toen ik de babycook nog gebruikte vond ik dat het enige nadeel; geen rijst en pasta erin. Ik zou echt zeker dat mandje kopen (als ik jou was )
Nou, ik heb het pasta/rijstmandje en de kruidenbol zojuist besteld. Ook ontkalker. Hoe het ontkalken gaat weet ik niet, maar herinner me eraan over een paar dagen en ik schrijf de gebruiksaanwijzing voor je over, Muppet1604! Hoe lang je hem kunt gebruiken? Ja, lang! Voor mijn oudste gebruik ik hem niet meer toen ze anderhalf werd, toen besloot ik te stoppen met het zoutloos koken en eet ze alles mee.