Gebruik jij de accessoires van de Babycook?

Discussie in 'Voeding' gestart door yake, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Zodra mijn dochter 6 maanden is ga ik beginnen met bijvoeden. Voor mijn oudste heb ik destijds alles gekookt in de Babycook, ideaal, ik ga het dus nu weer doen.

Gisteren zag ik dat er wat handige hulpjes bij zijn gekomen, bijvoorbeeld een mandje om rijst en pasta in te koken en een kruidenbolletje.

Wie gebruikt deze?

2. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik heb het niet...
    Als ik rijst kook (voor onszelf) dan kook ik extra mee ;)

3. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Weet je wat het is? Ik vind achteraf zout in mijn eten echt vies! Te ranzig gewoon! En aangezien ik tot anderhalf jaar zoutloos wil geven is zo'n Babycook natuurlijk wel makkelijk!

4. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Oh wat handig! Toen ik de babycook nog gebruikte vond ik dat het enige nadeel; geen rijst en pasta erin. Ik zou echt zeker dat mandje kopen (als ik jou was ;))

5. Tese

Tese Niet meer actief

Vraagje: Hoe ontkalk je de babycook?????

6. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Tot hoelang kun je de babcook eigenlijk gebruiken?

7. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Nou, ik heb het pasta/rijstmandje en de kruidenbol zojuist besteld. Ook ontkalker. Hoe het ontkalken gaat weet ik niet, maar herinner me eraan over een paar dagen en ik schrijf de gebruiksaanwijzing voor je over, Muppet1604!

Hoe lang je hem kunt gebruiken? Ja, lang! Voor mijn oudste gebruik ik hem niet meer toen ze anderhalf werd, toen besloot ik te stoppen met het zoutloos koken en eet ze alles mee.

Deel Deze Pagina