ik voel me raar,ben ik nu zwanger

Discussion in 'Eerste symptomen' started by bloempje1984, Oct 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloempje1984

Oct 14, 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds 4 dagen erg misselijk.
    Alles stinkt vooral als mijn vriend gerookt heeft,maar ook bepaalde eten luchtjes en parfums.
    Gisteren gingen we pizza eten de geur vond ik heerlijk ,maar tijdens het eten werd ik missselijk van de smaak en het uiterlijk.
    Ik heb 1 stukje met heug en meug weg gekregen.Daarna een boterham met pindakaas gegeten die wel smaakte.
    Mijn vriend zweerd dat ik zwanger ben,maar dat kan niet.
    Ik slik nog de pil zit nu in mijn derde week.
    Nu moet ik wel zeggen dat ik veranderd ben van pil.
    En in de eerste week ben ik dag 3 en 4 en 5 vergeten ivm stress op het werk.
    In week 2 had ik hele erge ongesteldheids krampen.Net als vroeger toen ik nog geen pil gebruikte (14 jaar geleden).In de tweede week heb ik heel licht roze bloed verloren dit was na 1 dag weg.Een dag later weer hele erge krampen en alleen bij het afvegen bruin/oud bloed.
    Ik ben nu erg onzeker over wat het nu is.
    Inprinciepe zou de kans heel klein moeten zijn,maar toch.
    Ik moet inprinciepe pas volgende week dinsdag ongesteld worden.
    Wanneer kan ik dan testen.
    Ik hoop dat jullie antwoorden op mijn vragen hebben.

Groetjes Bloempje

2. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Het kan zijn dat de boel wat van slag is omdat je van pil bent veranderd.
    Een test zou duidelijk kunnen geven. Ik denk dat je die dan volgende week dinsdag zou kunnen doen of als je een paar dagen daarna niet ongi bent geworden.

Succes!

3. bloempje1984

Oct 14, 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja,idd daar dacht ik zelf ook aan.
    Maar als je bepaalde dingen leest denk je van ohh ik hoop niet dat ik zwanger ben.
    Het zou nu even niet uit komen zeg maar.
    Maar het is wel welkom.
    Maar bedankt voor je reactie.Ik wacht gewoon af of ik ongesteld word en ga daarna wel testen.

4. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Ik denk ook dat het komt door de andere pil..

En daarbij je ben m 3 dagen vergeten?
    Dan is t niet zo gek dat je wat bloed verliest... Je lichaam denkt, oow geen pil? Dan komt er wat bloed...

5. bloempje1984

Oct 14, 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar waar komen die misselijkheids klachten dan vandaan.Moet ook vaak boeren en gisteren was ik wel opgewonden ,maar de seks was tien keer niks het lukte me gewoon niet.
    Dat is toch wel raar of niet.

6. Angeliquek

Angeliquek Actief lid

May 24, 2011
    161
    58
    28
    NULL
    NULL
    Misselijkheid kan verschillende oorzaken hebben. Het kan spanning zijn maar het kan ook komen doordat je hormoonhuishouding in de war is ivm het wisselen van pil. Wil je uitsluitsel doe dan op je nod een zwangerschapstest.

7. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ja, al die dingen die je noemt zijn 'hormoondingen'. Dat kan komen door een zwangerschap, maar ook door veranderen van pil en doordat je ze vergeten bent. Alleen een test kan zeggen wat het is!

8. Eef5

Eef5 Actief lid

Jul 28, 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    De kans is klein maar het zou wel kunnen. Zou binnenkort gewoon voor de zekerheid een testje doen dan weet je het zeker! Succes ermee!

Gr

9. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik denk persoonlijk ook dat je lichaam van slag is door het veranderen van de pil. en ik weet niet welke pil je hebt, maar van sommige pillen kun je misselijk worden. ik zelf word beroerd van Stediril en vriendin van me echt tot kotsend aan toe! dus miss even de bijsluiter lezen voor bijwerkingen! ook kan je je gewoon zo voelen door de stress en spanning op je werk! en doordat je je nu zorgen gaat maken over eventuele zwangerschap kunnen je " klachten/kwaaltjes" verergeren.
    en ik las hierboven ook dat je lichaam denkt hey geen pil, dan ongi worden! daar sluit ik me bij aan!! als ik 3dagen geen pil slik, breekt mn ongi ook tussendoor!!
    iig veel succes, en de enige echte oplossing, .. testje doen! kruidvat 2voor 5euro kunnen je een goede zekerheid geven!!

Share This Page