Zoals sommigen van jullie wel weten is onze zoon vorig jaar juni opgenomen geweest omdat hij mij is weggevallen. Hij at toen al maanden heel erg slecht. Nu eet hij al weer een mooi poosje heel erg slecht tot bijna niks. 's ochtends een klein stukje brood of een beetje pap tussen door fruit 's middags een half broodje of een paar stukjes tussendoor nog een koekje 's avonds warm eten doet hij al helemaal niet ook geen vla na. Ik heb hem van de week gewogen hier bij ons op de weegschaal. Hij woog voor een maand of 2 geleden 12.2kg en ik had hem dus gisteren op de weegschaal gedaan en toen woog hij 11.6, Ik heb een afspraak staan voor maandag bij de ka, maar vinden jullie dat ik eerder moet bellen? Maak me wel zorgen weer en ben ook bang dat hij mij weer weg valt. De angst blijft natuurlijk.
mijn zoontje is net 5 jaar en die eet ook zoooooooooo enorm slecht en weinig. Ik maak me er ook wel vaak zorgen over maar ze zeggen dat ie wel pakt wat ie nodig heeft dus ja dat hoop ik dan maar. Maar ik zou liever zien dat hij normaal eet! Succes meid als je niet vertrouwd gewoon bellen, beter 1x teveel dan te weinig....
Hier ook een slechte eter. Ze is nu 4,5 jaar en weegt 16 kilo. Toen ze 2,5 jaar was woog ze denk ik 10 kilo. Ik ben van mening dat kinderen eten wat ze nodig hebben en zichzelf niet uithongeren. De een heeft meer nodig dan de ander. Is jou kindje weggevallen door het weinige eten of was er een andere oorzaak??? Je hebt waarschijnlijk alles al geprobeerd.....ander bord, speciale mooie of grappige bordjes, eten heel mooi opmaken, poppetjes maken van het eten, laten meehelpen het eten klaar te maken, helpen het eten uit te zoeken in de winkel? Hier hielp dat wel een beetje, toen ik begon met haar te laten helpen met het eten klaarmaken ging ze tijdens het wassen en bereiden al wat dingetjes te proeven. Alles wat erin komt is natuurlijk mooi meegenomen. En als ze naar de peuterspeelzaal was geweest at ze ineens wel wat meer. Spelen maakt hongerig! Het is ontzettend frustrerend om je kind niet te zien eten. Je kan het er wel in slaan bij wijze van. Maar dat werkt vaak ook averechts. Heel veel succes en als je het niet vertrouwd zou ik altijd eerder bellen.
hier ook een slechte eter. hij eet normaal of meer dan genoeg wanneer hij elke dag multivitaminen krijgt.vloeibare junior van davitamon. binnen een week met vitaminen eet hij echt heel anders en veel.