Weinig follikels op dag 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door AvdY, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Hoi,
    Ik weet niet zo goed of het hier goed staat, maar ik ben op zoek naar ervaringen met weinig follikels op dag drie.
    Ivm herhaalde miskramen zijn er wat testen bij me gedaan, waaronder een 3d echo voor de vorm van de baarmoeder, deze was goed. Wel zagen ze op die echo maar 2 kleine follikels. Omdat die echo voor het beoordelen van het follikel aantal niet goed getimed was (dag voor start menstruatie) mocht ik mijn volgende cyclus terug komen voor een echo en bloed prikken.
    Nu heb ik vandaag die echo gehad op dag 3 van mijn cyclus, maar de echoscopiste zag maar links 4 follikels en rechts 2. Ze vond dat zeer weinig, ze zei dat 20 (2*10) veel normaler is. De afspraak met de gyn laat nog wel even op zich wachten, maar ik heb nu stress hiervan! Wat betekent dit? Heb ik dan nu, naast steeds weer miskramen, zo ook nog te weinig eitjes om fatsoenlijk zwanger te kunnen worden?
    Uitslagen van bloedonderzoek heb ik deels ook, maar vind ik moeilijk om te zeggen of dat nu normaal is. LH was 6, FSH 9,25, oestradiol 110 en AMH volgt nog. Wat denken jullie? Wat zijn jullie ervaringen?
     

Deel Deze Pagina