Het lijkt mijn dochter (11) heel leuk om te trakteren als de baby dadelijk geboren is. Echter lijken beschuit met muisjes mij een beetje gedoe. Hebben jullie een leuk trakteer idee dat praktisch is en, gezien haar leeftijd, niet te kinderachtig?
Ik kreeg hier op het forum de tip om geboortekoekjes te trakteren. Was hier een succes! Je kunt ze bestellen op Geboortekoekjes.
Die heb ik ook besteld voor onze dochter...kaartje erbij gemaakt...ideaal...ook omdat ze per stuk verpakt zijn =)
Cupcakes met muisjes? Vooraf cupcakes bakken, glazuur erover en dan de muisjes. Kan al af in de vriezer of alleen de cupcakes. (Dus je kan het nu al bakken)
Hier kreeg ze een zusje en aangezien ze zelf gek is op roze koeken werden het dus mini roze koeken. Groot succes geweest!
ik heb meerdere geboortetraktaties gemaakt de afgelopen jaren en vind het belangrijk dat ik ze vooraf kon maken zodat er geen/weinig omkijken naar hebt als je net bevallen bent. - chocoladereepjes (koetjesreep) met zelf geprinte wikkel van gekleurde muisjes/tekstje/fotootje. Kan je van internet halen. - soesjes gedoopt in muisjes - cakejes (vooraf gebakken en ingevroren) met roze vlaggetjes (zelfgemaakt met papier en cocktailprikker) waar haar naam op stond.
Ik had lange vingers. De uiteinden gedoopt in gesmolten witte chocolade en daarna in de roze muisjes. Cellofaan erom heen met een kaartje 'hoera! Mijn zusje F. Is geboren.
ik had lange vingers die dipte ik in roze glazuur en daarna in versiersels (om taarten te decoreren - glitters, sterretjes etc.)