Traktatie grote zus bij geboorte

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Charlie, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    Het lijkt mijn dochter (11) heel leuk om te trakteren als de baby dadelijk geboren is.
    Echter lijken beschuit met muisjes mij een beetje gedoe. Hebben jullie een leuk trakteer idee dat praktisch is en, gezien haar leeftijd, niet te kinderachtig?

:)

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Versierde cupcakes

3. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik kreeg hier op het forum de tip om geboortekoekjes te trakteren. Was hier een succes! Je kunt ze bestellen op Geboortekoekjes.

4. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    Die heb ik ook besteld voor onze dochter...kaartje erbij gemaakt...ideaal...ook omdat ze per stuk verpakt zijn =)

5. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Cupcakes met muisjes?

Vooraf cupcakes bakken, glazuur erover en dan de muisjes. Kan al af in de vriezer of alleen de cupcakes. (Dus je kan het nu al bakken)

6. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Heb je al gekeken in het topic show je geboortetraktatie's voor ideeen?

7. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    Dankjewel allemaal!! :)

Nee oudjaarsvlinder, ik ga het topic even zoeken, thanks!

8. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier kreeg ze een zusje en aangezien ze zelf gek is op roze koeken werden het dus mini roze koeken. Groot succes geweest! :)

9. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    ik heb meerdere geboortetraktaties gemaakt de afgelopen jaren en vind het belangrijk dat ik ze vooraf kon maken zodat er geen/weinig omkijken naar hebt als je net bevallen bent.
    - chocoladereepjes (koetjesreep) met zelf geprinte wikkel van gekleurde muisjes/tekstje/fotootje. Kan je van internet halen.
    - soesjes gedoopt in muisjes
    - cakejes (vooraf gebakken en ingevroren) met roze vlaggetjes (zelfgemaakt met papier en cocktailprikker) waar haar naam op stond.

10. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had lange vingers. De uiteinden gedoopt in gesmolten witte chocolade en daarna in de roze muisjes. Cellofaan erom heen met een kaartje 'hoera! Mijn zusje F. Is geboren.

11. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    ik had lange vingers die dipte ik in roze glazuur en daarna in versiersels (om taarten te decoreren - glitters, sterretjes etc.)

Deel Deze Pagina