Het is zeker anders dan vroeger zelfs mijn huisarts zei al "soms willen we te veel weten....". Denk dat hij daarin gelijk heeft. Hier ook nog niet veel klachten slaap erg onrustig ruik sommige dingen beter af en toe misselijk en pijnlijke (.)(.) maar goed gelukkig is de echo al snel... 29 dec 15:00 spannend.
Pffff vanmiddag bij de slager voelde ik me echt zwanger! Wat een stank! Dat iedereen daar zn kerst inkopen doet zeg...
Pfff Vanmorgen toch nog weer test gedaan wel positief maar lichter als mijn laatste test van 11dec... Dus voel me er eigenlijk rotter over nu "zou het dan toch mis zijn?"
Ach, ik zou stoppen met die testen. Ik had met dezelfde urine en twee testen uit dezelfde kruidvat verpakking twee hele verschillende uitslagen Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Kruidvat heeft letterlijk gezegd: "De test is positief zolang er een tweede streep staat, ongeacht de intensiteit van de streep." met andere woorden... niet gebruiken dus om te kijken of ze nog even donker zijn of donkerder worden. Hier nu al 4 dagen niet misselijk. Zou het dan eindelijk weg getrokken zijn? Niet dat ik extreem misselijk was, maar vond het toch geen fijn gevoel.
Hier beginnen de kwaaltjes wel hoor! Ben best misselijk maar komt nog niets uit! Ik besef nu ineens hoe fijn het is om die kwaaltjes niet te hebben!!!
Dag dames, Ik ben vandaag denk ik 5 weken en 6 dagen zwanger. Precies weer ik t nog niet want weet me laatste ongi datum niet. Ik krijg ook op 9 januari 1ste echo om te kijken hoever ik ben. Bij mij zijn de symptomen ook niet elke dag allemaal aanwezig. Vanochtend bijv niet overgegeven maar wel misselijk en pijnlijke borsten. Gisteren heb ik wel gespuugd zelfs met bloed erbij (sorry voor de details). Ik probeer positief te blijven ondanks dat ik bang ben voor een MA. Maar symptomen zeggen niets dat weet ik uit ervaring omdat ik bij m'n Ma alle symptomen heel erg had , meer dan nu en toch was t niet goed. Hierna heb ik 2 voldragen zwangerschappen gehad en daar had ik ook pas echte klachten rond week 7. Dus ladies blijf positief!! T gaat vaker goed dan fout!
Ik heb alleen dat ik vaker moet plassen maar dat kan ook in mn hoofd zitten Verder geen symptonen maar dat hoeft ook niet denk ik. Veel vrouwen zijn zwanger zonder dat ze het weten
Hier 10 weken zwanger en tot week 6 nergens last van. Alleen wat gevoelige borsten. Nu ben ik 10 weken en bij bijna 7 weken opgenomen geweest in het zh aan het infuus voor vocht en anti emetica. Ben echt heel misselijk en ziek geweest. Klachten zoals misselijkheid worden minder nu godzijdank. Was afgelopen week 4 dagen niet misselijk en dat was ZO genieten haha. Helaas vanmorgen even een dip gehad. Werd ineens onwel,zweten,duizelig,heel erg misselijk en hartkloppingen. Viel bijna flauw dus mijn man heeft mij gauw op bed gelegd,raam open voor de frisse lucht en langzaam knapte ik weer op. Daarna wel 3!!! uur heel vast geslapen. Verder de dag wel misselijk mja zit nu ook in mn piek qua Hcg hormoon. 9 a 10 weken kom ik altijd even in een piek en opeens is het over en voel ik me geweldig en dat geweldige gevoel had ik gisteren gelukkig al mogen ervaren dus ik ga de goede kant op!!!!
Ik had gevoelige tepels maar die zijn zo goed als weg. Smorgens niet misselijk, maar als ik wat heb gegeten s'avonds soms wel. Vaker plassen. En als ik wat heb gegeten voel ik me zo "leeg" van binnen. Iemand anders die dat ook heeft? En moe...ohhhh man wat ben ik moe. En s'nachts vaker rare dromen..heel levendig en over mensen die ik amper ken. Laatste paar dagen veel afscheiding..blehhh goor!
Nu over de 9 weken. Misselijkheid is weg, maar ik voel mij niet nog helemaal 100% als ik eet. Verder ben ik ook nog steeds moe, maar gelukkig wel iets minder erg (al is er voor de buitenstaander weinig verschil te merken ). Mijn borsten doen onwijs pijn op de ene dag en de andere dag vallen ze redelijk mee. Heb nu ook sinds gister last van bandenpijn en hele lichte menstruatie krampen (groeien van de baarmoeder denk ik).
Wiess: probeer je geen zorgen te maken, bij mij komen en gaan de symptomen ook. Ik ben als t goed is vandaag 6 weken en 1 dag en ben ook vaak bang, maar t zou zonde zijn als straks bij m'n echo op 9 jan alles goed blijkt te zijn en dat ik er dan niet van heb genoten. Ik heb 2 zwangerschappen en een MA achter de rug maar bij deze zwangerschap heb ik t t minst zwaar kwa symptomen.
Nog een weekje en dan heb ik mijn eerste echo! Pfff..! Kan echt niet meer wachten, is het al maandag 5 januari?! Hier vandaag ook nergens meer last van behalve mijn borsten heel licht. Verschilt zo enorm van dag tot dag.
Ik heb ook vrij weinig klachten. En vraag me af wat ik wel voel of ik dat wel op zwangerschap kan afschuiven. Kan daardoor ook moeilijk geloven dat het echt is. Misschien met echo over paar weken dat besef er is.
Het doet me goed om te horen dat er meer mensen zijn die weinig symptomen hebben! Ik voel me soms niet eens zwanger, dan vergeet ik het bijna. Ik heb wat vollere borsten maar die doen niet echt zeer, ben niet misselijk. Alleen wat vermoeider, hang wat meer op de bank dan normaal. Ook al een paar dagen aan de diarree maar dat is niks geks voor mij, heb wel vaker een periode last van mn darmen. Heb 20 jan pas mn intake bij de vk, en moet nog bellen voor een afspraak voor een echo (maar ik krijg pas een doorverwijzing van de vk als ik daar op intake ben geweest, zei ze, dus dat is dus niet voor de 20e)... dat duurt me allemaal zo lang, ik wil nu gewoon duidelijkheid, gaat het allemaal goed, is er een kloppend hartje... kan zelf amper geloven dat ik zwanger ben en moet nog zoooolang wachten (voor mn gevoel)...
Ik heb het zelf niet gedaan, maar je kan op eigen kosten ook een echo laten maken als je niet wilt wachten. Verwijzing van vk hoeft alleen voor de vergoeding van de verzekering. Kost zo'n 30 Euro volgens mij. Misschien heb je daar wat aan? Hier overigens ook alleen zere borsten, en sinds een week onwijs moe!