Weinig/geen klachten, wie ook?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tazzy, 8 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet druk maken! Ik voel ook amper iets, behalve volle borsten en af en toe een steekje.

Mijn vorige zwangerschap was tot de bevalling prima en nergens last van gehad haha.

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Op af en toe een steekje en wat misselijkheid na heb ik ook nagenoeg geen klachten. Heb daardoor al 4 testen versleten omdat ik het nog niet kan geloven.

3. Tierlantijntje

Tierlantijntje Niet meer actief

hihi ik zit al op 7...

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Oooh hahaha dan valt het bij mij nog wel mee;)

5. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Hier nog iemand die nergens last van heeft en dat maakt me ook best onzeker heb al 1 goeie echo gehad met wen kloppend hartje morgen nr 2 ben erg nerveus bang dat het mij overkomt dat het niet meer leeft net als alle horror verhalen die ik gelezen heb :( juist omdat ik niets voel en heb het enige is dat ik s, , ochtends last heb van mn borsten dat is t

6. Annejo

Annejo Niet meer actief

Hier ook iemand zonder klachten!! Sochtends soms een klein steekje in me buik..net opnieuw een test gedaan en nu is ie iets lichter dan vorigeweek!! Wel duidelijk positief maa pfff...hopen dat ik snel naar gyne kan!!

7. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    ik had de eerste twee weken niets, en nu sinds een week dat mijn borsten pijn doen, mijn tepels vooral, ze zijn ook voller, veel misselijk, alles ruiken. Dus het kan ook nog komen als je nog niet zo heel ver bent....

8. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Maar geen zwangerschapsklachten hebben wil toch niks zeggen? Ik bedoel maakt het veel uit als je geen klachten hebt ? Er zijn toch veel vrouwen die gedurende zwangerschap geen of weinig klachten hebben en die toch een gezonde baby op de wereld zetten :)

9. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Hier was alles goed! Weinig klachten, maar oh zo snel gegroeid!

10. cetje

cetje Niet meer actief

Jaaaa dat zijn goede berichten pmk, fijn!

11. inges

inges Actief lid

22 okt 2014
    129
    0
    0
    Heerlijk toch? Ik herken het wel hoor! Alleen bij hoesten/niezen heb ik wel wat steken bij mn liezen, maar dat zijn de banden. En in week 6 heb ik elke dag overgegeven... toen dacht ik... als dat zo door moet gaan.... maar daarna heb ik nergens meer last van gehad. Alleen koffie lust ik niet meer en kan ik niet echt goed tegen de lucht van eten koken... verder helemaal een voorbeeldige zwangerschap tot nu toe! :)

12. Minaa

Minaa Lid

4 jan 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu 5 weken zwanger. Het is door een test dat ik weet dat ik zwanger ben maar merk echt niks! Alleen af en toe steken in mn onderbuik maar dat had ik voor de zwangerschap ook wel eens. Alleen aan het eind van de dag heb ik zo'n dikke buik, zo was mn buik toen ik 20 weken was bij de eerste!

13. Mamsma

Mamsma Actief lid

15 okt 2013
    129
    0
    16
    Ook ik ben 5 weken zwanger en heb bijna geen symptomen. Soms wat trekkerig gevoel aan de binnenkant van mn boven benen en veel afscheiding. Als ik de test niet had gedaan had ik niet geloofd dat ik zwanger ben..voel me niet zo.
    Probeer me er ook niet druk om te maken maar bij mijn vorige (1e) zwangerschap had ik bijvoorbeeld al 2 dgn voor NOD gevoelige borsten en daar heb ik nu helemaal geen last van..en een paar dagen na NOD was mn blaas echt heel gevoelig (had constant het gevoel dat ik plassen moest) en voelde me heel wazig...dus omdat het nu zo anders is maakt me dat wat onzeker.
    Zijn er meer er dames die dit herkennen dat ze andere symptomen hebben met hun 1e of volgende zwangerschap(pen)?

14. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ik ga ondertussen richting de 10 weken en nog steeds nagenoeg geen klachten. Soms 's nachts wat last van mijn borsten maar verder echt niets.
    Mijn moeheid is ook weer verdwenen.
    Gisteren een prachtige echo gehad waarop de kleine het hartstikke goed doet!

15. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    20 weken zwanger en helemaal niets geen klachten.
    1 keer overgegeven.

4 weken geleden stapte ik zo nog op mijn paard en galoppeerde ik er zo op weg. Nu sta ik naast hem en bedenk ik hoe ik er in godsnaam op moet komen. Dus ook al 4 weken niet meer gereden.
    Dat is de enigste last die ik van mijn zwangerschap heb..

16. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    oja echt. Dit is mijn achtste zwangerschap. Ik heb vier kinderen.
    Maar deze zwangerschap is zo anders. Ik ben nu bijna zeven weken zwanger maar niet de klachten die ik had tijdens de vorige zwangerschappen. Gelukkig :D

17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Fijn om te lezen dat er velen met mij zijn die weinig klachten hebben. Ik merk het eigenlijk alleen aan wat meer afscheiding, mijn darmen werken wat trager, ben vermoeider, sneller misselijk bij een lege maag en het uiterlijk van mijn borsten is wat veranderd. Gelukkig nog maar een paar daagjes tot de eerste echo.

18. moedertje1991

13 jan 2015
    14
    0
    0
    Ik ben 5weken en ook nergens last van. Wordt hier wel beetje onzeker van

19. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Dat had ik ook hoor maar ondertussen alweer richting de elf weken en nog steeds nagenoeg geen klachten!!
    Het is dat ik weet dat ik zwanger ben :D
    Probeer je dus maar niet te druk te maken!

20. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Hier wel al veel klachten, en vooral voor de tijd dat ik zwanger ben (4+5) en echt al dagen misselijk, zo erg dat ik vond dat ik toch nog een test moest uitvoeren (eerste was negatief).
    Ook ben ik moe en een loopt mijn temperatuur veel tegen de 38 aan

Maar ik ben zoooo blij... Gisteren na het overgeven keek mijn man me bezorgd aan, en ik kon alleen maar lachen, want ik heb het er graag voor over :D

Deel Deze Pagina