Helder klonterig/klodderig afscheiding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kayra, 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kayra

Kayra Actief lid

13 jun 2008
    146
    0
    0
    Interieur-architect
    Capelle a/d IJssel
    Hallo dames,

Ik ben op dit moment +/- 39 weken zwanger en heb 2 dagen last van harde buiken en erg veel krampen. En ik zie ook dat ik erg veel afscheiding heb het is helder van kleur (doorzichtig) en erg klonterig, is dit normaal? En betekenen die harde buiken en krampen in mijn buik dat het bijna zover is? Of hoeft het nog helemaal niets te betekenen?
    :rolleyes:

2. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Ik lees met je mee.... 8) Ik heb dat namelijk ook al zeker ruim een week... daarnaast verlies ik ook elke dag wat van mijn slijmprop, dit gaat allemaal ook gepaard met flinke krampen....
    Heb het aan de VK voorgelegd toen ik daar was en zij vertelde me dat die krampen voorweeen zijn en dat mijn lichaam zich al goed aan het voorbereiden is op de bevalling.... maar dat is ruim een week geleden... dus ben helaas bang dat het niets zegt over wat, waar en wanneer....... ;)

3. Kayra

Kayra Actief lid

13 jun 2008
    146
    0
    0
    Interieur-architect
    Capelle a/d IJssel
    Ik ben nu aan het verder zoeken over de slijmprop, maar het is echt verschillend bij iedereen. De ene is de zelfde dag nog bevallen de ander heeft er weken op moeten wachten :( pff

IK KAN GEWOON NIET MEER :oops: :cry: EN HEB DE NEIGING OM ME ZELF TE GAAN STRIPPEN HAHAHAHA :)

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

nou het kan nog lang duren ;)
    Ben zelf ook de slijmprop verloren 2 weken geleden en niks anders dan harde buiken en voorweeën.
    Het is alleen maar teken dat er binnen zich vanalles aan het klaar maken is voor de bevalling alleen gaat het bij de een wat sneller dan bij de ander :)

Deel Deze Pagina