Hallo, ik had een vraagje. kan je aan je baarmoedermond voelen of je zwanger bent? wat hoor van iemand die zwanger is dat die heel hard is. dat is de mijne ook. Ik heb vanmorgen getest maar negatief.. Wanneer zou ik dan weer testen? Ik zit al op dag 34. mijn vorige was 32 dagen... Alvast bedankt
Ik zou even nog een paar dagen wachten, alvorens weer te testen, bijvoorbeeld als je een week overtijd bent. Naar de baarmoedermond zou ik niet voelen, als ik jou was; dit zegt heel weinig... Lonneke
Bedankt. Ik heb een test gedaan zondag en was binnen 10 seconde een dikke vette plus. zie album dus ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!! Moet ik nu gelijk naar de dokter voor een afspraak? en dan naar het ziekenhuis bellen naar de verloskundige?
Van harte gefeliciteerd!!! Super! Ik zou gewoon contact opnemen met de verloskundige. Heb je een naam en telefoonnummer, van de verloskundige waar je onder controle kan komen? Anders is het wel verstandig eerst contact op te nemen met de huisarts, die je dan kan doorverwijzen naar de verloskundige. Succes! Lonneke
Ik heb wel via internet een verloskundige gevonden. ga morgen gelijk even bellen Ben benieuwd, maar je krijgt niet gelijk een echo he? Bedankt voor je snelle reactie
hoi Bar, gefeliciteerd. Je krijgt inderdaad niet gelijk een echo. Meestal krijg je een termijnecho rond de 12 weken. Dus nog even geduld. Maar je kunt je nu alvast aanmelden voor het intake gesprek bij de verloskundige. Mirjam