Kinderwens en beginnen met zwemmen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door undercoverwoman, 24 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. undercoverwoman

undercoverwoman Nieuw lid

24 jul 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 undercoverwoman, 24 jul 2015
    Laatst bewerkt: 24 jul 2015
    Beste verloskundige,

Misschien is dit wel de meest knullige vraag ooit, toch houdt t me bezig.

Ik en mijn vriend proberen zwanger te worden.
    Nog niet al te lang.

Ik wil heel graag gaan starten met zwemmen, ik heb ruim 8 maanden zeer weinig gesport en dat ga ik merken met stijvere spieren en gewichtstoename.

Alleen is t zo dat zodra ik uit t water kom, na een uur zwemmen, ik mij super zwaar voel, alle zwaartekracht zit dan in mn lijf.

Nu is mijn gedachtegang... kan dit kwaad mocht ik in een beginnend stadium zwanger zijn of later... hoop dat ik t een beetje goed verwoord heb hoor, kan me voorstellen dat dit vrij onduidelijk is.

Ik ga ervanuit dat dit gevoel alleen in den beginne zal zijn... maar ja.. haha

Erg benieuwd naar jullie reactie.

Groetjes,

A.

2. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Er is een ander topic waar je vragen kan stellen aan medische professionals.
    Verder kan ik als voormalig zwemtrainer zeggen dat het gevoel van zwaarte inderdaad zal afnemen met de tijd, tenzij je echt snelle kilometers gaat zwemmen. Is een kwestie van weer even op gang komen. Zolang je niet overlijk intensief traint en gewoon zwemt kan het geen kwaad

3. undercoverwoman

undercoverwoman Nieuw lid

24 jul 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankuwel voor de reactie.

Snelle km zal het niet worden haha.
    Meer gewoon lekker een uurtje baantjes trekken en weer naar huis. Ik zal ook even bij het andere topic kijken.

4. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Met een uurtje baantjes trekken is niets mis :) Succes!

5. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ik mocht zelfs tot 12 weken door gaan met waterpolo.. dan zit je baarmoeder nog onder het schaambot.. Daarna komt het er boven en word het riskant mocht t een trap krijgen ;)

Overigens niet echt meer wedstrijden gespeeld eenmaal zwanger ik had 0,0 energie ;)

6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Bewegen is goed als je zwanger wil worden, zolang je het maar niet overdrijft. Een uurtje baantjes zwemmen kan geen kwaad, maar ik zou het rustig opbouwen dus niet meteen fanatiek elke dag gaan zwemmen...

Deel Deze Pagina