Hey Allemaal, Ik heb een klein vraagje... ik heb gehoord dat je via een bloedonderzoek eerder te weten kunt komen of je zwanger bent of niet dan via een ovulatietest is dat waar? Zo ja wanneer kun je dan een bloedonderzoek via de huisarts regelen daarvoor? want ik hoef nog maar 4 a 5 dagen te wachten is dat genoeg? Hoop dat ik gauw antwoord krijg hihihihihi Ik heb nog niet echt sympthomen, maar me gevoel zegt dat t raak is. Hoewel ik 3 dagen geleden wel iets smerigs had op de wc papier een soort witte gladde spul ofzo.... weet niet wat dat was, maar ik heb dat ook nog nooit gehad. Wat kan dat zijn? Mariska23
Ik heb m'n nod over 5 dagen. Een bloed test is dan mogelijk vanaf 17 april en huis test vanaf de 19. Dus maakt niet veel uit.
Zelfs bij mij bij een cyclus van bijna 100 dagen deed hij het niet (het was niet ontpillen want ik was allang gestopt met de pil). Daarna heeft hij wel een bloedtest gedaan om te kijken of wel alles goed was met mijn hormoonproductie maar niet om te kijken of ik zwanger was--> was ik toen ook niet
Ik kreeg een verwijzing om een bloedtest te laten doen, nadat ik in oktober verschillende postieve en negatieve testen had... de ha doet dit idd niet zomaar omdat jij je cyclus niet af wilt wachten of je wel of niet ongesteld wordt... enkel als er reden is bestaat de mogelijkheid om een bloedtest te laten doen maar zoals al gezegd niet zomaar... rustig je tijd afwachten meid.... succes