indalingsweeen, hoe voelt dat precies?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sydneys, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

de laatste 3 dagen heb ik wel eens een steekje gevoeld daar beneden, 4 of 5 keer denk ik, ik dacht van "ow zouden dat indalingsweeen zijn" de steekjes duurden kort, enkele seconden

maar net was ik aan het koken en ik kreeg me toch een rare steek bij mn vagina, heel raar, een scherp gevoel? anders, scherper,langer,...10 a 15 seconden schat ik
    tegelijk voelde ik ook wat borrelen , "oowwjeeee" was mn enige gedachte :p onmiddelijk gevoeld maar er borrelde toch niks uit :D, ook al was alles netjes droog, heb toch mn handen gewassen hoor voor ik verder in mene saus ging roeren :p

nu vraag ik me toch af hoe bij jullie de indalingsweeen precies aanvoelen zodat ik het wat kan vergelijken met wat ik voelde

was dit wel het indalen wat ik voel?

2. 19831

19831 Actief lid

16 mrt 2012
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha

Waarschijnlijk aan het draaien in je bekken en dan daalt het weer een stukje verder. Ven een felle pijn.

3. mies 88

mies 88 Lid

20 apr 2012
    77
    3
    8
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    toevallig had ik daar ook last van ik ben nu bijna 34 weken zwanger maar door al mijn complicaties die met me zwanger schap te maken hebben moest ik toch maar even komen ik had steken naar mijn vagina die z n pijn deden dat ze toch voor de zekerheid wilde kijken toen vertelde de arts in geur en kleur met een big smile dat het kindje al goed was in gedaald en daar de pijn vandaan kwam en dat ik me geen zorgen hoefde te maken
    Ik snap wat je voelde ik werd er misselijk van sterkte er mee en nu heb ik af en toe nog wat steken maar meid echt waar dat word minder

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hier niets gevoeld van het indalen. Was ook verbaasd toen ik hoorde dat het kindje al volledig ingedaald was. Geen steekje gevoeld.

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Ja ik denk dat dit het indalen was! Het voelt idd soms of er een mes in je gestoken wordt. En ook als het is ingedaald kun je wanneer het kindje wat met het koppie draait dat voelen als steken.

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik voel hem ook laag zitten, nou tja ik voel hem in heel mn buik bewegen maar als hij de hik heeft, zoals nu :p voel ik dat getik net boven mn vagina

7. Marcella88

8 nov 2012
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat idd nu ook! Volgens de Vk was de kleine nu gedeeltelijk ingedaald dus neem aan dat dat het is.. Het zijn idd van die scherpe steken wat je dan voelt!!

8. mam1983

mam1983 Actief lid

22 jun 2009
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oow man wat een naar gevoel he, echt een felle stekende pijn wat zo door je vagina heen schiet. Je verschiet er zelf van.. Heeft inderdaad met indalen te maken.

Deel Deze Pagina