Weinig keuze positiekleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zara75, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Kijk op internet, in de winkel hebben ze vaak niet zoveel. Prenatal, Hema, C&A, H&M, Miss Etam, Esprit, Noppies, Mamalicious, die hebben genoeg online staan hoor.

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik kan ook niet slagen voor iets warms! Morgenvroeg ga ik naar de Prenatal winkel in Den Bosch. Daar schijnen ze meer mode te hebben, ben benieuwd!

3. Username

Username Niet meer actief

Heb een heerlijk lang vest gekocht tot vlak boven m'n knieën. Van mamalicious. Lekker warm! En ik kan m idd na de zwangerschap ook nog aan.
    Aanrader: Room 42 in Haarlem. Leuke en hippe positiekleding!

4. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Ik ben gister bij Miss Etam geweest en heb daar twee leuke gebreide jurkjes gekocht, super geslaagd vind ik zelf! Rekt goed mee en de prijs valt ook mee !

5. Within

Within Niet meer actief

Ik vind het ook moeilijk om wat leuks te vinden wat me niet meteen 20 jaar ouder doet lijken... en wat niet al te duur is. Schrik van sommige prijzen!!
    Heb nu bij neckermann een heel leuk wollen tuniekje besteld, heb nog veel vesten hangen van Jane Norman die ik nog aan kan doen tijdens de zwangerschap, dus denk dat ik bij de hema maar wat basics haal.

6. Madelin

Madelin Lid

7 jun 2012
    59
    0
    0
    Dierenambulance
    Provincie Groningen
    Hallo dames!

ik ben deze week op zoek gegaan naar 2e handse positiekleding maar het valt me erg tegen wat er op site's en of marktplaats aangeboden word..

ik ben 21 jaar en heb geen zin om dan in niet hippe kleding te lopen..:cool:

en als ik eindelijks iets leuks vind kost het direct al 25,-pp:$

dat heb ik het er niet voor over aangezien je het niet de hele zwangerschap draagt.:$

Iemand ideeën?? of tips??:(:(

7. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    Hey
    Kijk via google of er een miss etam outlet in de buurt zit daar hebbe ze goedkope positiekleding en ook gewone kleding dat is kleding wat uit de collectie is ofzo en.nog niet verkocht is dan gaat het daar heb daar hebbe ze soms broeke rond de 10 euro meestal tusse de 10 en 20 euro in scheelt een hele hoop ga daar tegewoordig ook winkele omdat ik met een wat grotere maat zit had een keer daar een shirtje wat normaal 50 of 60 euro koste en nu maar 10 15 euro scheelt echt een hoop ik moet er binnekort ook weer heeb voor positiebroeke want me gewone broeke beginne krap te zitte als je op google miss etam outlet intyp dan moet je vanzelf iets tege kome met verschillende adresse

Succes

8. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet waar jullie wonen maar ik heb me laatst laten gana bij een winkel in het buitencentrum van maastricht! Vida mama! Echt een super winkel met allerlei soorten kleding in allerlei prijssorten, wellicht heeft hier iemand iets aan!

9. EllesEJ

EllesEJ Lid

14 jan 2012
    17
    0
    0
    NULL
    Emmen
    Ik vind juist dat er de laatste tijd veel winterkleding te vinden is online! Queen Mum heeft een aantal heerlijk truien en vesten. Prima te combineren met een basic top!

10. EllesEJ

EllesEJ Lid

14 jan 2012
    17
    0
    0
    NULL
    Emmen
    Wat jammer dat je zo weinig leuks kunt vinden! Maar waarom zou je het maar kort dragen? Ik draag erg veel positiekleding terwijl ik niet meer zwanger ben. Tegenwoordig is het echt niet meer zo dat positiekleding alleen met een buik kan. Ik snap dat het erg veel geld lijkt wat je uitgeeft, maar als je het daarna ook kan blijven dragen is dat al minder erg toch? Ik weet precies wat je bedoelt, ik was ook 20 toen ik zwanger was, en veel wat je tegenkomt is dan niet echt hip. Mamalicious verkoopt leuke kleding en qua prijs valt dat ook mee, en Love2Wait net zo.

11. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Ik kreeg een mail van WIJ.nl, met 80% korting op herfst / wintermode. Kijk maar even, ik ga nu niks meer kopen maar misschien hebben jullie er wat aan?

WIJ Babywinkel - Topaanbiedingen

12. mirke78

mirke78 Nieuw lid

29 okt 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je creatief bent, kom je een heel eind. Ik ben begonnen met het kopen van een goede winterjas. Wel een investering, maar als je die overal over heen kunt dragen ben je al half op weg. Verder droeg ik heel veel jurkjes en dan met een dikke zwangerschaps legging eronder die dus over je buik valt. Dan koos ik voor eronder van die zwangerschapshempjes van de Hema, die zijn adement en geven dus ook warmte. Als het echt heel koud was nog een vestje erbij. Fragile heeft overigens echt mijn voorkeur als het gaat om positiekleding, die tricots zijn van een mooie, dikkere soort en dat is niet alleen lekker warm, maar je ziet ook geen hobbels en bobbels.

Hoop dat je veel shopplezier zult hebben, dat is zeker ook een van de leuke dingen van het zwanger zjn. Als je kan slagen dan natuurlijk...

13. Lisa1979

Lisa1979 Nieuw lid

29 okt 2012
    1
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Ik moest ook even zoeken en uiteindelijk ben ik geslaagd bij Positiekleding & Zwangerschapsmode in Assen. Werd leuk en goed geholpen en heb een week later ook nog via de webshop een bestelling gedaan.
    Heb niet heel veel positiekleding, maar voor de feestdagen ga ik zeker nog een keer shoppen.

Groetjes

Lisa

14. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik heb online bij wehkamp 2 broeken met band gekocht, ook 2 dunne broeken voor afgelopen zomer (ben ik inmiddels zwaar in uitgescheurd....). Ik heb nog 3 shirtjes waar ik goed in pas. Ach.... ik hoef nog maar maximaal 3 weken, ik vind het prima! 1 shirtje kan ik zowiezo nog aan na de bevalling (is gewoon een iets grotere maat omdat ik dat lekker vind zitten) en de positieshirtjes zie ik wel wat ik er mee doe...

15. Maart2013

Maart2013 Actief lid

25 aug 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laatst bij C&A een lekkere warme legging gehaald met elastiek in de taille en een leuk gebreid jurkje, allebei geen positiekleding maar van de grote maten collectie.Ook heb ik bij H&M lekkere wijde vesten besteld voor de winter met 50% korting. Ook geen positiemode maar zit gewoon perfect en nog genoeg ruimte om te groeien! Ik denk dat ik niet veel echte positiekleding zal gaan kopen. Ik heb wel de positie boxers van de hema en een positiejas van de bonprix waar ik heel blij mee ben.

Deel Deze Pagina