goededag dames.. wij gaan in januari naar ceterparks en daar willen wij natuurlijk lekker gaan dobberen met onze dochter in het zembad nu ben ik op zoek naar een leuke badpak ! die goed zit alleen 1 probleem ik heb maat 48/50 en cup f wie o wie kan mij helpen
Hoi, ik heb net eentje via marktplaats besteld. Zelf heb ik maatje 44 en ook zeker een g! Voor maar 12 euro. Dus dat is fijn! Ik zou daar eens kijken!!! En je kan, als je denkt alleen dat weekje maar aan te hebben ook een gewone bikini kopen (geen zwangerschaps ding zeg maar) omdat het die week goed moet zitten. Daarna op marktplaats en je hebt zo de helft van je geld weer terug. Het duurt nog even, maar alvast veel plezier!
Hoi Lovepeet, Zoek op marktplaats een badpak van Anita maternity. Maat 44 of 46 en een d/e-cup kan dan prima (ik had de vorige zwangerschap precies dezelfde maat vandaar). Ben nu flink afgevallen maar kan mn badpak nog wel aan hoor, vooral nu ik weer flink groei. Maar deze gaat prima!
wehkamp en dan de c&a collectie, kan zijn dat je de modellen met V-hals iets samen moet naaien (heb ik wel gedaan) omdat er anders wel veel ichtbaar is
Naron (ook een online winkel) heeft leuke badpakken en bikini's. NIet persé zwangerschapsdingen, maar ik heb een tankini die ik nu gewoon nog aan heb. Onder het topje zit ook nog een los bikinitopje, waardoor ik een hele goede ondersteuning heb...
Hier ook een vergelijkbare maat en ik heb een tankini gekocht bij ulla popken (webshop) Het is geen positiebadkleding maar het broekje is lekker hoog en het hemdje is best lang en heeft ingewerkte softcups (geen beugels) die goede ondersteuning bieden en verstelbare schouderbandjes. Ook niet teveel decollete zichtbaar! Ik ben nu 21 weken en het gaat voorlopig nog prima!