Tikkend geluid in buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door GewoonLinda, 26 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik zit hier in een heel stille ruimte, niet gek gezien de tijd natuurlijk, en ineens hoor ik een heel duidelijke TIK in mijn buik.
    Ik hoopte dat het mijn vliezen waren die braken, maar er gebeurde niks.
    Wat zou het nou wel kunnen zijn?
    Kleine is op het moment wel erg druk aan het bewegen.

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.988
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    De hik? (Van de baby dus).

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik heb dit bij de eerste zwangerschap ook gehad, wat het is ben ik nog steeds niet achter maar vanaf een week of 36 zwanger hoorde ik het regelmatig.
    Nu nog niet gehad. Volgens mij kan het geen kwaad, mijn vliezen zijn er niet door gebroken (dat heeft de VK gedaan :p).

Succes met de laatste loodjes :D en nog even lekker genieten!

4. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    haha een bevallings tijdbom die op springen staat succes met de laatste lootjes.liefs esther

5. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    ik heb dat ook regelmatig...net het geluid van een nagelknip of als je met je nagels tegen elkaar tikt.....heel gek.....heb het bij eerste zw.schap ook gehad....geen idee wat het is.....uitrekken baby en dan knapt een botje??

6. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb t de vorige zwangerschap ook gehad! en ik was niet de enige die t hoorde! mn schoonmoeder en schoonzusje ook! heel raar! dacht ook ff dat mn vliezen braken!
    ben wel de volgende ochtend bevallen! of dat er iets mee te maken had????

7. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Het is sowieso niet de hik. Die voel ik alleen maar. Horen kun je die naar mijn idee ook niet.

Maar idd, zo'n geluid alsof je met een botje knakt, maar dan komt dat geluid uit je buik.
    Het zal wel een gewrichtje van de baby zijn misschien dan....

8. Angeliquek

Angeliquek Actief lid

24 mei 2011
    161
    58
    28
    NULL
    NULL
    Ik hoor zo nu en dan ook vreemde knakkende geluiden uit mijn buik komen. Idd alsof er een botje knakt. Hoor het enkel als de baby in beweging is dus ga er vanuit dat het zijn gewrichtjes/botjes zijn. Vind het elke keer weer een bijzondere gewaarwording. Bevestigd nogmaals dat er echt een mensje in je buik zit :)

9. Meara

Meara Niet meer actief

Als je dat tikkende geluid hoort betekend dat dat je al iets ontsluiting hebt en dat getik is lucht tussen je vlies en je buik.

10. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hoop dat je gelijk hebt haha...
    Maar volgens mij voelde/hoorde ik het vorige week ook al en afgelopen dinsdag zat mijn bmm nog potdicht volgens de verloskundige.....

Deel Deze Pagina