Weinig klussen en toch zwanger...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Be Happy, Nov 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. robertha

robertha Bekend lid

Oct 14, 2008
    816
    0
    0
    Hey....

Hier hetzelfde... :(
    Ondanks dat we allebei wel wilden kwam het er niet van omdat mn mannetje een beetje ziekjes was. Vandaag is hij wel weer een beetje beter, dus toch nog maar eens proberen... Nu zo op feest, dus wie weet daarna..

x-je

2. duveltje

duveltje Bekend lid

Nov 6, 2008
    658
    0
    16
    Lieve meiden,

Ik ken dat maar al te goed; dat weinige klussen. Mijn vriend en ik zijn al heel wat jaartjes bij elkaar en het gaat echt supergoed tussen ons. In het begin klusten we nog redelijk vaak, tot ik pijn kreeg... Daarna heeft het echt een paar jaar (ja jaar! :oops: :oops: :oops: :cry: :cry: ) stilgelegen op een keer of twee, drie in de vakantie na. Ik heb hier echt vreselijk veel problemen mee gehad. De pijn was inmiddels voorbij, maar het was eng gewrorden om zo intiem met elkaar te zijn, en wie zet dan de eerste stap....We waren het allebei ontwend en ook gezien onze drukke banen hadden we het gevoel dat het meer een last was dan fijn :oops: Op een gegeven moment hadden we er ook geen zin meer in denk ik. Vreselijk he, en dat op je begin dertigste....

Toch knuffelden we veel en konden we er over het algemeen redelijk over praten met elkaar. Niet met anderen overigens; jullie zijn de allereerste aan wie ik dit vertel... Toch een taboe he!

Al jaren bestond bij ons de kinderwens, maar ja..... dan moet je er wel wat voor doen he. Dus we ZIJN het gewoon gaan doen.... Alle schaamte, angst en schroom opzij gezet. We hebben onszelf echt "gedwongen" om met elkaar te vrijen, en als je het dan doet is het eigenlijk best wel fijn....
    Eerlijk is eerlijk, het is nog geen grote hobby, en vooral mijn lief is onzeker, maar we doen het weer! :D

Best fijn dat ik mijn hart even heb kunnen luchten. Best vaak kregen we inmiddels de vraag of het geen tijd was dat er kindjes kwamen. Ik wist dan gewoon niet wat ik moest zeggen; we zijn bezig, of tja, daar moet je wel wat voor doen....Nee, dat ging mij echt te ver!

Dank voor jullie luisterend oor (lezend oog :) )

Liefs Duveltje

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    3,694
    0
    0
    Ede
    Wat geweldig dat het nu toch weer lukt duveltje. En vooral zal het nu alleen maar beter worden. Toen ik de pil nog slikte hebben wij het ook eens een half jaar niet gedaan omdat ik echt geen zin had en die tijd is gelukkig weer over maar ik weet hoe lastig het is om het weer op te pakken. Je voelt je echt alsof het je eerste keer is.

4. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Ben van mijn dochter zwanger geraakt na 2x klussen, op dag 8 en dag 18 van 28-daagse cyclus.

5. duveltje

duveltje Bekend lid

Nov 6, 2008
    658
    0
    16
    Ik vond het zelfs nog moeilijker dan de eerste keer, toen was er (bij mij) veel sprake van alleen maar lust. Maar nu... je wilt elkaar geen pijn doen en onzeker maken. We waren alletwee zo aan het denken, en dat is niet bepaald stimulerend! Maar goed, we doen het weer, en ik vind het echt fijn. Hopenlijk wordt er snel een echte liefdesbaby gemaakt! :D
    Ik denk alleen wel dat we er dan voor moeten waken om het vooral te blijven doen omdat het nog niet echt als natuurlijk voelt, snap je?

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    3,694
    0
    0
    Ede
    Ik hoop echt dat het jullie gaat lukken. het is toch wel een belangrijk onderdeel van een relatie. Niet het belangrijkste, maar toch. misschien kunnen jullie als jullie weer wat zekerder voelen echt proberen er iets leuks van te maken, met lingerie, spelletjes e.d. klinkt nu misschien nog te spannend maar straks?

7. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier was het ook zo hoor voor de beeb wens nou kon ik bijna de klus dagen tellen van het jaar of mannetje was moe of ik had geen zin of was moe.
    Nu moet ik zeggen dat sinds de beeb wens er is we echt vaak vrijen ik wil het zo graag dat ik of me moeheid weg veeg of echt zin maak.
    En nu word het steeds leuker weer .

8. duveltje

duveltje Bekend lid

Nov 6, 2008
    658
    0
    16
    Hoi Melanina,

Dat is hier ook zo inmiddels! Door het te doen wordt het ook vanzelf weer leuker! Maar we moeten nog wel zin maken, het komt (nog) niet spontaan. Ik wil ook zo vreselijk graag. Niet alleen voor een kindje, maar ook omdat ik zo vreselijk veel van mijn lief hou (en hij van mij), dat wil ik hem ook letterlijk laten voelen!

Had jij er de "eerste keer" ook weer zo'n moeite mee om het te gaan doen? Het doen zelf vond ik niet eens zo moeilijk, maar om aanstalten te gaan maken om te gaan vrijen. Er zaten bij mij eerlijk gezegd wel wat wijntjes in :oops: :D . Maar die heb ik gelukkig absoluut niet meer nodig!

9. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

Oct 12, 2005
    666
    0
    0
    Met mn ex had ik ook amper sex, was echt 1x in de 2 /3 maand of zo, maar toch was het in 1x raak en we hebben in die maand maar 2x sex gehad.
    Volgende maand gaan mn vriend en ik voor een kindje van ons samen, nu hebben we elke dag sex sinds we bij elkaar zijn dus ben benieuwd hoelang het nu duurt eigenlijk..........

10. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Hey meiden,

Ik heb gewoon in mn vruchtbare periode altijd heel veel zin, dan wil ik elke dag wel vrijen, ook omdat de kans dat ik dan zwanger raak groter is natuurlijk. Maar helaas manlief heeft daar niet veel zin in, als we het 1 keer in de week doen houd het op. En dat vind ik zo frustrerend, dan denk ik: het waait er niet in hoor :x Mijn mannetje is echt een knuffelbeer, die vind het heerlijk om gewoon te kroelen. Dat ben ik niet gewend van mannen, ik denk altijd dat mannen elke dag wel zin hebben. soms vraag ik me af of dat het wel goed is dat mn manneke zo weinig zin heeft. Het ligt in ieder geval niet aan mij want dat heb ik al meerdere keren gevraagd. Gelukkig kunnen we alles aan elkaar kwijt en zijn we heel open tegen elkaar anders kan ik me goed voorstellen dat het problemen op kan leveren in je relatie.

Succes meiden

11. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik had er niet echt moeite mee hoor .
    Het was wel wennen ineens dat we het een paar keer per week nu doen hahaha.
    En erg vermoeiend ;) maar het is voor een goed doel en zo weet ik ook dat me ventje het erg leuk vind een baby anders had hij nooit die zin gemaakt steeds .

12. duveltje

duveltje Bekend lid

Nov 6, 2008
    658
    0
    16
    Hai Biesheuveltje,

Ik denk dat de gedachte dat mannen altijd zin hebben, een mythe is die vooral door mannen graag onderling, in stand wordt gehouden. Als jouw man graag met je wil knuffelen zegt dat denk ik dat hij ontzettend veel van je houdt en niet alleen voor de lusten gaat. Al is er natuurlijk wel iets meer voor nodig om een kindje te maken...Ga lekker lang met hem knuffen, en dat leidt misschien vanzelf wel tot meer! Niet te snel opgeven hoor!

Tja, ik kan wel lekker zeggen hoe het "moet", dan moet ik mijn "wijze lessen"ook zelf in de praktijk brengen natuurlijk.... :D

Heel veel succes!

13. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    wij doen het normaal ook niet om de dag hoor alleen nu we zwanger willen worden...ik wil er alles aan doen.....dus daar hoort om de dag klussen bij voor ons......

tuurlijk zijn er meiden die zwanger worden met weinig klussen. er zijn er zelfs die zwanger worden zonder dat ze door hebben dat ze in de vruchtbare periode klussen (foutjes)

succes en ik hoop dat het snel raak is ...

14. robertha

robertha Bekend lid

Oct 14, 2008
    816
    0
    0
    Hallo!

Het feestje gisteravond en de sfeer hebben er gister er toe bijgedragen dat er weer geklust werd!
    :)
    Hoop dat het geholpen heeft....
    De volgende cyclus geen ovu testjes meer voor mij. Het is mijn nu wel duidelijk geworden, dat ik gewoon naar mn lichaam kan luisteren. Dan is het toch weer iets (ja iets) makkelijker om er niet teveel mee bezig te zijn. Het klussen gaat dan ook een stuk beter ;)

Tja de volgende dagen maar lekker wachten en genieten van elkaar....
    Een vriendin is gister bevallen van haar 2e dochter, dus wordt weer op kraamvisite, heb er nu al zin in!

X-je

15. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Als je banner klopt en je vandaag je ei krijgt....moet je vanavond gewoon weer ff klussen hoor...je ei blijft nog minimaal 12 uur in leven, dus klussen kan geen kwaad...

Succes ;)

Liefs Kweb

Share This Page