Weinig kwaaltjes, herkent iemand dat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Semmi, 2 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hallo,

    Ik heb afgelopen weekend twee keer positief getest en ben inmiddels 10 dagen over tijd. Toen ik nog niet getest had, had ik wel last van gevoelige borsten. Op het moment ben ik 's avonds wel vroeg moe, maar voel me verder eigenlijk prima. Het is dat ik weet dat ik zwanger ben, maar anders zou ik niets vermoeden.
    Vanmorgen kon ik het niet laten, en heb toch nog maar een test gehaald van een ander merk, maar ook die was duidelijk positief.
    Herkent iemand het dat je rond 5 weken nog weinig kwaaltjes hebt. Ochtendmisselijkheid heb ik bijv. helemaal nog niet gehad. Kan het zijn dat dit later nog komt?

    Liefs Sämira
     
  2. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb ook nergens last van gehad hoor! Dus dat kan gerust, geniet er maar van juist ;)
    Ik ben nu 23 weken zwanger en nog is het dat ik het weet en dat inmiddels mijn buik gehoorlijk begint te groeien natuurlijk, maar anders zou ik er nog niks van merken! :D
     
  3. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    wil niks zeggen meid, zwanger is zwanger en ben maar blij dat je geen last hebt van kwaaltjes, hopelijk blijven ze ook weg voor je
     
  4. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik heb bij me 2 zwangerschappen nergens last
    v gehad ... enkel ih begin wat moe... en een ijzersmaak... anders zou ik al helemaal nt geweten hebben dt ik zwanger was.. en aan me buik zag ook niemand het hoor...dat wou ik nu net wel :D
     
  5. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Haha, ja dat is dan ook net niet de bedoeling! ;)
     
  6. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Wat hebben jullie een geluk gehad dat jullie zo weinig kwaaltjes hadden/hebben. Die van mij kwamen pas vrij laat 8/9 weken, maar toen was't ook goed mis... Ik had geloof ik 3 weken achter elkaar alleen maar overgegeven.
     
  7. roelfie

    roelfie Lid

    15 feb 2006
    32
    0
    0
    verzorgende bij de thuiszorg
    Musselkanaal
    Ik heb 's morgens alleen last van een licht gevoel in mijn maag. En mijn borsten zijn gespannen.

    Dit is mijn derde zwangerschap en bij de andere twee had ik het ook zo.

    Wel veel last van bandenpijn nu.

    Groetjes Roelfiena
     
  8. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Ik ben erg moe, heb vreselijke last van mijn borsten en de hele dag door misselijk. Ik hoef gelukkig niet over te geven, maar wel steeds kokken. Heb nergens zin in.
    Vandaag is de misselijkheid iets minder dan de andere dagen, maar ja de dag is nog niet om.

    Had ik niet zo erg in de andere zwangerschappen.

    Elina
     
  9. lildushi2000

    21 feb 2006
    90
    0
    0

    Hoi Semmi...Ik ben dus 1 week verder dan jou maar ik heb ook nog haast geen last gehad...zelf dacht ik ook eerst of dat wel normaal was...ik heb wel gevoelige borsten en 's avonds snel moe...sinds vandaag ben ik aardig misselijk...sommige mensen hebben direct al kwaaltjes en andere hebben helemaal niks...als je test positief is ben je gewoon zwanger en wees blij dat je nog niet van die kwaaltjes hebt hoor..je zal er vast nog wel een paar krijgen....groetjes


     
  10. honey

    honey Lid

    26 feb 2006
    40
    0
    0
    Ik heb ook vrijwel nergens last van. Af en toe vraag ik me af of ik me niet vergist heb, maar ik had een hele duidelijke roze stip in de Predictor en ben ook sinds half januari niet meer ongesteld geweest. Het ene moment ben ik erg blij dat ik weinig merk, het andere moment maakt het me heel onzeker. Dat vind ik ook het fijne van deze site, je kunt ervaringen uitwisselen zonder dat je aan bekenden verteld dat je zwanger bent.


    groetjes en sterkte allemaal, honey
     
  11. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Dat herken ik dus ook zo, dat het zo fijn is om dat op deze site te delen. Wij hebben het verder ook nog aan niemand verteld namelijk.Ik kan haast niet wachten tot ik het hartje uiteindelijk gehoord heb, dan voelt het denkt ik nog echter. Heb jij al contact opgenomen met de verloskundige? Ik ga a.s. dinsdag eerst naar de huisarts om eens te vragen hoe dat hier allemaal gaat. He, geniet lekker van je zwangerschap en misschien moeten we maar gewoon blij zijn dat het tot nu toe zo makkelijk gaat, want wie weet wat ons nog te wachten staat! Maar ik weet zelf ook, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, wan ook bij mij steekt steeds die onzekerheid weer de kop op.

    Liefs Sämira
     
  12. honey

    honey Lid

    26 feb 2006
    40
    0
    0
    Hoi Semmi,

    ik ben 1.5 weken terug al naar de huisarts gegaan om te vragen hoe verder. Omdat ik boven de 36 ben wil ik wel prenataal onderzoek, daarom heeft de huisarts me verwezen naar de gynacoloog. Ik moet komende donderdag heen, dan krijgen we meer informatie over de verschillende mogelijke onderzoeken en wordt er ook een echo gemaakt! Dat is wel spannend, ik ga er ook van uit dat als je het eenmaal gezien hebt, dat het dan pas echt wordt. Al worden op dit moment mijn borsten ook duidelijk groter. Ik hoor dan wel of ik bij de gynacoloog onder behandeling blijf, of dat ik toch naar een verloskundige moet/kan.

    groetjes, honey
     
  13. angela24

    angela24 Actief lid

    28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ik heb overal last van behalve gelukkig niet van het overgeven.(afkloppen)
    gevoelig tandvlees, zere borsten, moe, hijgend boven aan de trap staan, veel plassen enz. Maar dit voelt alsof ik nergens last van heb. Ik heb nl altijd het gevoel gehad dat je echt zwanger bent als je s' ochtends boven de pot hangt omdat je zo ziek bent. Gelukkig is dit niet zo!
    Maar ik heb wel het idee dat ik onzekerder ben doordat ik niet zo ziek ben. Je hebt misschien meer het idee dat je echt zwanger bent als je alle kwalen hebt.
    Ik heb ondertussen ook al 5 testen gedaan om te kijken of het wel echt zo is. (ja het is erg hoor!)
    Maar ja, we hopen maar dat het zo goed blijft gaan!
     
  14. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi ik heb tot nu toe nog niet veel klachten gehad maar vanmorgen werd ik echt misselijk en ook bij het avond eten... ik denk dat het nu voor me begonnen is... succes, wie weet wat je nog te wachten staat..
    gr.
     
  15. ik heb ook geen symptomen alleen erg moe
    voor mijn NOD deden mijn borsten wel enorm zeer!
     
  16. nmcbugel

    nmcbugel Lid

    28 nov 2005
    12
    0
    0
    verkoopster / eigen bedrijf
    assen
    Hallo,

    Ik herkende het direct wat je schreef. Ookik heb iegenlijk nergens last van alleen een beetje gevoelige borsten maar verder ook niet. Ook ik had het niet het gevoel dat ik zwanger ben. Drie testen heb ikgedaan maar uit alle drie is positief. Maar hopen maar dat de klachten ook zo nihil blijven want een kennis van mij heeft er wel heel erg last van en dat lijkt me geen pretje. Nou ik hoop dat je lekker zo door de zwangerschap heen wandelt en dat je snel ook het gevoel hebt dat je echt zwanger bent.

    Groetjes
     
  17. ik ben vandaag voor het eerst misselijk.
    niet heel erg maar toch!
    En ik die maar aan het stoefen was dat ik bij de andere 2 niet ziek ben geweest! :oops:
    Nu dus wel!
     
  18. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Ik ben er ook achter hoor wat echt zwanger zijn is... ;) gisteren begonnen en vanmorgen weer flink, ik zat in de auto in de sneeuw vast en werd me toch wat misselijk, ik was het smorgens ook al wat maar na het eten was dit weg... tot in de auto.. een maal aangekomen ook gelijk aan de dunne, gelukkig nog wel alles binnen kunnen houden :)
     
  19. honey

    honey Lid

    26 feb 2006
    40
    0
    0
    bij mij was het vanmorgen ineens raak: ontzettend misselijk en klam zweet. Nu schijnt het ook dat de buikgriep heerst, dus ik weet niet zeker waar het door komt. Alleen ben ik normaal nooit ziek, het zou dus kunnen dat de hormonen mij nu ineens de das om doen.


    groetjes, honey
     
  20. deb81

    deb81 Lid

    5 mrt 2006
    11
    0
    0
    zoetermeer
    Ik heb gelukkig ook (nog) geen last van misselijk, wel last van gevoelige borsten, moe en s'nachts wordt ik vaak wakker en dan duurt het weer een tijdje voordat ik verder slaap. Maar ja, alles beter dan misselijk!

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina