Hallo allemaal, Ik ben een nieuweling op deze site, net ontdenkt dat ik (waarschijnlijk) 7 weken zwanger ben. Moet nog aan het hele idee wennen. Geloof het ook nog niet helemaal, behalve dat ik 2 tests heb gedaan die toch echt aangeven dat het zo is. Het is niet niet gepland, maar wel welkom. Op 10/2 heb ik pas een afspr bij de VK, had gehoopt veel eerder terrecht te kunnen. Maar goed, het enige wat ik merk is dat ik onzettend moe ben en wel wat meer gevoelige tepels heb (kneiter hard de hele dag), plus wat kleine steekjes maar verder nergens last van. Maar heb wel steeds het idee dat ik verhoging heb Heeft een van jullie dit ook(gehad?) Is het raadzaam je temp in de gaten te houden moet dit niet uitmaken? heb nl geen temp.meter in huis en ik weet niet of het kwaad zijn, aangezien ik nog helemáál niks weet over het aankomende moederschap. Behalve dat heb ik ook last van mijn rechterbeen, en voel ik mn rechtervoet niet meer zo geweldig goed, beetje slaperig/tintelend gevoel.. en het aller ergste van alles is ook nog (ondanks dat ik het pas 4 dagen weet dat ik zwanger ben..) dat ik denk dat het door het roken komt, want ik rook nog steeds!!! (wel stukken minder) Ik moet en wil stoppen, voor het leventje in mn buik (als alles goed zit natuurlijk) maar vind het nog zo moeilijk Iemand nog handige tips???
Om te stoppen met roken bedoel je? Gewoon doen! Je weet waarvoor je het doet en nu heb je een stok achter de deur om te stoppen. Gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik rookte voor mijn zwangerschap een pakje per dag en toen ik de positieve test in handen had voelde ik me schuldig over het roken en ben zo gestopt. De eerste week was best moeilijk maar had geen sigaretten in huis. Gewoon stoppen je doet het voor dat mensje in je buik.
meid ik wil even zeggen dat het echt niet door het roken komt hoor!!! we weten allemaal dat het ongezond is en dat het beter is om te stoppen.. maar het is niet verplicht he??? minderen alleen is al goed genoeg.. ohh helemaal vergeten gefeliciteerd met het mooie wondertje in je buikje meiss!!!!!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Roken? Stoppen!!! Stoppen met roken is de minste opoffering als je een kind krijgt. Er staan je nog veeeel zwaardere dingen te wachten dan dat. Bedank je kindje maar dat die je een perfecte gelegenheid geeft om te stoppen. Dus: heel veel succes er mee! (Met stoppen dus)
Ik ga niet over het roken beginnen, dat kunnen de a la seconde gestopte mensen beter, ik had er ook veel moeite mee, maar misschien is dat juist omdat ik nog helemaal geen kinderwens had en dus ook ongepland zwanger werd terwijl ik nog rookte :S Maar de koortsigheid, het gevoel tenminste, had ik ook, soms nog. het tintelen (soort van slaap gevoel) heb ik soms in mijn vingers, heel raar. Het moe zijn was verschrikkelijk! Ik was al moe na een rondje stofzuigen (niet handig als je 65 uur per week werkt) maar joh dat wordt steeds minder. En de hele harde constant stijve en pijnlijke tepels had ik ook, is nu ook minder, werd er echt gek van, liep de hele dag met harde tepels.