ik heb een zakje tomaten creme soep met mozarella van knorr. het is gewoon poedervorm en daar moet dan water bij. deze mag ik gewoon eten he neem ik aan. lijkt mij dat er geen rauwe melkse kaas in die poeder kan zitten? maar even voor de zekerheid
Waarschijnlijk zit er meer een mozarellasmaakje aan dan dat er daadwerkelijk mozarella in zit (vaak staat op het pakje, mozarella 0,2%) en dan is de meeste mozarella nog niet rauwmelks, dus kan geen kwaad hoor.
Neehoor kan geen kwaad. Je wil niet weten hoeveel bolletjes mozarella ik al op heb tijdens mn zwangerschap
alle (eetbare) poeders kun je nemen, er zit immers geen vocht in en daarom is het niet rauw. enne mozarella mag je eten als je zwanger bent
nee ik vond het niet zo lekker. maar mijn man wel. ik vond die soep zelfs stinken. maar ja. hadden ooit es twee van die zakjes gekocht bij de xenos en we hadden nog een beetje trek gisteravond. dus vandaar dat we die soep snel hadden gemaakt. maar nee vond er niks aan
ik schrok ff dat we geen mozarella mochten want ik eet zeker 2x in de week bolletje mozarella met stokbrood, heerlijk is dat..maar het mag wel gelukkig las ik verder..
ja ik had het idd ook es ooit gehoord of gelezen dus vandaar dat ik het ook vroeg. ik wist eigenlijk nog niet eens echt wat het was want eet het nooit. maar het zat dus in die soep schijnbaar.
Jahoor geen probleem. Voor mijn eigen gerustheid kijk ik altijd wel even op de verpakking maar dat is vaak onnodig. Volgens mij is alle mozzarela in de supermarkt gepasteuriseerd.
Dat zou ook wat zijn zeg, als dat niet mag... Zelfs voor rauwmelkse kaas geldt... als je het flink verhit, dan is het niet rauw meer. Bij die temperaturen gaat Lysteria gewoon dood, en is het dus volstrekt veilig.