Gister ontving in van het zh een bevestiging van mijn afspraak voor komende woensdag.. Aardig.. maar ik weet van niks.. Niet wie de afspraak gemaakt heeft en ik heb ook geen enkel idee waarom.. Het tijdstip zou ik zelf ook niet kiezen, ik ben om half 2 nog aan t werk en heb om 3 uur 's middags een afspraak al staan met mn manager.. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik bel morgen het zh. zelf ook met de vraag wie waarom een afspraak maakt voor me en cansel t gewoon..
Ik heb geen idee.. Het voelt ook niet prettig dat er afspraken in het zh gemaakt worden voor mij zonder dit aan mij te vertellen of te overleggen..
zou het niet gewoon een foutje zijn... gezien je termijn denk ik wel dat ze een echo willen maken.. waarschijnlijk klopt die afspraak wel maar hebben ze het je niet gemeld.. gr Jose
vreemd hoor... ook voor een termijn echo heb ik zelf moeten bellen en hebben ze dit in het zh niet zomaar ingepland. Hebben ze wel jouw goede gegevens in het zh? Ik denk dat het een vergissing is...
Ik ben zelf nog nooit eerder in dit ziekenhuis geweest ( heerenveen) Wel in Sneek en Dokkum.. maar daar weten ze niet van mn zwangerschap.. 8)
Heel erg vreemd. Gewoon morgen bellen met je VK of meteen met de Gyn assistent dan heb je het snelste antwoord. Kun je meteen verzetten omdat je niet kan.
Zou heel goed een termijn echo kunnen zijn. Mijn 20-weken echo werd ook zonder mijn medeweten ingepland. Ik kreeg, net als jij, een brief met datum en tijd en waar ik verwacht werd.
Ik moest in Heerenveen toch echt zelf de afspraken inplannen bij de gyn. Lijkt mij inderdaad een communicatiefoutje.