weinig kwalen!! :D

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fayy, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Hier ook pijn bij mijn bekken.. Rugpijn, en misselijk! Tot 2dagen geleden hield ik niks binnen, zelfs geen water.. En aangezien ik bijna niks kon eten of drinken zonder dat het erin bleef.. Ben ik even naar de dokter geweest.. Heb emefasene gekregen, is speciaal tegen ochtendmisselijkheid.. En het helpt perfect, tot nu toe! Mocht het niet helpen moest ik terugkomen want uitdrogingsverschijnselen hee:(.. Dusjaa das minder! Maar ach, tot nu toe houdt ik alles binnen dus das ook fijn!

Fijn dat je weer beter bent Favy! En iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap;) Ook met de bijbehorende kwaaltjes:p!

2. Fayy

Fayy Niet meer actief

hah akheb geen kwalen ofzo:p
    heb eigk stom toeval hoor.. net toenk wakker werd pijn in me onderbuik :( denk gelijk dat t fouteboel is. heb echt tijdje geen pijntje meer gehad maar nu wel weer in me onderbuik.. pff irritant!!!
    Succes morgen bij de gyn. jij heb dus ook geen sympt.
    ik kruip nu trouwens in mekaar van de pijn :|

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

wat naar dat je niets binnenhield zeg, goed dat je dara wat tegen gekregen heb.. zou zo willen ruilen met kwaaltjes hoor!! hihi.
    houd indd maar goed in de gaten uitdroging lijkt me niet fijn, (duh)
    Liefs:)

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

pff ik heb echt veel buikpijn nu onderin. pff :( doet zo;n zeer ofk ongesteld moet worden :(

5. marjon1

marjon1 Lid

20 jun 2009
    67
    0
    0
    Administratief med.
    NULL
    Gaat het, Favy. Een vriendin van mij heeft hier ook last van gehad, echt flinke pijnen. Ik hoop dat het maar voor even is.

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

het is nu weer weg. maar zo erg als net heb k t deze 9 weken nog niet gehad ook.. denk de groei van de baarmoeder ofzo :)

7. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik heb in die eerste weken ook echt ongesteldheidsbuikpijn gehad. Dit is een teken dat je baarmoeder groeit dus eigenlijk een goed teken! :)

8. Fayy

Fayy Niet meer actief

ja heb het soms wel een beetje gehad maar vanmorgen echt veel!
    gelukkig is het een goed teken hihi :D:D
    dacht ik al wel :D

9. marjon1

marjon1 Lid

20 jun 2009
    67
    0
    0
    Administratief med.
    NULL
    Heb zo nu en dan wel last van mijn buik. Voelt idd als menstruatiepijn. Fijn dat de pijn voor nu weer weg is.

Hoe zit het met eten bij jou?

10. Fayy

Fayy Niet meer actief

met eten bij mij .. hmm ja we kiezen natuurlijk altijd het lekkerste uit wel gezond uiteraard maar ja bij je ouders thuis heb je dr weinig op in te brengen laat ik het zo zeggen en dan vind je al snel vaak iets niet helemaal lekker:p maar goed nu kunnen we lekke rkoken wat we zelf willen en sta meestal al te kwijle onder het koken :p
    en dan gaan we eten.. en dan denk ik hmm hierna zou ik nog wel wat willen maar neehoor.. bij de laatste aardappeltjes zit ik gewoon te kieskauwen. op t een of ander moment bomvol!!
    en dacht ook miss komt het omdat ik in de keuken gestaan heb en daarom zo snel vol raak maar me vriend kookt de laatste tijd en precies hetzelfde en zoals sochtends eet ik een soort van die goldenpuffs van de lidl :p met melk en vanochtend heb i ker een banaan doorheen gedaan leek me wel lekker, het smaakte goed dus ik het pak pakken en pak melk en bij tafel gezet voor de volgende ronde.. maar dat ging dr mooi niet bij me in hihi.. en weet niet of het een kwaal is hoor.. maar denk t haast wel want kan me t eerder niet herinneren.. en bij jou dan? :D

11. Fayy

Fayy Niet meer actief

heb dat andere topic gevraagt te verwijderen en toen weer allemaal berichtjes enz en nu is ie verwijderd whoops ha djij daar nog wat gezegt ofzo? :)

12. marjon1

marjon1 Lid

20 jun 2009
    67
    0
    0
    Administratief med.
    NULL
    Nou een beetje hetzelfde eigenlijk. Ik zit nog steeds heel snel vol. Gisteravond weer. Ik krijg gewoon mijn bord niet leeg, normaal heb ik daar geen problemen mee,:D.
    Ik gebruik te weinig zuivel, omdat ik een glas melk niet zo vind en niet van toetjes hou, maar wat jij 's ochtends eet dat is mss zo slecht niet. Ik zal dat is gaan proberen. Ik had al Brinta gekocht maar dat vind ik ook maar niks. Ik heb begrepen dat ik meer zuivel moet gaan gebruiken. Ik ga het proberen.

13. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik drink ook elke dag lekkere fristi!! :D tenminste dat is toch wel goed tis zuivel dus.. :p
    brinta is heerlijk maar ja ik heb denk een aparte style hihi
    en dat brengt mij dus weer op een idee om brinta te gaan eten, haha
    oja en bij de lidl is zown doos maar 1 euro!! en melk kost ook geen drol dus je hoeft je portomonee dr niet voor om te draaien en mocht je het niet lekker vinden is het niet echt weggegooid geld :D

heb gister bij de action 2 grote kermislollys gekocht zijn daar maar 40ct per stuk ze zijn allebei weggewerkt..dat wilt dan weer wel :| hahahaha

14. marjon1

marjon1 Lid

20 jun 2009
    67
    0
    0
    Administratief med.
    NULL
    Fristi, wat een supergoeie. Lekker voor op werk. Nou zo zie je maar kom je door andere nog op ideeen. Ga morgen is kijken bij de lidl. Nu ga ik lekker pizza eten.

15. Fayy

Fayy Niet meer actief

haha lekker pizza! eet jij trouwens gewoon pizza mozarella of quatro formaggi ofzo iets.?
    want dat zijn schimmel kazen maar had gehoord dat op de pizza in de supermarkten niet van dat kaas uit het buiteland zit en het word toch verwarmd dus dat maakt weinig uit enz. had er laatst een van de lidl met spinasie. :p haha ipv me lievelings met mozarella etc. ik dacht hm daar zit denk niet dat "echte" op maar misschien wel op die van dr oetker want die vindk ook heerlijk hihi.

16. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik zit trouwens onder de muggenbulten of iig bulten.. de meeste zijn niet eens dik lijkt wel soort van uitslag maargoed op me been jeukt het wel enz dus ga dr vanuit dat het muggenbultjes zijn maar heb dr een aantal op me schouders aantal op me bovenbenen, scheenbeen en daar echt een hele hoop op mekaar :( en me voeten en nek en wangen .. heb gewoon een pyama broek aan maar ja die steken dr wel doorheen, maar me vriend heeft nergens last van! heb keer gelezen als je meer zweet je meer gestoken word haha maar geloof me mij vriend zweet meer dan mij hoor :p kan het door de zwangerschap komen ofzo dat ik inene zo aantrekkelijk ben bij de muggen? :p

17. glimworm

glimworm Niet meer actief

fristi kan op zich geen kwaad, zolang je er geen liters per dag van drinkt. het is wel een zuivelprodukt, maar daar zit namelijk wel bommen vol suiker in en das niet zo goed ;), maar ja in alles waar veel suiker in zit moet je niet teveel van nemen

18. marjon1

marjon1 Lid

20 jun 2009
    67
    0
    0
    Administratief med.
    NULL
    Toen ik gister de pizza met mozarella in de oven schoof dacht ik ineens "mag ik dit wel" toen ben ik het gaan googlen en toen zag ik dat als het op een pizza zit en het word goed verwarmd (200 graden) dat het dan geen kwaad kan. Ongeacht welke pizza. Nou dat heeft mij genoeg gerust gesteld om mijn pizza lekker op te eten. Eigenlijk zijn de meeste kazen die in de supermarkt liggen te eten voor zwangeren. De kaasjes bij de kaasboer overigens niet altijd.

19. Fayy

Fayy Niet meer actief

haha bedankt glimworm maar ik drink ook niet te veel ook al zou ik dat wel willen want ben dr gek op :p

ja zo iets had ik ook gelezen marjon nou dan hoef ik me pizaatje ook niet te laten staan!! :D

och weet je wat ik heb?
    als ik lig doet me onderbuik zeer :( vooral rechts en als ik naar de wc moet om te poepen(srry) dan druk het helemaal in me onderbuik.. ben hier niet onzeker over hoor ben juist blij dat ik wat voel maar vind het wel apart.

liefs

20. Fayy

Fayy Niet meer actief

even wat bijvoegen.. hihi.. ben net de bus uit en in de bus deed het rechts echt zeer en echt allemaal duwtjes voelde ik rechts echt raar :p maar tis steeds maar rechts rechts rechts. stom of niet?:p

Deel Deze Pagina