Ik ben morgen 7 weken zwanger... Ik heb ook weinig kwalen... Wel gevoelige borsten, dat merk ik vooral als ik slaap. Dan wil ik nog wel eens op mijn buik draaien, dat lukt niet zo goed meer, nouja heeel voorzichtig gaan liggen haha. Verder ben ik ook niet zo misselijk, alleen als ik 2 a 3 koppen koffie drink wordt ik misselijk. Maar er komt niets uit gelukkig. Wel heb ik dat ik regelmatig wat moet eten, mijn verbranding gaat razend snel! En kan niet zo veel in 1 keer opeten. Wel heb ik af en toe steken in mijn buik. Eigenlijk dus best wel een rijtje kwalen nu ik dit terug lees Maar dat vind ik niet erg, dan weet ik dat ik nog zwanger ben. Maar toch kan ik genieten omdat ik niet ziek op bed liggen ofzo. Alleen maar fijn toch dat we weinig klachten hebben!!?!! Groetjes Franzz
haha ja zeker fijn.. alsk de kleine dingentjes opnoem hebk ook een waslijst hoor ! hihi. maar eigk is dat helemaal niets!! was alleen misselijk toen ik keelontsteking had.. heel de tijd kokhalzen :S misschien maakt de zwangerschap het ietsje erger dan het is ofzo Liefs
ik lag lekker op de bank tv te kijken gewoon op me rug en als ik me rechterbeen dan omhoog trek dan doet de linkerkant van me onderbuik echt enorm zeer ook met het aanraken. iemand ervaring daarmee? vindhet wel raar alleen rechts.. kan het evt wezen dat de baarmoeder meer rechts ligt ofzo? voel soms ook wel vaag gevoel door heel me onderbuik maargoed dat hoort er zoiezo wel bij
ben gister lekker op het strand geweest, en ga zo even zwemmen! heb trouwens al 3 nachten eng gedroomd..herkenbaar? pff Fijne dag
hier ook geen kwalen.(hallelujaa) maja bij de eerte begon de misselijkheid en overgeven pas rond de 11 weken. ben nog zo kort zwanger. ben eingelijk benieuwd hoelang. maandag de vk bellen
Gefeliciteerd Spannenndd! och dames wat ben ik een stomme trut zeg :'( Ik zei al dat ik ging testen dag voordat ik naar de verloskundige zou gaan omdat ik dan zonder gekkigheid heen kan gaan, omdatk geen kwalen heb geloofde ik t niet etc. gewoon stom. maar nu heb ik net een test gedaan, want ga morgen naar de VK! JEEJ!! maar het is me lichtste test die ik ooit heb gehad hij is niet erg licht maar wel veel lichter dan controlestreep. en bij me laatste test dacht ik ook al hmm is die weer wat lichter dan die daarvoor? ach een streep is een streep! maar nu maak k me echt druk. ik had gewoon NIET moeten testen want dat brengt je alleen in onzekerheid
Kom op Favy. Tis vast in orde. Ik heb ook een keer een lichte test gehad. De dag erna nog een keer getest en toen knalde het streepje eraf. Komt goed. Morgen naar de VK, leuk hoor. Ik ben afgelopen vrijdag weer naar de gyn geweest. Ik was super nerveus, maar alles is gelukkig goed. Ik ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger en nu mag ik ook naar de verloskundige. Heb vanmorgen een afspraak gemaakt en ik kan volgende week maandag terecht voor een intake. Heb er zin in. Hoe zit het met de kwaaltjes, ik heb er wat meer krampjes bij. Heel licht, gelukkig.
Wat fijn dat het goed is gegaan!!! en maar snel een echo he!! haha ik mag morgen eindelijk ik heb geen kwalen.. ja heb eergister en die dag daarvoor heeeel veel pijn links onder in me buik gehad en had t bij alles, staan.zitten,gapen,hoesten etc etc en nu is het weer weg gelukkig want het was best irritant ja mijn andere testen zijn veel donkerder maar heb toen ook weken geleden x getest en dat streepje was ietsiepietsie met veel fantasie iets lichter dan die daarvoor maar deze was echt super licht maar heb er een bij de apotheek vandaan en die ga ik vanavond doen .. en als ie donkerder is ben ik weer happy en anders niet maar ja ben echt blij dat ik morgen heen ga dan ben ik van alle onzekerheden af! en kan ik weer vrolijk verder vind het wel spannend!!
http://i48.tinypic.com/qnptep.jpg die bovenste is van de kruidvat van vanmorgen echt veel lichter maar nu is aan de kant van de teststreep een hele gele vlek misschien daardoor? hm. en de onderste is van de apotheek de Teststreep lijkt ietsie lichter maar is wel duidelijk. het hoeft toch niet altijd te knallen? heb maar 1x een knaltest gehad namelijk voor de rest alleen maar even donker als de controle of ietsie lichter.
idd Fayy. een streep is een streep! Staar je er ajb niet zo blind op je maakt jezelf en je kindje straks nog knettergek
haha heb me bij neergelegt datk me niet zo gek moet maken meer morgen een echo! vind het nog steeds ongelovelijk haha want nog steeds geen kwaaltjes nu die test is opgedroogd is ie hetzelfde als me andere en die van de apotheek is het teststreepje iets lichter maar zijn gwn duidelijke strepen maakt niet uit hoe donker ze zijn kan met de dag verschillen.. ZO dat even om mezelf aan te moedigen kijken jullie ook voetbal? kga snel weer verder kijken!!! oja is in de zee zwemmen erg als je zwanger ben heb al 2x in de zee gezewommen
@favy, dat zijn toch supermooie testen? Rustig aan, morgen naar de vk. Weet niet of zwemmen in de zee erg is, morgen maar ff vragen dan aan de vk. Weet je het meteen.
heb t al paar x gedaan maar ja. zo erg is dat nou weer niet denk.. heb zelfs een zwangere vrouw het water in zien gaan maar ja wat de een doet hoeft voor de ander niet goed te wezen natuurlk!
Zwemmen is prima om te doen in je zwangerschap! En in zee zelfs beter dan in chloor!!! Ik zwem me ook kapot op 't moment maar ben ook nu 34 weken, vindt de beeb alleen maar lekker hoor haha! Nee kan geen kwaad maar stel de vraag toch maar ff als je er onzeker over bent. Morgen kan je alle vragen stellen, heerlijk toch???
jaa einde van de middag een echo kan ik EINDELIJK mijn vragen allemaal stellen! hahaha. heb sinds vanochtend 5:00 beetje buikpijn diaree alweer komt dnek echt door het weer een miskraam gaat altijd gepaard met bloed toch? dus dit kunnen geen voortekenen wezen. wel weet ik dat ik geen inwendige echo wil! want ben aan de diaree en vind dat echt niet fris om daar dan half naakt te liggen.. vinden ze dat erg? nee toch? ze proberen toch eerst uitwendig bij mij hoop dat ze dan al wat kunnen zien!! met hoeveel weken kregen julli eeen echo en was er met 10 weken uitwendig genoeg te zien? liefs!
Hey ik ben vandaag 9wkn en 1 dag. Ik voel mij ook prima. Ik ben een beetje moe. Ik heb ook wat meer afscheiding als gebruikelijk. Verder duw ik ook af en toe thv mijn tepels om te voelen of het nog wat gevoelig is. Verder heb ik nergens last van of last van gehad..We mogen denk ik van geluk spreken als dat zo blijft. 14 juli heb ik mijn echo...en dat gaat natuurlijk veel te langzaam hahaha!! succes allemaal..
we mogen ook van geluk spreken alleen soms roept het onzekerheid op maar onzekerheid hoort er nou gewoon eenmaal bij en dat komt vanzelf wel goed als je de echo gezien heb lastig he wachten ik had ook een aantal weken moeten wachten tot de dag van vandaag, haha. gefeliciteerd natuurlk met je zwangerschap!! liefs
hoii meiden heb vanmiddag heel erg veel gehuild zouden wel hormonen zijn omdat ik niets voel maakte ik mezelf zo gek enz ik zei wat nou als er niets te zien is enz. me vriend bij me zitten en me geruststellen, zoo lieff. en toen was het tijd naar de echo te gaan.. nou mn hart sloeg 10x sneller leek wel en kreeg het nog warmer dan ik al had! bij binnenkomst wat dingentjes ingevuld en gewogen en informatieboekjes mee gehad. toen dacht ik hehe en nu even zitten.. konden we gelijk naar binnen toe.. dus wij zitten praatje maken vraagjes beantwoorden etc. en nog voor ik ging liggen zei ik "kan het haast niet geloven!" hahahahhaha. ik liggen.. en zweet liep over me voorhoofd hoor.. me vriend achter me.. en echo apparaat ging er op en jahoor.. een kindje te zien.. 9weekjes en 4 daagjes dus ik zat er een paar daagjes naast als ik het zo uitreken dan hebben we niet eens sex gehad op die dag, hahahahaha maar ja blijkbaar is de eisprong of innesteling later geweest want op 18 april hadk bruinverlies.. snapt iemand dit? de verloskundige zei nog kijk dit zijn de kaakjes.. en dat is het handje die zwaait, hihi en daar zit het hartje dat knipperd.. dus kan er van uitgaan dat ie klopt toch ? daarna bloeddruk gemeten en die was 114 ik schrok me eigen rot. heb weleens vaker bloeddruk gemeten en was altijd prima.. het was wel niet voor een zwangerschap maar toch ze meten het zelfde.. ze zei me dat het door de stress kon komen en dat ik bij de volgende echo weer gemeten word en als het dan nog hoog is ik bij de gynea moet lopen .. hebben meer meiden dit gehad maar dat het gewoon prima was de keer daarop? deze week even bloed laten prikken, als daar maar niets geks uitkomt! haha. o ik ben in de wolken echt waar (L) heb 2 schitterende echofoto's waar ik me ogen niet vanaf kan houden!!
Hey Fayy, proficiat lijkt me echt een mooit gevoel. Jij zult je nu toch een stuk zekerder voelen he!! Echt fijn voor je. Iedereen maakte zich druk denk ik, nu lekker genieten...ik nog 2weekjes wachten...pff...haha
succes met het wachten!!! het was een super gevoel!! dit is een foto ervan http://i46.tinypic.com/mwwgpj.jpg je ziet echt 2 zwarte puntjes en een streepje horizontaal lijken net ogen en een neus hahaha. dat kan natuurlk niet, ziet er wel eng uit net of het je aankijkt hahha. en weet wel dat de 2 witte streepjes de kaakjes zijn zijn moeilijk te zien zo via de pc.