Weinig leeftijdsverschil! Welke kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Besco, 31 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hier ook! Hier schelen ze 13 maanden. Echt perfect.

Pinkblossom vindt dit leuk.
  2. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Vond de donkey ook heel mooi en zelfs nu nog met een derde op komst naar gekeken, maar hij is voor mij echt te breed om overal doorheen te kunnen.

Dat is echt het voordeel van de Joolz duo geo, die past overal mooi door heen.

3. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Waar zou je niet doorheen kunnen als ik vragen mag? Ik ben ook opzoek naar duowagen en dat zou wel echt een groot minpunt zijn.

4. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Ik kon altijd overal doorheen met de bugaboo donkey. Zelfs bij de kruidvat. Vond het een super wagen.

Biny vindt dit leuk.
  5. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Ik kan mijn voordeur niet uit haha, en ook niet in de lift van ons appartement.

Love1987 vindt dit leuk.
  6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hier ook nergens last van gehad hoot met de donkey :)

Kon overal doorheen, ook de kruidvat :)

7. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Donkey Duo! Ik ben zooo gelukkig met dat ding. Vervoer er 3 kids mee van 3,2 en 1jaar, hij is makkelijk in gebruik en rijd soepel.

8. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Ook hier geen problemen in Kruidvat. In de buurtsuper moet ik wel altijd de laatste kassa pakken, maar die is altijd open dus ook geen probleem.

9. Neilia

Neilia Niet meer actief

Dochter was 1,5 toen der broertje geboren werd.
    Wij hebben vanaf dat moment een meerijplankje gebruikt.

10. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Hier geen ervaring maar vind het altijd zo'n sneu gezicht als je baby zowat op de grond hangt zoals bij de joolz duo. :|

Verschillende vrienden hebben de donkey en die bevalt echt super bij hun.

11. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik heb via Marktplaats een easywalker duo gekocht. Super betaalbaar, en mijn ervaring met de duowagen is dat ik zodra ik weer kon gaan fietsen met 2 kinderen ik 'm echt veel minder ben gaan gebruiken. Ik ben blij dat ik er niet heel veel geld aan uitgegeven heb, maar de duowagen was zeker de eerste maanden echt onmisbaar. Overigens past deze wagen (kindjes zitten naast elkaar) echt door alle winkels deuren, en heb ik nooit gedoe gehad.

12. Bloemetje26

Bloemetje26 Actief lid

14 mei 2015
    133
    12
    18
    Onze kindjes schelen ook 1,5 jaar en wij hebben een topmark 2combi. Echt heel blij mee. Allerlei samenstellingen mogelijk, super grote boodschappenmand en redelijk geprijsd. We gebruiken hem elke dag. Draagdoek heb ik uitgeprbeerd maar vond ik zwaar voor mijn rug als ik mijn jongste erin had en mijn oudste schoenen/jas aan en uit moest doen, boodschappen doen etc. Wij hebben onze enkele wagen ook gewoon gehouden ;) die gebruik ik als ik met 1 kind op pad ga, maar dan moet je er wel 2 kwijt kunnen natuurlijk ;) ik heb de duo wagen trouwens op marktplaats gekocht

13. daniellel

daniellel Lid

2 nov 2015
    28
    19
    3
    Onze gastouder gebruikt de Mountain Buggy Urban Jungle en is daarover erg te spreken (heeft een duo en ook driezits). Ze heeft ook een Easywalker duo en vindt die veel minder fijn (rijden en minder zachte zitjes).

Op haar aanraden heb ik een Mountain Buggy Urban Jungle duo via Marktplaats op de kop getikt, ben benieuwd of die gaat bevallen. Daarnaast hou ik onze Bugaboo aan en wil er een draagdoek bij kopen, zodat we wat opties hebben..

Tranquila vindt dit leuk.
  14. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Hier leeftijdsverschil van 15 maanden gehad en ik wilde mijn Bugaboo ook niet weg doen.

Dus bugaboo gehouden ook ivm makkelijk een maxicosi erop als ik eens met de auto weg was en even snel iets wilde doen.

En OOK een bugaboo donkey duo gekocht!
    Wat een heerlijkheid om in de herfst en winter twee kindjes warm in een voetenzak en met regenkap te kunnen vervoeren.
    Ik kon ook overal gewoon naar binnen en die ene keer dat ik bij iemand met een smalle voordeur op bezoek ging, klikte ik het zitje er zo uit en je schuift hem makkelijk in elkaar 1 minuutje werk!

Nu wilde ik hem na 2 jaar weer verkopen, nog niet gedaan, maar toen bood iemand 200,- minder dan mijn aankoopbedrag, dat is dus heerlijk rijden voor € 100,- per jaar geweest

qwerty123 en Tranquila vinden dit leuk.
  15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.101
    17.090
    113
    Hier 15 maanden leeftijdsverschil en een Joolz Geo:thumup:

16. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Mee eens!

Hier ook een donkey en wat een fijnd wagen. Kan ook overal tussendoor. Vaam gebruik ik hem ook enkel vind ik ook super makkelijk

17. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik twijfel tussen de bugaboo donkey en de Joolz Geo.

Maar vroeg me af hoe de ervaringen zijn met de easywalker Harvey?? Die komt namelijk onwijs goed uit de test van de Consumentenbond! Met een 9.1 geloof ik

Deel Deze Pagina