Ik sta echt even met mijn rug tegen de muur... Word echt door de verloskundige van het kastje naar de muur gestuurd en begin een beetje boos te worden... Ik heb al 2 keer aangegeven van joh, ik voel de baby erg weinig en minder dan met 27 weken.... Krijg ik eerst te horen dat het aan de grote van het kind lag & ruimte in de buik... 2x lag het aan een voorlichende moederkoek en veel vruchtwater.... Nu voel ik hem vanaf vrijdag echt amper.... Hooguit 2 a 3 schuifjes op een dag!!! Geen schapjes geen duidelijke beweging.... Moet vanmiddag weer naar de verloskundige ivm extra bloeddruk controle....maar wil het weer aangeven en wil eigenlijk een ctg scan in het ziekenhuis omdat naar mijn gevoel het mis aan het gaan is.... Herkend iemand dit? Maak ik me ongerust om niks of moet ik toch even eens boos worden daar bij de praktijk?
Ik zou het gewoon eisen dat ze een ctg maken! Ik heb me de eerste zwangerschap ook laten afschepen met het antwoord dat de kleine te weinig ruimte had. Tot op de dag van vandaag heb ik daar nog spijt van. Als jij je er niet lekker bij voelt zou ik het zeker aangeven dat ze een extra controle doen! Succes
Mijn verloskundige vindt ongerustheid bij de moeder al een reden om een afspraak bij de gynaecoloog te maken. Ik zou het zeker nog een keer aankaarten.. Sterkte vanmiddag!
Hoe laat vanmiddag heb je die afspraak? Anders zou ik gewoon nu bellen dat je naar het ziekenhuis wilt voor ctg.
Beetje vreemd van je vk, zou inderdaad eens goed kwaad worden daar. Hier namen ze altijd het zekere voor het onzekere.
Ik zou echt aandringen op een CTG. Vervelend dat ze zo reageert zeg.. Mijn vk nam me altijd serieus en stuurde me altijd meteen door voor een CTG.
Ja snap er ook niks van Vanmiddag dan maar is goed boos worden... Zei gister al, haal het kind er maar uit....dan kunnen ze in ieder geval iets doen als het mis gaat.... Ben zo klaar met alles en zo emotioneel....ja staat met je rug tegen de muur.... Hopen dat ze vanmiddag wat doen, en anders ziekenhuis maar bellen denk ik...
Vervelend zeg. Vorige zwschap ook gehad dat ik echt minder voelde; ik ging sowieso in zh bevallen, gebeld en kon direct komen. Ook ik zou gewoon boos worden. Neem desnoods iemand mee (man, moeder, vriendin) om je bij te staan. Ik heb het een keer gehad dat ik vond dat ik niet goed behandeld was, en nam mijn moeder mee toen ik terugmoest voor resultaatsgesprek, en de arts bond toen gelijk helemaal in en deed gelijk 3 extra onderzoeken (allemaal niet zwschap gerelateerd hoor, maar toch)!! Ga je in het ziekenhuis bevallen? Dat kan al helpen om dan rechtstreeks te bellen - ze weten toch dat je gaat komen? Heel veel sterkte.
Gewoon actie blijven ondernemen, jij voelt je lichaam het best. Ik voel de baby sinds 7 weken en het is nu sinds woensdag stil, voel een paar kleine bewegingen. Zaterdag ben ik naar de vk geweest maar die nam me eigenlijk niet serieus want bij 28 weken hoor je pas elke dag je kindje te voelen. Maar het is toch raar dat ik hem al 7 weken heel vaak voel en nu nooit. Succes!
Hier ook gehad... En t kan bestdat je kindje nu anders ligy en je het daarom niet goed voet.. Zeiden ze tegen mij ook maar Kreeg toch een ctg, mijn mannetje was altijd heel Druk.. Als ik m een uur niet had gevoeld was dat lang... Omdat er zo een duidelijk verschil in patroon zat zeg maar kreeg ik toch een ctg
Als ze geen actie ondernemen dan ga ik inderdaad het ziekenhuis bellen... Ik loop ook bij een gynocoloog dus dat scheelt wel... Net met de angerlsound hartje even geluisterd en dat klopt gelukkig netjes, al weet ik dat dat niks zegt...maar voor je gevoel toch heel even een kleine houvast... Maar normaal ook als ik dat deed kreeg ik meteen een trap omdat hij dat niet leuk vind...en nu niks...geen geschuif niks... Ik post straks even hoe het was en wat we gaan doen!
Ik zou als ik jou was gewoon het ziekenhuis bellen. Als je daar toch bij de gynaecoloog al loopt! Grote kans dat je langs mag komen. Ik bleef weken na m'n miskraam nog buikpijn houden, werd toen ook afgescheept door de verloskundige. Toen heb ik het ziekenhuis gebeld en kon zo langskomen voor een echo ( was ook bij de gyn geweest)
Net terug uit het ziekenhuis... Moest er met spoed heen omdat de verloskundige ook het hoodje van de baby nog steeds niet vertrouwede... ( word ik ook al een week mee heen en weer geslingerd ) Nu ctg gehad en uitgebreide echo... Gelukkig is de kleine helemaal gezond...maar alle bewegingen die hij maakt voelde ik niet, maar hij doet het dus wel.. Nu moet ik elke dag minimaal een uur gaan liggen met mijn hand op mijn buik...en moet ik hem voelen... Anders elke week ctg of echo..
Belachelijk van je verloskundige. Hier wordt ook altijd het zekere voor het onzekere genomen. Afgelopen week voelde ik de kleine een dag ook nauwelijks bewegen en toen bleek in ziekenhuis dat ik sterk verminderd vruchtwater had. Ook dipte de kleine met zijn hartslag. Nu gaat het gelukkig weer redelijk goed maar de kleine en ik worden nu streng in de gaten gehouden. Idd eisen dat ze je doorsturen. Beter een keer te vaak dan te weinig. Ik had ook niet verwacht dat er iets aan de hand zou zijn en zo zie je maar.... Succes!!!
Oeps, zie nu pas je reactie. Fijn dat ze eindelijk actie hebben en ondernomen en dat alles goed is met de uk.