Jeee bijna 37 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Regenboogmam, 10 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Ben zo blij. Dacht elke keer al dat die kleine zich ging aandienen, maar gelukkig zit ze nog in me buik. Dinsdag ben ik 37 weken en dan mag ik officieel thuisbevallen. Hopelijk komt ze in deze 5 weken en mag ik ook gewoon thuis bevallen.

Nog meer die echt heel graag thuis willen bevallen?
    Of ook blij zijn bij de magische 37 weken grens te zijn?

2. lederi62

lederi62 Actief lid

10 dec 2012
    150
    0
    0
    Hier hetzelfde! Zo super blij vandaag 37 weken zwanger te zijn!

Ik twijfel nog of ik wil thuis bevallen.. kijk hoe het gaat als de bevalling zich aandient :)

3. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Ik ben precies even ver als jou regenboogmam, ook dinsdag 37 weken! Daar ben ik ook erg blij mee. Ik mag niet thuis bevallen, maar dat vind ik niet erg. Ik moet zeggen dat ik de laatste loodjes we pittig vind. Maar goed, langer dan 5 weken gaat het niet meer duren!!

4. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik moet nog een weekje voordat de kleine zich "thuis" mag aandienen :).

Maar ik zal blij zijn als er een week voorbij is!

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik ben dinsdag 36 weken, enkan niet wachten tot ik 37 weken ben.. :)

6. Sammie85

Sammie85 Bekend lid

22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    Ik ben woensdag 37 weken en dan mag de kleine inderdaad thuis komen als alles goed gaat. Nog even blijven zitten dus :)
    Dan nog maximaal 5 weken en de kleine is er gewoon! Kan niet wachten!

7. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Dichtbij komt het dan hè. Gewoon max 5 weken Pff

8. Sammie85

Sammie85 Bekend lid

22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    ja, ik weet nog dat ik 5 weken zwanger was en het aan mijn ouders vertelde. Toen duurde het nog zo lang en nu is het nog maar maximaal 5 weken en dan kunnen we ons wondertje in onze armen sluiten! :D

9. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben donderdag 37 weken en ik hoop dat het daarna niet al te lang meer duurt. Het is weer een flinke, en met 2 kleintjes in huis, wordt het toch best pittig.

10. wondertje3

wondertje3 Actief lid

24 jan 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het beginnen echt de laatste lootjes te worden nu. En hebben jullie al ergens last van?

11. Sammie85

Sammie85 Bekend lid

22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    Ik merk dat alles wat zwaarder wordt en mijn buik zit echt gigantisch in de weg. Schoenen en sokken aandoen doet ontzettend pijn en ik slaap heel erg slecht. 100 x draaien en geen fijn plekje kunnen vinden. Ook veel pijn tijdens het slapen. Maar nog even volhouden. Als ik andere verhalen hoor of lees dan heb ik eigenlijk weinig te klagen.

Ook begin ik steeds meer op te zien tegen de bevalling. Ben bang dat ik het niet kan, maar volgens mij is dat een hele normale gedachte. Aan de andere kant kijk ik er ook naar uit want aan het eind van die bevalling krijgen we iets heel moois :) Beetje een dubbel gevoel.

12. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit wordt mijn 4de bvalling en hoop nu eindelijk eens thuis te bevallen, maar toen ze vorige week dwars ging liggen (letterlijk) wist ik al weer dat de kans bij ons klein zijn dat alles normaal loopt ;). Bij een dwarsligger n bina 3 kg heb je wel echt serieuze klachten ( hoofd in min maag, billen in mijn heup: ademhaling lijdt, je kunt amper eten, niet zitten, liggen ) Gelukkig ligt ze nu weer goed dankzij moxa en nu vallen de klachten mee.

13. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Jeetje gelukkig ligt ze nu weer goed zeg

14. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Ik heb op het moment niet zo veel klachten.
    Wel veel gehad maar vermoed dat dit met indalen te maken had.
    Woensdag heb ik een liggingsecho en dan weet ik of ze vast ligt. Maar ik denk het wel want ik voel echt hoe laag ze ligt en zie het ook aan me buik.
    Wel heb ik de hele dag dat ik de melk voel aanschieten. Ook echt bij beweging van de baby. Zo apart.

Hebben jullie allemaal al een naam? Wij nog niet.. Haha vind het zo moeilijk

15. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Bij mij ligt ze ook al een paar weekjes helemaal ingedaald. Ik heb wel wat last van harde buiken, soms ook pijnlijk. Helemaal rustig aan doen wil niet zo goed met 2 kinderen al rondlopen! En ik ben zzp-er en heb nog wat opdrachten af te ronden. En dan ga ik ook nog op een beurs staan volgende week woensdagavond! Maar als het echt niet meer wil, zeg ik dat af.

Over de naam... Ook al zo'n drama hier... We zijn er nog steeds niet uit. Eigenlijk willen we een naam die ook in de naam verwerkt is van ons nichtje (voorbeeld: nichtje heet Anna-Sophia en wij willen de naam Anna graag). Die naam willen we al heel lang, maar twijfelen toch daardoor. Maar tot nu toe dus niks anders kunnen bedenken...

16. Sammie85

Sammie85 Bekend lid

22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    Meisjes naam waren we al heel snel uit. Jongensnaam vonden we veel moeilijker, maar daar zijn we ondertussen ook uit :)
    Wij weten wat het geslacht van ons kind is maar uit voorzorg voor nieuwsgierige meelezers zet ik het niet op het forum. ;)

De 2e naam vonden we veel moeilijker. Ik wilde geen hele rits namen dus dan is 1 naam kiezen wel erg moeilijk. Maar we zijn eruit dus dat is al een zorg minder.

17. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog niet ingedaald en ik reken er maar niet op dat dat nog gaat gebeuren, gezien hetzelfde issue met mijn andere kinderen. Een naam verzinen blijft lastig. Het wordt onze 3de dochter, dus we hebben al 2x2 goede namen gebruikt ;). Bij de anderen hebben we het ook pas heel laat beslist, bij de laatste zelfs na de geboorte.

18. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier vandaag de grens van thuis bevallen bereikt:D. Afgelopen dinsdag waren we er even bang voor dat hij zich al aandiende maar gelukkig alles nog steeds rustig. Iedereen in mijn omgeving is er van overtuigd dat ik eerder ga bevallen maar ik hou er zelf nog goed rekening mee dat het inderdaad nog 5 weken kan duren. Van mijn zoontje ben ik spontaan bevallen met 38+6. Thuis en dat is ons erg goed bevallen. We hopen dan ook dat het dit keer weer thuis mag gebeuren.

Ik slaap op zich nog redelijk. Alleen het omdraaien gaat bijna niet. Ik heb het idee dat mijn bekken dan uit elkaar knallen. Het huishoudelijk werk staat op een laag pitje. Gelukkig heb ik afgelopen week de hulptroepen gehad en hoef ik het alleen maar bij te houden.

Morgen nog even het hemeltje van de wieg strijken en dan kan die ook opgemaakt worden. Wij zijn er klaar voor!

19. wondertje3

wondertje3 Actief lid

24 jan 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammie
    ja idd wel een beetje normale gedachten. Hier word het m'n derde bevalling en toch vraag ik me af zou het nu wel weer allemaal goedkomen. 2 andere bevallingen zijn gewoon goed gegaan hoor, maar toch :)

Didi77
    Fijn dat ze weer goed ligt, nu hopen dat ze zo blijft liggen.

Regenboogmam
    Leuk nog even spieken naar de kleine

Yan
    Pff nog op een beurs staan. Petje af als je dat nog kan doen

Hier eigenlijk geen klachten van indalen of voorweeen. Word snachts niet wakker omdat ik moet plassen of omdat de kleine meid schuift of draaid. Dus das wel fijn :) wel slaap ik vaak pas laat. Dit had ik ook in t begin van m'n zwangerschap. Maar als het even kan ga ik sochtends nog even liggen en dan haal ik uiteindelijk wel 7 slapen bij elkaar :)

Namen waren we dit keer snel uit. Al voor we wisten wat het werd hadden we voor allebei al een naam

20. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    @wondertje De beurs is gelukkig 's avonds van 6 tot 9. En mijn man gaat mee. Ik hoop ook dat ik er fit genoeg voor ben, maar ik wil heel graag heen. Het is een baby/zwanger beurs, dus misschien heb ik er zelf ook nog wat aan, haha!!

Deel Deze Pagina